Zoek betrouwbare masseur (m)

Moderators: Memmem, Moderafo's

opensignatuur
Verkenner
Verkenner

Re: Zoek betrouwbare masseur (m)

Berichtdoor opensignatuur » 23 okt 2024 17:28

StillAwake schreef:Niks aan de hand, maar het zou niet de eerste keer zijn dat een wat aparte vraag alleen maar gesteld wordt om te kijken hoe er op gereageerd wordt door "de Refo's".
Blijft wél mijn vraag: waarom niet in het reguliere circuit (ik ben bij mijn fysio nog nooit een klankschaal tegengekomen), en waarom moet de behandelaar per definitie een man zijn?
Als het is om je lichaam zich beter te laten voelen moet je het volgens mij gewoon zien als een medische behandeling.
Maar toegegeven: ik hoor ook wel eens van iemand die alleen naar een arts van het eigen geslacht wil.

Inderdaad graag een man, omdat ik me daar wat prettiger bij voel als ik op de massagetafel lig.
Zal wel mijn oosterse preutsheid zijn

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 24 okt 2024 07:53

opensignatuur schreef:Inderdaad graag een man, omdat ik me daar wat prettiger bij voel als ik op de massagetafel lig.
Zal wel mijn oosterse preutsheid zijn

Ik heb me een beetje in de prijzen verdiept maar er zit nauwelijk verschillen in prijs tussen massage aan huis, een massage in een massagesalon of bij een spa / wellness. Dus het argument van "de volle prijs" gaat niet echt op tenzij je een hobbyist vindt die graag wil "uitruilen" of iemand die zwart werkt of zo, maar dat lijkt me ook niet echt een goede situatie. En anders ben je gewoon zo'n 55-65 euro per uur kwijt tenzij je nog geen partner hebt en er eentje vindt die het heel leuk vindt om te doen :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 24 okt 2024 08:55

Marnix schreef:Ik heb me een beetje in de prijzen verdiept maar er zit nauwelijk verschillen in prijs tussen massage aan huis, een massage in een massagesalon of bij een spa / wellness. Dus het argument van "de volle prijs" gaat niet echt op tenzij je een hobbyist vindt die graag wil "uitruilen" of iemand die zwart werkt of zo, maar dat lijkt me ook niet echt een goede situatie. En anders ben je gewoon zo'n 55-65 euro per uur kwijt tenzij je nog geen partner hebt en er eentje vindt die het heel leuk vindt om te doen :)

Insinueer je nu dat de topicstarter dan maar een partner van hetzelfde geslacht moet kiezen??? :lol:
Foei!! :-oo
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 24 okt 2024 09:15

StillAwake schreef:Insinueer je nu dat de topicstarter dan maar een partner van hetzelfde geslacht moet kiezen??? :lol:
Foei!! :-oo

Ehm nee hoor. Ik ben van mening dat mensen een partner moeten kiezen van het geslacht waar ze zich toe aangetrokken voelen. Dus in dit geval opperde ik als alternatief voor een masseur aan huis, een partner (in zijn geval dus een vrouw) die het leuk vindt om te masseren.

Als mensen graag een man als masseur hebben is in zijn geval omdat hij, juist omdat hij op vrouwen valt liever een masseur heeft die niet van het geslacht is waar hij op valt. Maar als je een partner vindt die van masseren houdt gaat die vlag natuurlijk niet op want dat zijn er ook geen verleidingen of onprettigheden op dat gebied.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Anemone
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Anemone » 26 okt 2024 10:07

Mijn advies:

Ga naar een officieel erkende SPORTmasseur!

Ik weet dat er in Stadshagen (dat is een wijk in Zwolle) een hele goeie woont!

Geen apartigheden, je hoeft nergens bang voor te zijn.
Preuts?
Geen probleem, want deze man dekt alles wat daarmee te maken heeft keurig netjes af met doeken.
Kun je prima heen, goeie massage. Eventueel ook ontspanningsmassage.
Hij komt ook aan huis, maar dat is volgens mij voor mensen die zoveel problemen hebben dat reizen moeilijk is.

opensignatuur
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor opensignatuur » 28 okt 2024 17:57

Anemone schreef:Mijn advies:

Ga naar een officieel erkende SPORTmasseur!

Ik weet dat er in Stadshagen (dat is een wijk in Zwolle) een hele goeie woont!

Geen apartigheden, je hoeft nergens bang voor te zijn.
Preuts?
Geen probleem, want deze man dekt alles wat daarmee te maken heeft keurig netjes af met doeken.
Kun je prima heen, goeie massage. Eventueel ook ontspanningsmassage.
Hij komt ook aan huis, maar dat is volgens mij voor mensen die zoveel problemen hebben dat reizen moeilijk is.

Bedankt voor de tip!
Ik zal deze week op google zoeken en kijken of dit wat is voor mij

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 29 okt 2024 10:53

Ik heb hier in Zwolle in de straat gewoon mijn masseuse wonen. Ideaal zo dichtbij. Wel met klankschalen en dat soort dingen. Geef ik niets om, masseren doet ze prima.
Maar goed, ik heb ook geen last van preutsheid dus dat scheelt dan weer.

Er zijn ongetwijfeld goede masseurs te vinden in Zwolle en omgeving. Ik weet niet of u er al ervaring mee heeft, maar als je het wat vaker hebt gehad bij dezelfde persoon wordt de drempel wat lager qua "preutsheid".
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Terug naar “Psychologie & Gezondheid”