hier - 4,3 t gaat zo langzaam.............

Moderators: Memmem, Moderafo's
Kate Spade schreef:Goed bezig jullie afvallers!
Zelf heb ik wel eens een "gezonde dag" maar echt een dieet volgen heb ik nog nooit gedaan. Is ook niet echt nodig met 1.63 en 54 kg. Maar ik vind het wel belangrijk om te promoten dat een gezond gewicht goed is en natuurlijk gezonde voeding en voldoende beweging. Misschien ben ik er nu ook wat meer mee bezig, ik ga namelijk de gym-opleiding doen bij Driestar Educatief. De opleiding is er voor leerkrachten die de bevoegdheid om gymlessen te geven, missen.
Voorheen deed ik niet echt aan sport, wel schaatsen in de winter en op de fiets naar het werk. Vanwege de opleiding vond ik dat ik meer moest gaan sporten. Fietsen vond ik altijd wel leuk, dus ik heb ervoor gekozen om een racefiets aan te schaffen. Mijn man leek dat ook wel wat, dus nu racefietsen we in de vrije uurtjes. (Als we niet aan het klussen zijn)
oke... ik ben nu m'n 4e week ingegaan (maandag)petra85 schreef:kwebbel ruim 2 maanden
*Annet* schreef:De omtrek van mijn kont is meer in cm. als die van mijn man.Maar zijn buik is weer meer in cm dan de mijne, gemiddeld heb ik minder cm.
Heb van schrik vandaag geen koek meer op, ik heb me toch een honger! Wel gewoon gegeten en vanmiddag 2 x een zout dropje omdat ik me zo leeg voelde. Ik eet (snaai!) gewoon uit verveling, gewoon omdat ik het lekker vind en dat is dus zo langzamerhand toch zichtbaar geworden.
*Annet* schreef:De omtrek van mijn kont is meer in cm. als die van mijn man.Maar zijn buik is weer meer in cm dan de mijne, gemiddeld heb ik minder cm.
Heb van schrik vandaag geen koek meer op, ik heb me toch een honger! Wel gewoon gegeten en vanmiddag 2 x een zout dropje omdat ik me zo leeg voelde. Ik eet (snaai!) gewoon uit verveling, gewoon omdat ik het lekker vind en dat is dus zo langzamerhand toch zichtbaar geworden.
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten