Gebed gevraagd, en een accountability buddy?

Moderators: Memmem, Moderafo's

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Gebed gevraagd, en een accountability buddy?

Berichtdoor coby6 » 26 sep 2018 17:40

Cestmoi schreef:Na maanden waag ik me hier weer eens, en het zijn roerige maanden geweest. Maanden waarin ik keihard onderuit gedonderd ben, maar waarin God mij absoluut niet heeft losgelaten, hoe vervelend ik dat soms ook vond. Maar Hij is uiteindelijk de Overwinnaar, vol onverdiende genade. Zou ik Paulus tegen kunnen komen, zou ik hem vertellen dat niet hij de grootste zondaar is, maar ik. En desondanks is God daar, hoe onwaarschijnlijk groot en liefdevol. Hij heeft mij in mijn nekvel gegrepen en op de goede weg gezet.
En waar ik helemaal verbluft om sta, is dat het erop lijkt dat God juist dit deel van mij - mijn onbeschrijflijke koppigheid van afgelopen maanden inclusief zijn redding - wil gebruiken om een ander van misstappen te weerhouden.
Mijn hart loopt momenteel over van dankbaarheid aan God, een diepe liefde voor Hem die ik haast niet durf te voelen - want wie ben ik dat ik van God mag houden - maar een liefde die ik niet kan en wil negeren, maar juist heel bewust wil uitspreken. Ook heel bewust hier, waar ik zwak ben geweest, kwetsbaar, gekwetst, maar ook bemoedigd.

Ik twijfel, want ik zou zo graag het hele verhaal hier opschrijven, gewoon als getuigenis van hoe groot en barmhartig God is, Hij verdiend alle eer, elk moment van mijn leven. Maar ik weet niet of ik daar goed aan doe, gezien de waarschuwingen niet te veel persoonlijk spul te delen. Maar tegelijkertijd ligt het op het puntje van mijn tong, brandt het in mijn hart en moet het eruit...

Ik weet ook niet of dat slim is, maar mooi om te horen!


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten