Moderators: Memmem, Moderafo's
trijntjejohanna schreef:ik had het voor een trouwerij gekocht die 20 april is.. het was een gokje.. maar ik wist bijna wel zeker dat het goed komt omdat ik zulke goede resultaten al had met touwtje springen
Targetses schreef:Ziet er best goed uit, dat resultaat.
Maar waarom heb je een knoop op het kruis van je legging genaaid?
trijntjejohanna schreef:???
Sophie77 schreef:@jeepeecee: Ik volg (thuis, zonder cursus, soms een beetje aangepast) het EGA-dieet. Dat is erg gezond (bijna alles wat je mag eten is zonder E-nummers!) en ik heb zelden een hongergevoel!
Sophie77 schreef:@jeepeecee: Ik volg (thuis, zonder cursus, soms een beetje aangepast) het EGA-dieet. Dat is erg gezond (bijna alles wat je mag eten is zonder E-nummers!) en ik heb zelden een hongergevoel!
jeepeecee schreef:
Hoe doe je dat dan. Ik heb eens op die site zitten kijken, maar 100 euro voor een cursus, dat vind ik nogal wat. Dat ga ik zeker niet doen!
Mortlach schreef:
Even terugpakkend hierop, ik begrijp die fascinatie met E-nummers nooit zo goed. E-nummers worden toegekend door de Europese Unie aan veilige, toegestane ingrediënten of toevoegingen aan voedsel. Goud en zilver hebben ook E-nummers (E175 en E174) om eens wat te noemen.
ajl schreef::shock: Knap hoor TJ!
Kijk je voor het bepalen van het aantal kilo's naar je BMI?
Evelien schreef:Ik begrijp je wel hoor, ik sta er soms ook wel n beetje cynisch tegen over.
Als mijn schoonmoeder bijv. de E621 (smaakversterker) mijd heeft ze geen last van migraine. Zit het toch door het eten ligt ze de volgende dag plat. Zij maakt dus zoveel eten zonder slechte E-nummers.
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten