StillAwake schreef:De enige reden waarom jij dat kortzichtig vindt is dat het jouzelf raakt.
Blijkbaar doet het je pijn dat je voor onprofessioneel versleten wordt op een anoniem forum.
Dat is jammer, maar echt: ik kan dat niet professioneel vinden (en velen met mij, getuige het feit dat er in diverse landen een roep is om vaccinatieplicht bij zorgmedewerkers).
Het is kortzichtig omdat je met oogkleppen op achter een vaccin aanloopt dat ons niet gaat redden, maar wat je het liefst zo snel mogelijk aan alle mensen zou willen opdringen omdat je ervan uitgaat dat het virus dan alleen voorbij gaat. En iedereen die daar zijn twijfels bij heeft mag kranten gaan bezorgen ofzo want die is al helemaal niet capabel genoeg om voor de behoeftige medemens te zorgen. Hoe denigrerend.
Nou, het vaccin redt niet dus en ook WHO is eindelijk zover dat ze dat erkend https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buiten ... li=BBoPOOe
En wees gerust, het raakt me helemaal niet. Je mag me best onprofessioneel noemen en wat je er dan achter wilt plakken mag je ook nog zelf kiezen maar ik ben geen zorgverlener. Je krampachtige opstelling en de bijna dwangmatige obsessie om ongevaccineerden een vaccin aan te praten is wel wat zorgelijk. Verlies je de realiteit niet uit het oog?
Er zijn trouwens ook nog genoeg tegengeluiden tov een vaccinatieplicht voor zorgmedewerkers, gelukkig maar.