Nieuwe contacten in coronatijd

Moderators: Memmem, Moderafo's

Covenanter1563
Verkenner
Verkenner
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2019 23:21

Nieuwe contacten in coronatijd

Berichtdoor Covenanter1563 » 11 jan 2022 08:57

Goedemorgen/middag/avond/nacht allemaal,

Ik weet niet of dit hier on-topic is, dus ik probeer het maar gewoon ;p.

Ik ben een jongeman van 24 uit Zeeland, opgegroeid in en intussen belijdend lid van de Gereformeerde Gemeenten.

Laat ik maar beginnen met de reden dat ik dit topic open. Ik heb een aantal jaar op kamers  gewoond (Gelderland/Utrecht) waardoor ik hier in Zeeland weinig contacten heb opgebouwd. Ik was eigenlijk van plan om na mijn studie naar een aantal verenigingen te gaan, maar dat is nu al 2 jaar niet mogelijk door COVID. Dit heeft als gevolg dat ik, zeker nu in lockdown, erg weinig te doen heb. Verder moet ik ook zeggen dat de meeste van de vrienden die ik hier wel heb, niet erg kerkelijk meelevend zijn en ik dus goede geestelijke gesprekken wel mis.

Mij lijkt dat ik vanwege COVID niet de enige ben die in dit soort situatie zit, dus eigenlijk een hele simpele vraag: zijn er kerkelijk meelevende jongeren (jongens of meiden maakt mij niet uit) van ongeveer mijn leeftijd die met mij in contact zouden willen komen?

Ik denk niet geschoten is altijd mis.

PS Ook als je niet uit Zeeland komt, kom ik nog steeds graag met je in contact.

Amado7
Verkenner
Verkenner
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2022 14:17

Re: Nieuwe contacten in coronatijd

Berichtdoor Amado7 » 25 sep 2022 14:20

Ik zie dat er nooit gereageerd is op je topic. Hopelijk heb je intussen al wat contacten opgedaan. Mocht je nog meer contacten willen, op Facebook vind je regelmatig in christelijke jongeren groepen een oproepje voor whatsapp groepen. Wellicht kan je daar wat mee ;)


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten