Moderators: Memmem, Moderafo's
StillAwake schreef:Vertel, wanneer is de laatste keer geweest dat mensen noodzakelijke zorg onthouden is?
Eens dat we ondercapaciteit hebben, en dat we te veel op de zorg bezuingd hebben, maar buiten deze pandemie is er alleen één keer in een griepgolf een 8-tal dagen geweest waarin zorg neit volldig gegarandeerd was.
Dus dat dit probleem al jaaaaaren aan de gang is is baarlijke nonsens.
StillAwake schreef:Van het hele team wat op mijn werk onder mij viel (14 man) heeft slechts 1 persoon geweigerd zich te laten vaccineren (waarvoor ik hem heb moeten ontslaan), maar niemand is er langer dan een dag hangerig van geweest.
StillAwake schreef: Van het hele team wat op mijn werk onder mij viel (14 man) heeft slechts 1 persoon geweigerd zich te laten vaccineren (waarvoor ik hem heb moeten ontslaan
StillAwake schreef:Helaas kun je iemand ook niet onder dwang een antigeentest laten doen.
En als hij niet bereid is de test te doen, of de resultaten daarvan te delen zie ik niet in hoe ik hem naar bepaalde delen in de wereld kan krijgen.
En neem van mij aan dat dit besluit niet lichtvaardig is genomen.
Voor Europa geldt wat je noemt inderdaad, maar de wereld is groter dan Europa.
Er zijn er ook landen in de wereld waar een antigeentest géén waarde heeft
Dus je stelling: "daar moeten autoriteiten genoegen mee nemen" is meer jouw mening dan dat dat juridisch houdbaar is.
StillAwake schreef:Daar wil ik geen oordeel aanhangen.
Overigens schrik ik er ook wel van dat jij het pas een principiële kwestie lijkt te vinden als het religieus van aard is. (overigens was het wel het enige teamlid uit refo-hoek wat ik had).
StillAwake schreef:Ook niet-religieuze mensen hebben principiële kwesties,
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten