Soulmate

Moderators: Memmem, Moderafo's

MrRabbit
Verkenner
Verkenner
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 apr 2020 21:08

Soulmate

Berichtdoor MrRabbit » 20 apr 2020 21:44

Getrouwd. 14jr. 19 jr samen. Sinds vorig jaar begon mijn vrouw te appen met S, de man van een nieuwe vriendin. Het bleek ook met hem te klikken. Nog meer zelfs dan met haar. Soulmates noemt zij het.
Een stukje geschiedenis; vorig jaar had ze blijkbaar last van stress, wist ik niet. Ze kan zich soms niet uiten en gaat op slot. Ik had nieuwe baan en was daarop gefocused. Hij had het op zijn hart haar te helpen. Intieme zaken kwamen ook aan bod. Om te helpen. Sex ueel verlangde ze ineens naar vastbinden en blinddoeken. Ik kwam erachter dat ze sextoys had gekocht. Had ik nooit verwacht. Maar ok. Hij hield van bondage en maskers en wist een therapie voor haar stress. Subspace ervaring d.m.v. bondage. Een oosterse meditatieve ervaring die baat zou brengen. Ze hebben het 6x achter mijn rug om gedaan. Ik heb de foto gezien, zij in foetushouding vastgebonden met touwen op het bed van onze dochter. Geen sexuele verhouding, verzekerden ze mij. Zij durfde het niet te vertellen. Hij appte met mij en maakte mij er soort van warm voor terwijl het vol aan de gang was. Ik kwam later weer achter. Eerder was ik erachter gekomen dat ze over intieme zaken appten, waarover ik mijn ongenoegen had uitgesproken. Ze hadden een broer zus relatie en beloofden te stoppen met appen. Zij blokkeerde hem.
Ny xijn ze ineens achter mijn rug om weer gestart met appen. Zijn vrouw vertrouwd hem volledig. Ik domweg ook. Maar wil niet dat ze meer appen. Omdat de emotionele ontrouw op de loer licht en ik mij er niet gemakkelijk bij voel. Ik heb mijn vrouw gevraagd met mij te appen, maar het komt gewoon niet los. We houden veel van elkaar, maar dit wringt. Hun 2 en zijn vrouw zien er geen kwaad in. Ik denk dat het gevaar zit in de band die 2 personen, samen van het verschillende geslacht elk uit een ander huwelijk, opbouwen en zo vergroeien waardoor sex maar een bevestiging wordt van hetgeen ze al hebben samen, toch? P.s. ik schaam mij als man en durf dit met niemand te delen.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Soulmate

Berichtdoor Marnix » 20 apr 2020 23:27

MrRabbit schreef:Getrouwd. 14jr. 19 jr samen. Sinds vorig jaar begon mijn vrouw te appen met S, de man van een nieuwe vriendin. Het bleek ook met hem te klikken. Nog meer zelfs dan met haar. Soulmates noemt zij het.
Een stukje geschiedenis; vorig jaar had ze blijkbaar last van stress, wist ik niet. Ze kan zich soms niet uiten en gaat op slot. Ik had nieuwe baan en was daarop gefocused. Hij had het op zijn hart haar te helpen. Intieme zaken kwamen ook aan bod. Om te helpen. Sex ueel verlangde ze ineens naar vastbinden en blinddoeken. Ik kwam erachter dat ze sextoys had gekocht. Had ik nooit verwacht. Maar ok. Hij hield van bondage en maskers en wist een therapie voor haar stress. Subspace ervaring d.m.v. bondage. Een oosterse meditatieve ervaring die baat zou brengen. Ze hebben het 6x achter mijn rug om gedaan. Ik heb de foto gezien, zij in foetushouding vastgebonden met touwen op het bed van onze dochter. Geen sexuele verhouding, verzekerden ze mij. Zij durfde het niet te vertellen. Hij appte met mij en maakte mij er soort van warm voor terwijl het vol aan de gang was. Ik kwam later weer achter. Eerder was ik erachter gekomen dat ze over intieme zaken appten, waarover ik mijn ongenoegen had uitgesproken. Ze hadden een broer zus relatie en beloofden te stoppen met appen. Zij blokkeerde hem.
Ny xijn ze ineens achter mijn rug om weer gestart met appen. Zijn vrouw vertrouwd hem volledig. Ik domweg ook. Maar wil niet dat ze meer appen. Omdat de emotionele ontrouw op de loer licht en ik mij er niet gemakkelijk bij voel. Ik heb mijn vrouw gevraagd met mij te appen, maar het komt gewoon niet los. We houden veel van elkaar, maar dit wringt. Hun 2 en zijn vrouw zien er geen kwaad in. Ik denk dat het gevaar zit in de band die 2 personen, samen van het verschillende geslacht elk uit een ander huwelijk, opbouwen en zo vergroeien waardoor sex maar een bevestiging wordt van hetgeen ze al hebben samen, toch? P.s. ik schaam mij als man en durf dit met niemand te delen.


Hoe komt het dat je die foto hebt gezien en ze achter je rug om weer zijn gaan appen maar je dit wel kan volgen blijkbaar en precies weet wat ze appen. Je bent nogal goed op de hoogte als het gaat om zaken die men toch verborgen wil houden. Als ik Je vrouw was zou stap 1 toch zijn: zorgen dat jij niet op de hoogte bent en niet mee zou kunnen lezen.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

MrRabbit
Verkenner
Verkenner
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 apr 2020 21:08

Re: Soulmate

Berichtdoor MrRabbit » 21 apr 2020 05:51

Marnix schreef:Hoe komt het dat je die foto hebt gezien en ze achter je rug om weer zijn gaan appen maar je dit wel kan volgen blijkbaar en precies weet wat ze appen. Je bent nogal goed op de hoogte als het gaat om zaken die men toch verborgen wil houden. Als ik Je vrouw was zou stap 1 toch zijn: zorgen dat jij niet op de hoogte bent en niet mee zou kunnen lezen.


Ik werd achterdochtig en heb de apps op de telefoon gelezen. Daarna heb ik ze ermee geconfronteerd. Toen beloofden ze ermee te stoppen zei ze, maar hij is daarna nog een paar keer langsgeweest voor de bondage meditatie. Ik ontdekte dat doordat ik later haar mailbox had doorzocht en een emailopzetje, wat hij had gestuurd, had gevonden. Zij durfde het niet te vertellen en hij hielp haar daarmee

MrRabbit
Verkenner
Verkenner
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 apr 2020 21:08

Re: Soulmate

Berichtdoor MrRabbit » 21 apr 2020 07:26

MrRabbit schreef:Ik werd achterdochtig en heb de apps op de telefoon gelezen. Daarna heb ik ze ermee geconfronteerd. Toen beloofden ze ermee te stoppen zei ze, maar hij is daarna nog een paar keer langsgeweest voor de bondage meditatie. Ik ontdekte dat doordat ik later haar mailbox had doorzocht en een emailopzetje, wat hij had gestuurd, had gevonden. Zij durfde het niet te vertellen en hij hielp haar daarmee


En om mijn vertrouwen terug te winnen liet ze de foto zien die hij gemaakt had. En dat het niks met bdsm sex te maken had. Hij en zijn vrouw deden lichte bdsm bij de sex. Hij houdt er meer van dan zijn vrouw. Hij had het idee dat deze vorm van meditatie kon helpen om met stress om te gaan.
Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om mijn vrouw en hem te vertrouwen hoewel mijn gevoel het hier niet mee eens was. Ik ben afgelopen jaar door een emotionele achtbaan gegaan. Ik had eindelijk weer wat rust in mijn hoofd en moet ik weer van hem horen dat ze alweer een tijdje aan het appen zijn gegaan. Zijn vrouw ziet er geen kwaad in.
Ben ik nou gek als ik hun minimaal vraag niet meer samen te appen en enkel in de groepsapp met zijn vrouw en mij erbij. Voor vreemdgaan ben ik niet direct bang, maar ik vind het onverstandig om via de app zaken te delen buitenom de partners. Emotionele ontrouw ligt op de loer. Dat is toch vreemdgaan xonder sex?

K80
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1102
Lid geworden op: 25 aug 2016 20:29

Re: Soulmate

Berichtdoor K80 » 21 apr 2020 08:55

Ik vind het bijzonder en zou het van mijn vrouw niet accepteren.
Als ze dit soort seks wilt onderzoeken, kan dat juist toch prima met jou?
Zou echt ontploffen als ik zo'n foto zag hoor. Vind dat je er erg rustig onder blijft naar omstandigheden.
Vandaag is het gisteren van morgen.

MrRabbit
Verkenner
Verkenner
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 apr 2020 21:08

Re: Soulmate

Berichtdoor MrRabbit » 21 apr 2020 10:19

K80 schreef:Ik vind het bijzonder en zou het van mijn vrouw niet accepteren.
Als ze dit soort seks wilt onderzoeken, kan dat juist toch prima met jou?
Zou echt ontploffen als ik zo'n foto zag hoor. Vind dat je er erg rustig onder blijft naar omstandigheden.


Ontploffen deed ik destijds ook en janken dat dit achter mijn rug om heeft plaats gevonden. Sex is het niet, maar enkel bondage zonder aanraking. Om in een soort trancetoestand te komen. Ze beloofden de bondage meditatie niet meer te doen en zij blokkeerde hem ook op de app.

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Soulmate

Berichtdoor lekkerbek » 21 apr 2020 11:18

Ik zou dit echt niet accepteren, ik zou in huwelijkstherapie gaan en eisen dat al het contact stopt! Zo niet, dan zou mijn huwelijk over zijn!
Ik blijf t wel een apart verhaal vinden.
Waarom zet je het hier op t forum en zoek je geen hulp? Als het echt is zoals je beschrijft is dit absoluut geen normale situatie, dit laat je dan toch niet gebeuren? Ze liegt gewoon herhaaldelijk tegen je, je kan haar toch niet vertrouwen?

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Soulmate

Berichtdoor Marnix » 21 apr 2020 11:39

lekkerbek schreef:Ik zou dit echt niet accepteren, ik zou in huwelijkstherapie gaan en eisen dat al het contact stopt! Zo niet, dan zou mijn huwelijk over zijn!
Ik blijf t wel een apart verhaal vinden.
Waarom zet je het hier op t forum en zoek je geen hulp? Als het echt is zoals je beschrijft is dit absoluut geen normale situatie, dit laat je dan toch niet gebeuren? Ze liegt gewoon herhaaldelijk tegen je, je kan haar toch niet vertrouwen?


Precies. Dat zou ik ook doen. Je naakt vast laten binden als een soort therapie. Yeah right. Laatste waarschuwing en anders is wel duidelijk dat de liefde niet zo wederzijds meer is. Maar zoek vooral professionele hulp.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

MrRabbit
Verkenner
Verkenner
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 apr 2020 21:08

Re: Soulmate

Berichtdoor MrRabbit » 21 apr 2020 11:57

Marnix schreef:Precies. Dat zou ik ook doen. Je naakt vast laten binden als een soort therapie. Yeah right. Laatste waarschuwing en anders is wel duidelijk dat de liefde niet zo wederzijds meer is. Maar zoek vooral professionele hulp.


Nee, niet naakt. Ze hebben het zelfd bij hem thuis eens gedaan, zodat zijn vrouw mee kon kijken wat het was, want ze was er niet gerust op.

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1920
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: Soulmate

Berichtdoor Pcrtje » 21 apr 2020 12:28

Mijn vermoeden is dat dit een trol(vraag) is. Maar goed, stel dat ik dit mis heb, dan is inderdaad het dringende advies om hulp te zoeken. Ik ben het dan ook eens met Lekkerbek en Marnix. Als je niet weet waar je kunt beginnen, kun je altijd met je huisarts contact opnemen; hij/zij kan je helpen om bij de juiste hulpinstantie terecht te komen.

(Lekkerbek, hoe is het mogelijk dat wij het een keer met elkaar eens zijn! ;-) )
"Een libelle zweeft over het water..."

MrRabbit
Verkenner
Verkenner
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 apr 2020 21:08

Re: Soulmate

Berichtdoor MrRabbit » 21 apr 2020 12:53

Pcrtje schreef:Mijn vermoeden is dat dit een trol(vraag) is. Maar goed, stel dat ik dit mis heb, dan is inderdaad het dringende advies om hulp te zoeken. Ik ben het dan ook eens met Lekkerbek en Marnix. Als je niet weet waar je kunt beginnen, kun je altijd met je huisarts contact opnemen; hij/zij kan je helpen om bij de juiste hulpinstantie terecht te komen.

(Lekkerbek, hoe is het mogelijk dat wij het een keer met elkaar eens zijn! ;-) )


Bedankt, dit is geen trol vraag, maar voor mij persoonlijk een test om te zien hoe anderen erover denken. Doir de schaamte en isolatie eigenlijk weet ik niet meer wat normaal is of abnormaal.

K80
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1102
Lid geworden op: 25 aug 2016 20:29

Re: Soulmate

Berichtdoor K80 » 21 apr 2020 13:08

Dit is dus absoluut niet normaal.
Persoonlijk zou ik uit kwaadheid die kerel een pak slaag hebben gegeven, ook helemaal niet goed natuurlijk.
Zou inderdaadhulp gaan zoeken.
Dit zouden ook niet gelovigen echt niet vinden kunnen.


Ben je zelf reformatorisch?

Dat die vrouw van die kerel het wel goed vindt? Raar.
Vandaag is het gisteren van morgen.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Soulmate

Berichtdoor Mortlach » 21 apr 2020 14:48

Ze hadden er gewoon vanaf het begin open over moeten zijn, want nu voelt het natuurlijk als iets geniepigs en is er vertrouwen geschaad.

Het is absoluut niet zo dat dit soort bondage per se tot seks zal leiden; het kan natuurlijk wel en het is sowieso iets intiems/emotioneels dat je met elkaar deelt, maar het is niet in alle gevallen ook seksueel. Bondage is voor sommige mensen zeer ontspannend. Misschien is het iets dat je vrouw en jij samen kunnen verkennen, hoewel ik me wel kan indenken dat je daar momenteel misschien niet echt voor open zal staan.

Het is logisch maar ook niet behulpzaam dat je hun communicatie leest. Ik bedoel, je hebt er alle reden toe, maar het geeft ook een gebrek aan vertrouwen aan - nogmaals, terecht, maar het is geen oplossing. Communiceren via een groepschat kan helpen, maar dan moet je hen weer voldoende vertrouwen dat ze niet alsnog via andere kanalen berichten delen.

Het is denk ik heel erg belangrijk om je vrouw te vragen hoe zij denkt je vertrouwen weer te verdienen. Afhankelijk van haar antwoord, kun je verder, of niet.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Soulmate

Berichtdoor lekkerbek » 21 apr 2020 16:18

Pcrtje schreef: (Lekkerbek, hoe is het mogelijk dat wij het een keer met elkaar eens zijn! ;-) )


:lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Soulmate

Berichtdoor irmo » 21 apr 2020 16:31

Die 2 zijn allebei gek.

Sinds wanneer heeft subspace met sex te maken?
Sinds wanneer is sex met een ander een oplossing voor je eigen huwelijkse problemen?
Sinds wanneer mogen beide partners dan ook meedoen?

Vragen, vragen…..lijkt mij nogal surrealistisch.

Ik zou dit in mijn eigen huwelijk niet accepteren. Dus ik ben het nogal heel erg met Marnix en Mortlach eens, en lekkerbek heeft ook een zeer goed punt.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten