Refowebkids deel 21

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor meribel » 10 okt 2016 19:03

geen meester is echt jammer ja, ik denk dat mijn kids boffen want er zijn erg veel meesters op hun basisschool.
Maar ja het is een algemeen probleem.


dat competitieve onder die jongens; dat is wel erg hoor :lol: mijn dochter van 7 had haar kinderfeestje en ook 2 jongens uitgenodigd en ik heb ze enkel maar tegen elkaar op horen bieden ( zijn wel ook heel goede vrienden hoor ), .....eerst,...........ja ik ben echt goed in rekenen, ja maar ik beter hoor, ja maar ik fiets ook heel veel, ( relatie ontging me ) , elke dag zeker 50 kilometer, oh ja dat is veel maar ja, dat loop ik altijd in de bergen en dat is nog véééél zwaarder...........en ging zo maar door :lol:

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor ajl » 10 okt 2016 19:26

:lol: Klopt helemaal! Zo stonden ze afgelopen zomer van een duin te plassen met z'n drieën. Competitie wie het verste kon plassen. Verder is het hier altijd stoer, stoerder, stoerst :mrgreen:

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 10 okt 2016 22:53

Onderwijs vrouwelijk? Vaak heb je meer aan een vrouw met ballen dan een zavht gekookt eitje als.meester!!

De rest lees.ik.als.ik vakantie heb.. haha

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 okt 2016 19:07

Wat vliegt de tijd.. Micha was gisteren alweer een half jaar ! :shock:


Afbeelding

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor MissF » 13 okt 2016 08:48

Wat een schatje, en wat ziet hij er leuk uit!

Vanaf vanmiddag begint de herfstvakantie, vooral Frederiek is er zo aan toe. Ik heb haar huilend achter gelaten vanmorgen op school, pff, da's echt niet leuk. Op de psz huilde ze altijd, dan raak je er aan gewend, maar het was nu zo lang geleden, dan breekt mijn hart, als ze huilend zegt: ik wil zo graag bij jou blijven.

Nouja, morgen al lekker vrij i.v.m. studiedag. Lekker rustig aan doen 's morgens, daar knapt ze vast van op.

Over meesters en juffen, bij ons zijn er maar 2 meesters. Ik vind het wel jammer, want ik denk dat het voor vooral jongens wel fijn is om af en toe een meester te hebben. Jurian had in groep 3 een stagiair, hij vond het geweldig. Die deed gewoon net andere dingen dan de juffen. Maarja, als de mannen de Pabo mijden, dan kun je er niks aan doen :)
Ik had trouwens tijdens mijn pabo periode 3 jongens in de klas, en in de andere klassen zaten er ook nog zo'n 8, en geen enkele daarvan was een halve zachte hoor, allemaal echte mannen :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor meribel » 13 okt 2016 19:53

wat een lekker ventje die Micha!!

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 okt 2016 20:29

poeh..dacht... we gaan maar eens naar het nijntje museum.. zijn die tijdvakken van toelaten zo goed als allemaal al vol! :shock:

maar een andere dag zoeken dus... buiten vakanties gaat zo helaas niet :(

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 19 okt 2016 22:04

Balen. Ik wilde morgen gaan, maar ga dan maar beter na de vakantie als ik dit zo lees.
Nou nog ff iets anders verzinnen
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 okt 2016 22:26

Wij gaan naar techniekmuseum of speelklok

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 19 okt 2016 23:03

paprikameisje2 schreef:Wij gaan naar techniekmuseum of speelklok


Als jullie naar speelklok gaan, graag verslagje :wink:
Lijkt mij leuk maar twijfel of t voor dl ook leuk is

Hier nog geen andere plannen.
Misschien maar niets, das ook een plan
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Jannoek » 20 okt 2016 18:49

speelklok vonden de boys hier heel leuk ook!
Wij zijn net terug van vakantie, brrr, wat koud in Nl. :)
F was ook enorm aan vakantie toe, vond het ook heerlijk om een week weg te zijn. Gisterochtend stond hij huilend aan m'n bed 'vandaag gaan we weer naar huis, maar ik wil hier blijven, ik vind het hier zo leuk'. Hopelijk weer nieuwe energie tot de kerstvakantie opgedaan ;-).

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor ajl » 20 okt 2016 19:35

Waar zijn jullie naar toe geweest Jannoek?

ander vraagje; welke straffen geven jullie als de kinderen ouder worden? Ik vind dat toch wel een lastig iets.De oudste twee kunnen behoorlijk oost indisch doof zijn en de jongste twee behoorlijk opjutten. Een paar minuten op de gang maakt weinig indruk meer. En ik ben op zoek naar een ad hoc straf die wel indruk maakt. En eerlijk gezegd ben ik ook geen ster in straffen zoals beeldschermtijd verkorten ofzo. Daar hebben wij sowieso geen strakke regels voor en er zijn dagen dat ze praktisch niet kijken, maar er zijn ook van die hang dagen dat wij er een lekkere film middag van maken. Daarnaast geeft bv DL niets om beeldschermen zoals ipad, wifi en heeft zij nog geen telefoon.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 20 okt 2016 20:36

niet meer :) sinds ik de curus volg van geef me de 5, dat een kind van straffen en niet niks leert. Wat wel werkt is kijken wat de oorzaak is. Doelloos rondhangen is dus kliertijd.... (gaat om kinderen met autisme, beide hier echt niet auti.... ) maar deze aanpak geeft veel rust. Met name de ruimte die de middelste nodig is en nu krijgt om zich terug te trekken.

Wij benoemen nu gedrag en zeggen niet waarom doe je dat.... maar ik zie dat je boos wordt... want...... of ik zie je dat je een duw geeft... omdat.....

tis wel weer meer inleveren voor mijzelf (denk aan een stukje tijd die ik zo af en toe nog had overdag) maar ik geniet ook van de rust..... (heb alleen moeite met de enorme driftbuien van T die nergens over gaan :shock: :shock: :shock:


T werd geen speelklok. J had gezien dat NAO (of is het NOA) een of andere robot in eht techniekmusuem was.... (was vet balen want die was kapot dus was retour naar de universiteit.. voor niks heen gereden :()

speelklok doen we maar volgende vakantie. VOlgens mij is speelklok vooral veel muziek. Overigens is techniekmuseum niks voor kinderen van 1 jaar :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

juffiejuf
Luitenant
Luitenant
Berichten: 677
Lid geworden op: 14 apr 2011 13:02
Locatie: overal en nergens

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor juffiejuf » 20 okt 2016 20:41

@ ppm; dus op school geef jij als leerkracht nooit een keer straf? Niet dat ik veel straf geef maar ze zouden mij in groep 8 uitlachen als ik steeds bij ongewenst gedrag zou zeggen: ik zie dit en dit.....

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 20 okt 2016 21:19

Ik klets misschien maar wat uit mijn nek, want hier proberen we op te voeden zonder straffen of belonen.
Maar dat is de vraag van AJL niet, dus ik probeer even actief mee te denken...

AJL ik weet niet hoe oud jouw "oudsten" zijn?
Maar kunnen jullie eens op een rustig moment gaan zitten met de kids, brainstormen over wat ze zelf een passende / werkende oplossing / consequentie zouden vinden?
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten

cron