Welke sport beoefen je en waarom (niet)?

Moderators: Memmem, Moderafo's

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 01 aug 2008 14:33

Loucom schreef:@ Gio heb je het al gezwommen? Of wanneer ga je het doen dan?

Yep! gewoon gedaan, zonder er al te veel bij na te denken. Het was ook niet veel bijzonders, een kwartiertje zwemmen ofzo. Maar ik voelde wel die koude onderstroom op een gegeven moment.

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 01 aug 2008 14:35

Loucom schreef:
nathalie6 schreef:
Gerdien B. schreef:ik ben net na een ruim jaar weer is een keer wezen zwemmen. gelijk flink wat banen getrokken met een heerlijk tempo. moet het toch weer wat vaker gaan doen, want het was heerlijk!

ja lekker he zwemmen? ik vind baantjes trekken alleen altijd zo gauw saai jij niet?

Zwemmen jullie dan alleen één bepaalde slag?
Ik vind het niet saai, juist heerlijk. Beter dan 'vrij'zwemmen.

Ik kan enkel schoolslag ... Het is me nog steeds niet gelukt te kunnen borstcrawlen. Dat lijkt me zo heerlijk dat te kunnen.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 01 aug 2008 14:36

Ik ga mijn lidmaatschap denk ik opzeggen bij de sportschool. Vind er geen bal meer aan. Dan ga ik liever weer zwemmen. Is goedkoper en betaald niet per maand. Voor die 1 a 2 keer dat ik nog naar de sportschool wel relatief veel geld voor kwijt.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Fluitje
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Fluitje » 01 aug 2008 15:05

Weinig voetbal zie ik.

Ik ben een passieve sporter.
Ik doe zelf niets aan sport (zal wel weer moeten eigenlijk) maar ben actief om mensen te laten sporten.
Dat doe ik als (wedstrijd)secretaris van een voetbalvereniging.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 06 aug 2008 12:28

Ik ga mijn sportschool opzeggen. Ik kom er amper en dat is zonde van het geld. Daarbij heb ik daar zo goed als alles al gehad en vind het maar niets. Ik ben vandaag weer wezen zwemmen en dat bevalt me echt beter. Je hoeft neit perse een heel programma door te lopen. Je kan net zo veel banen zwemmen als jij zelf die dag wilt.

nathalie6
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor nathalie6 » 06 aug 2008 13:16

Gerdien B. schreef:Ik ga mijn sportschool opzeggen. Ik kom er amper en dat is zonde van het geld. Daarbij heb ik daar zo goed als alles al gehad en vind het maar niets. Ik ben vandaag weer wezen zwemmen en dat bevalt me echt beter. Je hoeft neit perse een heel programma door te lopen. Je kan net zo veel banen zwemmen als jij zelf die dag wilt.

ja dat was ik ook van plan me sportschool af te zeggen. me contract loopt nog tot september maar het is wel jammer van het geld ben misschien 10 keer geweest. maar ik vind het idd ook zo saai
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 09 aug 2008 09:23

Gisteren definitief het forumilier ingestuurd om er mee te stoppen.

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 10 aug 2008 13:47

Mijn vriend sportte tot een jaar geleden veel, toen ik hem leerde kennen was hij ook gewoon mooi gespierd. Inmiddels heeft hij een mooi buikje...

We willen wel weer gaan sporten, maar het is zo duur! Hier is het bij een goede sportschool minstens €50,-, en all-in €80,-

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 12 aug 2008 15:48

Je woont nog in de buurt van het Leidse? gewoon naar de Universitaire sportschool gaan.

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 12 aug 2008 16:43

Ik ga juist weer een nieuw abonnement nemen voor 3 maanden bij de fitness... ik merk dat mn conditie weer omlaag keldert (ja, na 5 weken niet fitnessen :? ) en het is goed voor mn nekklachten.
Dus vanaf morgen weer met frisse moed tegenaan! :lol:

mappendief
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor mappendief » 12 aug 2008 16:50

hey,

ik ga ook weer voor de fitness maar bij ons moeten we vanaf nu met zo'n pas vanwege beveiliging ofzo ik weet net hoezo...

Groet,
Mappendief
ik heb problemen met gasten op mijn eigen forum er staat steeds als je niet ingelogd bent:

'Er zijn geen forums beschikbaar'

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 14 aug 2008 11:06

Giovannino schreef:
Loucom schreef:
nathalie6 schreef:
Gerdien B. schreef:ik ben net na een ruim jaar weer is een keer wezen zwemmen. gelijk flink wat banen getrokken met een heerlijk tempo. moet het toch weer wat vaker gaan doen, want het was heerlijk!

ja lekker he zwemmen? ik vind baantjes trekken alleen altijd zo gauw saai jij niet?

Zwemmen jullie dan alleen één bepaalde slag?
Ik vind het niet saai, juist heerlijk. Beter dan 'vrij'zwemmen.

Ik kan enkel schoolslag ... Het is me nog steeds niet gelukt te kunnen borstcrawlen. Dat lijkt me zo heerlijk dat te kunnen.

Kom op. een Urker die maar één slag beheerst. Gio, die borstcrawl is jou ook ante leren.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 16 aug 2008 12:07

échte zeemannen kunnen helemaal niet zwemmen 8)

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 17 aug 2008 21:32

Giovannino schreef:échte zeemannen kunnen helemaal niet zwemmen 8)

Maar in de zee zwemmen enz is heel anders dan gewoon in zwembad.
Vorige week heb ik nog klein lesje zwemmen in de zee gehad. Je moet met de golven om leren gaan.

Merk wel dat een polocrowl makkelijker is dan een schoolslag in de zee.
Leef je droom.

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 29 aug 2008 18:11

Ik ga mijn fitness ook opzeggen i.v.m. te weinig frequent bezoek. Ik merk echter wel duidelijke fysieke verschillen nu ik er weinig meer kom, ook al beweeg ik nog wel regelmatig. Ik denk dat ik daarom wel wat spulletjes ga aanschaffen om thuis wat krachttraining te kunnen doen voor bepaalde spiergroepen. In combinatie met de beweging die ik toch wel krijg van fietsen naar het werk en andere sporten zou dat voor mij prima moeten voldoen.
Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)

Terug naar “Psychologie & Gezondheid”