Moderators: Memmem, Moderafo's
Evelien schreef:Ik eet ook al een tijdje geen tarwe en ik merk gelijk als ik bijv. een tarwe broodje gegeten heb.
En afgelopen weekend een stukje taart. Ongelofelijk mijn buik leek wel een luchtballon.
jamillah schreef:Ik sta zaterdags op de markt met brood en dat speltbrood is inderdaad heel erg inOverigens ook het oerbrood, zonne en donker, dat schijnt e-nummer vrij te zijn.
Het valt mij wel op dat heel veel mensen tegenwoordig de broden van 1.25 laten liggen en toch voor de duurdere luxere soorten gaan. Helaas voor de chef laten ze ook steeds meer de koek liggen
mohamed schreef:Ik was het brood flink beu zoals dat hier gegeten wordt met hagelslag, pindakaas en al die narigheid.
jamillah schreef:Klopt helemaal Schelpje, ze mikken er met name een berg mout doorheen. Persoonlijk vind ik donkerbruin echter wel lekkerder dan gewoon volkoren.. Maar dat donker oerbrood waar ik het over heb dat is wel e-nummer vrij en dat is dan wat men belangrijk vind. Maar de lichtbruine e-nummer vrije variant is er ook nog dus als je t helemaal 'goed' wil doen![]()
mohamed schreef:Ik ben nu een paar dagen gestopt met tarweconsumptie, rijst i.p.v. pasta en ik heb brood vervangen met yoghurt en fruit. Alles waar tarwe inzit sla ik over en ik voel me er vooralsnog prima bij.
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten