Gebed gevraagd om een buddy maatje.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Ravo540
Verkenner
Verkenner
Berichten: 65
Lid geworden op: 07 feb 2018 19:41

Gebed gevraagd om een buddy maatje.

Berichtdoor Ravo540 » 26 aug 2018 19:53

Hallo, ik ben op zoek naar een buddy maatje die wat meer tijd heeft voor mij, maar aangezien dit heel lastig is en we in een jachtige tijd leven omdat veel jongeren druk bezig zijn met hun studie, heb ik ook veel aan God gevraagd of ik een maatje uit Zijn hand mocht ontvangen.
Ik meen dit serieus, off topics worden verwijderd, als ik geen respons krijg, word dit topic ook gesloten.
Omdat mijn vader en moeder al op leeftijd zijn en ik ook al geprobeerd heb contact te krijgen via de kerk in Bennekom, lukt het mij niet om een maatje te kunnen krijgen die meer tijd voor mij heeft, het liefst iemand die wat meer tijd heeft voor mij en aandacht aan mij wil geven.
We doen ons best door kwartet te zingen en daar door veel vrienden krijgen, enz.
Maar helaas doet mijn zus niet altijd mee met oefenen met zingen en dat vind ik eigenlijk ook een beetje jammer.
Hoe komt het dat we tegenwoordig elkaar links laten liggen, mensen hebben elkaar nodig, ik probeer het nu via deze weg maar aangezien veel mensen mij niet kennen heb ik een vorm van autisme en een verstandelijke beperking en kan niet alleen reizen met het openbaar vervoer.
Graag zou ik een maatje willen hebben die ook een auto in bezit heeft, alleen weet ik niet of jullie hier op willen reageren.
Willen jullie voor mij bidden en vragen aan God of ik echt een maatje krijg ?
Kan mijn gebed verhoort worden ?
Een ding is zeker, we krijgen niet alles wat we willen van God, en er mag heel veel maar er zijn grenzen en daar heb ik moeite mee.
Ik hoop dat er op gereageerd kan worden, het liefst wil ik een maatje die samen met mij naar beurzen wil gaan en andere uitstapjes enz.
Graag hoop ik dat iemand het leuk vind om ook over mijn brede interesses te kunnen praten.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Gebed gevraagd om een buddy maatje.

Berichtdoor coby6 » 26 aug 2018 20:23


lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Gebed gevraagd om een buddy maatje.

Berichtdoor lekkerbek » 27 aug 2018 18:00

Ben je lid van een kerkelijke gemeente? In de meeste gemeentes zit wel een contactpersoon van een werkgroep die ondersteuning biedt aan mensen die hulp nodig hebben. Je zou bij de kerkenraad kunnen informeren, een contactpersoon zou samen met jou kunnen kijken wie er geschikt is als buddy.
Bij de de gereformeerde gemeente en verwante kerken is er de vereniging Helpende Handen. Als je daar lid van bent (ik weet niet of je uit zo'n soort kerk komt) kun je ook bij hun om hulp vragen!
Fijn dat je er om bidt, ik zal ook voor je bidden!

Ravo540
Verkenner
Verkenner
Berichten: 65
Lid geworden op: 07 feb 2018 19:41

Re: Gebed gevraagd om een buddy maatje.

Berichtdoor Ravo540 » 27 aug 2018 18:45

Ik ben inderdaad lid van een kerkelijke gemeente, alleen ben ik niet meer lid van de gereformeerde gemeente.
Helpende handen, daar zijn mijn ouders ook lid van en tegenwoordig bezoek ik de PKN. in Barneveld.
Daar ben ik ook lid geworden maar daar reageerde niemand op, laat staan dat er in de gereformeerde gemeente van Barneveld centrum, ook maar weinig kans is om een maatje voor mij te kunnen vinden en in ieder geval kan ik op de website kijken van maatjes gezocht en zo.
Maar of dat gaat lukken weet ik niet, in ieder geval mag ik met iemand van hotel de Bosrand mee naar de Horecava beurs in de Rai in Amsterdam want ik ben ook geinteresseerd in de horeca branche, alleen ben ik bang dat *naam verwijderd*, het alleen maar 1 x doet.
Je weet trouwens niet wat voor verrassingen je krijgt want we hebben een verrassende God.

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Gebed gevraagd om een buddy maatje.

Berichtdoor lekkerbek » 28 aug 2018 06:38

Je moet je vorige bericht even aanpassen, het is beter om geen andere namen te noemen in je posts. Ik zou niet willen dat een ander mijn naam noemt op internet, als iemand dan gaat zoeken op internet naar een naam komt hij dit tegen terwijl hij t niet eens zelf gepost heeft! Je kunt beter schrijven dat je meegaat met een kennis, vriend, maatje of zo.

Wat betreft Helpende Handen, je kunt gerust vragen wie de contactpersoon in Barneveld is en daar contact mee opnemen. Ze kan bv een groepje mensen bij elkaar zoeken die om beurten met je meegaan. Of heeft de PKN zelf een organisatie? Waar gaat Ons Koningskind vanuit? Op die site zou je ook nog kunnen kijken en evt contact mee op kunnen nemen. Succes!

Gebruikersavatar
Niagara
Mineur
Mineur
Berichten: 224
Lid geworden op: 27 jun 2015 21:08

Re: Gebed gevraagd om een buddy maatje.

Berichtdoor Niagara » 28 aug 2018 16:19

Veel steden hebben wel een autismecafé, daar komen allemaal mensen met autisme en worden activiteiten georganiseerd die erop gericht zijn de mensen met elkaar in contact te brengen, omdat contact maken juist het ding is wat veel mensen met autisme moeilijk vinden. Google maar eens of er één bij jou in de buurt zit.
Afbeelding

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Gebed gevraagd om een buddy maatje.

Berichtdoor Memmem » 28 aug 2018 16:24

lekkerbek schreef:Je moet je vorige bericht even aanpassen, het is beter om geen andere namen te noemen in je posts. Ik zou niet willen dat een ander mijn naam noemt op internet, als iemand dan gaat zoeken op internet naar een naam komt hij dit tegen terwijl hij t niet eens zelf gepost heeft! Je kunt beter schrijven dat je meegaat met een kennis, vriend, maatje of

Naam is verwijderd :)

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Gebed gevraagd om een buddy maatje.

Berichtdoor Memmem » 28 aug 2018 16:27

Ken je stichting de karavaan, die organiseert vakanties in binnenland en buitenland voor mensen met autisme en/of een verstandelijke beperking. Ik heb gehoord dat het hele leuke vakanties zijn en je leert daar ook weer mensen kennen.

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Gebed gevraagd om een buddy maatje.

Berichtdoor lekkerbek » 28 aug 2018 17:57

Memmem schreef:Naam is verwijderd :)


Top!

Ravo540
Verkenner
Verkenner
Berichten: 65
Lid geworden op: 07 feb 2018 19:41

Re: Gebed gevraagd om een buddy maatje.

Berichtdoor Ravo540 » 28 aug 2018 18:21

Ik zal mijn berichtje even aanpassen.

Ravo540
Verkenner
Verkenner
Berichten: 65
Lid geworden op: 07 feb 2018 19:41

Re: Gebed gevraagd om een buddy maatje.

Berichtdoor Ravo540 » 28 aug 2018 18:28

Wel moeilijk eigenlijk om geen namen te noemen, maar internet criminelen kunnen de site hacken. [-X


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten