'Moeder' gezocht

Moderators: Memmem, Moderafo's

annemieke345
Verkenner
Verkenner
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 sep 2023 18:17

'Moeder' gezocht

Berichtdoor annemieke345 » 11 sep 2023 18:30

Het is misschien een gekke titel, maar soms zou ik zo graag een moederfiguur in mijn leven willen. Ik ben opgegroeid in een narcistisch gezin en heb daar te maken gehad met de nodige mentale mishandeling. Inmiddels heb ik geen contact meer met mijn moeder, wat mijn gezondheid ten goede is gekomen.

Ik ben volwassen en heb mijn leven op orde. Ik ben getrouwd met een lieve man en we hebben het goed samen. Maar natuurlijk mis ik moederliefde in mijn leven. Tegelijkertijd zijn er zoveel vrouwen die ongewenst kinderloos zijn... Soms denk ik weleens: wat zou het mooi zijn om daar een match mee te kunnen vinden.

Erik1960
Sergeant
Sergeant
Berichten: 498
Lid geworden op: 03 jan 2021 11:45
Locatie: Waer iemand duisent vreugden soek

Re: 'Moeder' gezocht

Berichtdoor Erik1960 » 11 sep 2023 20:59

Wat een zoektocht joh… wat hoop je te vinden in zo’n match? Wat betekent moederliefde voor jou?
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

annemieke345
Verkenner
Verkenner
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 sep 2023 18:17

Re: 'Moeder' gezocht

Berichtdoor annemieke345 » 12 sep 2023 08:15

Iemand die je altijd kunt bellen, niet alleen over problemen of twijfels, maar ook om te vertellen dat je een badkamerkastje geschilderd hebt, bij wijze van spreken. Iemand die betrokken is op je leven, geïnteresseerd is in wat je doet en hoe het met je gaat, zonder veroordeling. Zoiets...

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23592
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: 'Moeder' gezocht

Berichtdoor Marnix » 12 sep 2023 09:41

annemieke345 schreef:Iemand die je altijd kunt bellen, niet alleen over problemen of twijfels, maar ook om te vertellen dat je een badkamerkastje geschilderd hebt, bij wijze van spreken. Iemand die betrokken is op je leven, geïnteresseerd is in wat je doet en hoe het met je gaat, zonder veroordeling. Zoiets...


Ik snap je gemis en ik hoop dat je zo iemand vindt in je leven, of het nou een moeder is of een vriendin of een vriend of een vader.

Ik denk alleen niet dat je die op een forum zomaar vindt, ik weet ook niet of dat je intentie is. Ik denk dat je eerst een band met iemand opbouwt door iemand goed te kennen en zo iemand dan misschien steeds meer als een moeder voor je wordt, dat je daar echt in moet groeien.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten