Maar goed, het is een mooie activiteit om op de dagen te doen dat ik niet naar de sportschool ga. Hopelijk gaan de blaren wel snel weg

O, en opeens kan ik chin ups met brede grip. Met elastiek, maar toch, het telt

Moderators: Memmem, Moderafo's
parsifal schreef:Aangezien ik vaak alleen of met weinig anderen in de personeelsgym ben hier (ik ga vaak laat) durf ik niet echt met losse gewichten te trainen. Soms gebruik ik dumbbells, maar de barbell durf ik nog niet aan. Ik wil niet de volgende dbp (death by bench press) worden.
Ik merk wel dat ik iets in kracht toeneem, ik ontdek spieren waarvan ik het bestaan niet afwist. En ondertussen eet ik veel tonijn, kwark en af en toe een whey shake. Mijn gewicht is nu ondertussen vrij stabiel 80 kg, maar zolang ik mijn gewicht constant houd terwijl ik in kracht toeneem ben ik best tevreden.
Morgen vertrek ik voor anderhalve week naar de VS voor werk (daar is afvallen geloof ik onmogelijk met de porties die je daar krijgt) en daarna drie weken Indonesie om vriendin en schoonfamilie weer te zien. Ook daar is op gewicht blijven en trainen lastig. Na de vakantie maar weer verder gaan.
Rienuku schreef:Hier -9,5 kg
mw schreef:
Hoe doe je dat?![]()
Erg knap, gefeliciteerd!
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten