Refowebkids deel 21

Moderators: Memmem, Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor ajl » 09 mei 2016 13:11

@ juffiejuf
Ik lees nu pas jouw bericht.
Wat naar voor M! Komt het meer in jullie familie voor?

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 10 mei 2016 05:57

@Juffiejuf
Wat vervelend voor M. Vindt hij 't zelf ook naar?

@Marnix
Leuke foto

@Jannoek
Hoe gaat het met de zieke?

@Evelien
Pittige tijd voor jullie en voor S, niet fijn.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Dippie » 10 mei 2016 08:15

Ik heb wat foto's gemist zie ik, jammer ;)

Evelien; wat een nare situatie zeg! Hoop dat er snel meer duidelijkheid komt voor jullie en je snel jullie eigen plekje zullen vinden.

Juffiejuf; goeie, dat is even schrikken! Hopelijk blijft het hierbij, maar heb geen idee over het verdere verloop evt?

Jannoek; fijn dat het weer beter gaat met J! Hopelijl nu idd even voorlopig geen zieke kids meer

Hier gaat alles zn gangetje. Vince is echt een heerlijk mannetje waar ik werkelijk elk moment van geniet :) Over haren gesproken... Hij kan om de 3 weken wel weer geknipt worden... Heeft echt mega dik en snel groeiend haar...

Vianne zit weer lekker op school, daar was ze ook wel weer aan toe na 3 weken vakantie te hebben gehad.
Gister is ze voor het eerst alleen naar de speeltuin hier achter geweest... Bah, ik vond het maar niets, maar ze kwam zich netjes elke keer weer even laten zien :) Ze worden zo groot!! Helemaal alleen op pad... Pfftt..
Afbeelding

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Saskia » 10 mei 2016 09:19

Sjonge juffiejuf, dat is niet niks, brr...

Evelien, ook sterkte hoor!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Evelien » 10 mei 2016 11:49

juffiejuf schreef:Vanmiddag bij huisarts geweest. Het is helaas alopecia areata. Hopelijk blijft het hierbij :roll:


He bah wat naar zeg :( Maar dat ze het op zo'n jonge leeftijd al kunnen krijgen. Of is het zo dat men het pas later ontdekt?

Het is vrij lastig om aan woonruimte te komen. Heeft ook te maken met dat ik gescheiden ben. Sociale huur duurt zeker 5 jaar voor ik in aanmerking kom voor een woning. Ik moet het dus echt zoeken in de vrije sector, wat vrij duur is.

Over de onderzoeken, we kunnen waarschijnlijk nu vanuit het sociale wijkteam dat psychologisch onderzoek laten doen en dat kan al over twee weken.
We moeten nu alleen echt zeker weten of het om hetzelfde onderzoek gaat. Het sociale wijkteam is wel heel fijn, heb je korte lijntjes etc. Vooral met dit soort zaken.
Laatst gewijzigd door Evelien op 24 jun 2016 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Jannoek » 14 mei 2016 14:03

J is weer van de oorontsteking af gelukkig maar heeft sinds gisteren weer oogontsteking ](*,) . Volgende week maar even de huisarts over contacten, want de HA zei de vorige keer dat hij nu een verwijzing dan krijgt voor de oogarts, want die ogen zijn ook aan de lopende band ontstoken.. Verder gaat het goed met m, heerlijk vrolijk ventje :-)

Wat vervelend evelien :( hopelijk komt er snel een oplossing voor jou/jullie!

Hier wordt F binnenkort onderzocht door een HB bureau, vanuit school. Ik vroeg me ook af hoe dat zit met betalen, maar de IB'er gaf aan dat dat 'gewoon uit een potje' komt 'net zoals er ook wel eens externe hulp wordt ingezet als er kinderen zijn die juist minder goed kunnen meekomen'.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 15 mei 2016 19:55

FIjn Jannoek!!Idd uit dat potje komt dat, het is maar net wat voor prioriteiten de school stelt! jij hebt wel degelijk geluk met je school hoor!! Kan je echt blij mee zijn! Ik hoop dat ze ook kunnen blijven coachen zodat er geen vastloopmoment komt op de basisschool.

En oogontsteking... loopt hier altijd gelijk met een oorontsteking :) vaaak zie ik ontstoken ogen en drie vier dagen daarna heft hij weer looporen.

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Jannoek » 15 mei 2016 20:05

Ja, de IB'er pakt goed door hier, dus dat is super fijn! Ze gaat helaas stoppen, dus benieuwd hoe het straks verder gaat.

over oorontsteking/oogonsteking; die relatie zou er hier ook wel eens kunnen zijn; hij zat gisteren en vandaag vaak aan z'n oor, maar toen ik er naar vroeg zei hij dat z'n oor geen pijn deed. Zal er eens op letten of die combinatie er vaker is!

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor ajl » 17 mei 2016 14:43

Bij onze J liep de oogontsteking ook vaak synchroon met de oorontsteking. En aangezien zij wel meer dingen overeenkomstig hebben :wink:

Spannend Jannoek met F. Wij hebben met onze kinderen ook een kort lijntje met school/ib-er. Errg prettig deze samenwerking.

juffiejuf
Luitenant
Luitenant
Berichten: 677
Lid geworden op: 14 apr 2011 13:02
Locatie: overal en nergens

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor juffiejuf » 17 mei 2016 18:40

@ ajl; nee, het ziet niet in de onze familie. Had er nog nooit van gehoord. Het is wel een auto immuunsysteem probleem en daar heb ik (en meerdere mensen in de fam) wel last van.

Hebben ze bij jullie nog een week vakantie voordat het zomervakantie is of ook allemaal in één keer door?

@ evelien; hoop dat je snel woonruimte kan vinden!! Erg frustrerend dat je het in de particuliere sector moet gaan zoeken want daar liggen de prijzen vrij hoog. :(

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor trijntjejohanna » 17 mei 2016 20:45

hier hebben ze net de meivakantie achter de rug, vandaag voor het eerst weer heen en nu in een ruk tot 18 juli naar school !

Jannoek: fijn dat de ib'er goed doorpakt. Hier op school zijn ze daar gelukkig ook zo voortvarend mee !

wat een mooi mannetje, marnix!

Juffiejuf wat vervelend dat hij dat heeft :(

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor trijntjejohanna » 17 mei 2016 20:48

Na 3 dagen van bijna alleen maar huilen en bijna niet slapen (dag en nacht) , zijn we gisteren toch maar naar de dokterswacht geweest, want je zag dat hij pijn had :( .. Na onderzoek werd ons vermoeden bevestigd, Micha heeft last van reflux. Met een paar goede tips van de kinderarts zijn we weer naar huis gegaan.

En vandaag heb ik mijn vrolijke en lachende mannetje weer terug ! :D Ik hoop dat het nu zo goed blijft gaan

Afbeelding

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 mei 2016 21:21

Hier in een ruk door. Volgende week wandelvierdaagse dus blijven wel bezig :)

Heb nog niet het idee dat het al die kant opgaat. Moeten nogal watnhobbels genomen worden. En als de tjjd dan zo dringt... pfff..

Vandaag met T naar de huisarts. Al 4 weken pukkeltjes/ vlekke op handen en voeten binnrn en buitenkant. Trekt sinds de laatste week ook de armen en benen op. Nu totaan zn elleboog en knietjrs. Tis geen mond en klauw zeer. .maar de huisarts van mijzelf was er niet. Had een vervanger. Die zegt gewoon... komt u darvoor? Nou duh. Net alsof dit normaal is... hij pakt niks met zn handjes en wil persee sokjes aan. Hij heeft er last van.
Tis toch raar. Klepper er echt niet heen met 1 dag
Maar 4 weken en evht helemaal gevlekt he..
Lkkr vertrouwen geeft ie zo..

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Em. » 18 mei 2016 10:07

Wat een droppie TJ

Hier slechts 1,5 week meivakantie gehad, nu alweer 2e week naar school. Dus in juni nog een weekje (daarna nog 3 weken tot de zomervakantie). Valt net met de eerste week van mijn verlof, dus dat komt wel goed uit.

@ PPM: wat irritant van die huisarts, het doet er toch niet waarvoor je komt? Hij moet je gewoon serieus nemen....

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 mei 2016 11:12

@EM op advies van de kinderarts maand terug om bij blijvend oren en ogenlast contact op te nemen met de KNO vertelde ik het verhaal van gister bij de huisarts toen ze vroeg of T verder gezond was. Ze vond het te zot voor woorden om zo afgescheept te worden met een kind wat altijd maar ziek is.

Ik kan in elk geval snel terecht bij de KNO, fijn een klein ziekenhuis! :)


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten