Afslanken deel 4

Moderators: Memmem, Moderafo's

linde
Kapitein
Kapitein

Re: Afslanken deel 4

Berichtdoor linde » 15 mei 2012 17:39

*Annette* schreef:Wat voor sport doe je? Fitness of wat anders? Heb je ook specifieke dingen gedaan om je vetpercentage te verminderen?

Fitness qua apparaten doe ik nu niet zoveel meer, doe meer body attack en body pump, verbrand je nog meer mee haha! Daarnaast deed ik een speciaal afvalprogramma 10 weken lang inclusief dietiste. (dat was wel groot gedeelte apparaten met name intervaltrainingen op hartslag) Achmea Health Centers bieden die cursus aan krijg je ook terug van je verzekering. (heb geloof ik 15 euro zelf betaald) Leer je meer na te denken over je eetgedrag en gezondere alternatieven te kiezen.
PaSaP Hoogh!!

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 15 mei 2012 17:44

trijntjejohanna schreef:ik kan het inmiddels wel een uur achter elkaar! maar meestal stop ik met 30 - 45 minuten

Dat doe ik je niet na hoor! =D>
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 15 mei 2012 17:45

linde schreef:Fitness qua apparaten doe ik nu niet zoveel meer, doe meer body attack en body pump, verbrand je nog meer mee haha! Daarnaast deed ik een speciaal afvalprogramma 10 weken lang inclusief dietiste. (dat was wel groot gedeelte apparaten met name intervaltrainingen op hartslag) Achmea Health Centers bieden die cursus aan krijg je ook terug van je verzekering. (heb geloof ik 15 euro zelf betaald) Leer je meer na te denken over je eetgedrag en gezondere alternatieven te kiezen.

Body Pump is helemaal geweldig! Zeker als je totaal geen coördinatie hebt zoals ik en al die pasjes die je bij Steps moet doen gewoon niet lukken.

Kereltje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Kereltje » 16 mei 2012 15:49

Hmmmm, volgens mij heb ik het verkeerd gedaan. Alleen maar wat minder eten en af en toe naar school fietsen en er ging 15 kilo af.
Essentieel voor iemands gevoel voor humor is of hij altijd bereid is om zichzelf te lachen. - G. Bradford

Inge Mous
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Inge Mous » 16 mei 2012 16:53

*Verwijderd door moderator. Neem contact op met info@refoweb.nl voor de advertentiemogelijkheden*

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 21 mei 2012 14:41

Vanmorgen op de weegschaal was ik een kg lichter dan vorige week. Van blijdschap heb ik vandaag maar een zak drop leeggegeten :oops:

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 21 mei 2012 16:04

dat is dan terug bij af ajl.

Mijn dieet is nu: Vis (voornamelijk tonijn), (volkoren)pasta, eieren, kalkoenfilet, noten, kwark, andere zuivel, whey shake, groente en fruit. Dit moet toch tot voldoende proteinen leiden. Mijn gewicht is vrij constant, maar ik hoop dat het door dit eten en regelmatig gym bezoek wat van de buik naar de armen en schouders gaat.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 21 mei 2012 18:33

parsifal schreef:dat is dan terug bij af ajl.

De rest van de dag heb ik gewoon gegeten, dus ik verwacht niet dat er een kg bij is. Toch waag ik mij morgen niet op de weegschaal.

Jij ook succes parsifal!

Hoe gaat het met de andere lijners?

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 21 mei 2012 19:19

@ajl
Morgen gewoon een fruitdag inlassen :) Dan komt het wel weer goed hoor!!

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 21 mei 2012 20:50

Een week niet gesport vanwege een allergische reactie op wat medicijnen, maar die is nu over dus morgen ga ik weer. Ik heb het gemist.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 22 mei 2012 05:33

ik houd me keurig aan ww, maar blijf stil staan. heeeel irritant. in de maand mei 3 ons er af ofzo... :(

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 22 mei 2012 06:52

@ jannoek Is je huidige gewicht een gewicht dat je in het verleden een tijd hebt gehad?

Ik hoorde pas van een collega die ook de WW doet dat ze bij haar op cursus hadden gezegd, dat je vaak een tijd rond een bepaald gewicht blijft hangen en dat je als het ware een drempel over moet.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 22 mei 2012 10:17

Inderdaad. Het moet door een soort plateau. Laten we niet vergeten dat onze lichamen niet zijn ingericht op afvallen. Het is dus niet gek dat het zich er op allerlei manieren tegen verzet.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 22 mei 2012 14:47

Hm.. dat zou kunnen. Wat ik nu weeg woog ik eigenlijk altijd. Tot ik in de jaren tot 2009 aankwam. Toen ben ik begonnen met ww en nog 8 kilo onder dit gewicht uitgekomen. Toen ging het heel soepel eigenlijk. Maar nu....
Maar goed, ik WIL het, dus ik hou maar gewoon vol, het zal van zelf wel een keer weer komen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 mei 2012 14:58

aarggg dat heb ik nu ook.

Maar ik ben al heel erg blij want ik ging de zomer kleren opzoeken, alle broeken kunnen weg. Mag dus wat nieuws kopen. :mrgreen:

Terug naar “Psychologie & Gezondheid”