Refowebkids deel 21

Moderators: Memmem, Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Evelien » 13 jun 2016 19:17

De bovenste kom ik niet voor in aanmerking en de tweede is een sloop/tijdelijke woning. Daar moet ik over een maand of 4 weer uit.

Maar ik ben er ook achtergekomen dat er een aantal organisaties die niet betrouwbaar zijn. Dus geld vragen bij inschrijving maar vervolgens geen aanbod hebben.

Wel lief dat je mee denkt/zoekt.

pien
Mineur
Mineur
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 jan 2015 20:07

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor pien » 14 jun 2016 11:57

Op Marktplaats staan ook wel dingen, maar niet in Amersfoort zelf. Allemaal (ruime) omgeving. En dan nog weet ik helemaal niet waar je voor in aanmerking komt, ik ben niet thuis in huren.

Wat MissF zei is misschien een idee? Kerkraden aanschrijven? Advertenties in hun krantjes? Of misschien kennen zij mensen die iets te huur hebben?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Evelien » 14 jun 2016 15:08

Ik gebruik Social Media al en ook via de kerk. Op marktplaats ook een advertentie gezet maar dan krijg ik aanbod buiten A'sfoort (Rotterdam, Rhenen etc..).

Op dit moment (zeker t/m december) ben ik vanwege omstandigheden niet in staat om een baan te gaan zoeken. Anders was ik wel gaan werken en dan is het makkelijker om een woning te vinden.

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Jannoek » 14 jun 2016 20:17

:( wat heftig evelien! Sterkte! Ik hoop dat je snel weer wat hoop krijgt en zicht op een oplossing!

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor ajl » 20 jun 2016 08:12

Wat erg evelien! ik zou mij geen raad weten als ik de kinderen zo weinig zou zijn. Kan mij jou gevoel van onmacht daarom heel goed voorstellen. Heel veel sterkte!

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor vpk » 21 jun 2016 12:42

Ja echt zwaar evelien... heel veel sterkte! Hopelijk komt er snel een passende oplossing.. *hug*
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor MissF » 21 jun 2016 14:31

De vakantie schiet hier op nu. We hebben ook nog een bruiloft deze week, dus valt er een dag af voor ze, en de laatste week is Jurian de vrijdag ook al vrij (Frederiek is altijd vrij op vrijdag). Ik heb er wel zin in, 's morgens niet hoeven haasten. Ik moet wel gewoon werken op 2 weken na, mijn man is er 4 vrij, dus hoeven ze maar 2 weken naar de vakantieBSO. Op zich vinden ze dat wel prima, maar die is op een andere locatie, onbekende kinderen, dus ik vind het prima dat ze niet zoveel hoeven. Jorrik gaat wel 4 weken naar het kdv, die houden we maar in het ritme.
Hij is wel constant snotverkouden, ik was alweer vergeten dat dat zo is met kdv kindjes :mrgreen: Nouja, het zal wel weer over gaan.

Jullie kinderen ook bijna vakantie? En nog plannen?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Em. » 21 jun 2016 16:28

Schiet op die vakantie inderdaad, nog maar 2,5 week...

Hier niet echt plannen (behalve bevallen ... :mrgreen: ). KDV gaat voor F tijdens vakantie gewoon door om haar lekker in het ritme te houden. Verder logeerpartijtje(s) bij opa's en oma's waarschijnlijk. En als tzt het goed gaat met de kleine en met mij een dagje weg ofzo......manlief zal er wel met enige regelmaat met de kids op uittrekken i.e.g.

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Saskia » 21 jun 2016 17:22

Heel veel sterkte, Evelien!

Hier begint a.s. vrijdag de zomervakantie, die bijna 3 maanden duurt, half september beginnen de scholen weer. R is er wel aan toe, ze wil niet meer naar school, ik krijg ze 's morgens haast d'r bed niet uit, 't is genoeg geweest.
We gaan zelf niet weg, maar hebben wel de hele zomer NL bezoek, dus we zullen allicht eens een dagje weggaan.

Jullie kinders (en jullie erbij...) moeten nog even volhouden, succes hoor!

pien
Mineur
Mineur
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 jan 2015 20:07

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor pien » 21 jun 2016 18:06

3 Maanden, daar moet ik toch niet aan denken......

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor meribel » 21 jun 2016 19:36

ik weet nog wel als kind, voelde die zomervakantie eindeloos :D


maar in Roemenië als moeder ook dus :mrgreen:

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor ajl » 22 jun 2016 12:44

pien schreef:3 Maanden, daar moet ik toch niet aan denken......


Ik ook niet. Ik vind 6 weken gecombineerd met werk al best pittig. Dat komt bij ons ook, doordat wij geen vakantieopvang hebben.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor meribel » 22 jun 2016 21:07

vind 6 weken juist wel heerlijk, bij mij hebben ze dat echt nodig vind ik ook om bij te komen en weer met frisse moed het volgend schooljaar te beginnen.

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Saskia » 23 jun 2016 05:13

Ja, 3 maanden is ook best een hele tijd. Op zich is vakantie hebben niet zo erg, ze vermaakt zich wel, maar het is wel lastig om na die tijd weer in het ritme van school te komen.
Ik heb het geluk dat we op het werk wonen en ze het grootste gedeelte van de tijd gewoon mee kan hobbelen hier. Ik begin 's morgens met werken en als R wakker wordt, komt ze vanzelf een keer naar beneden. En als ze mij niet kan vinden, dan vindt ze allicht iemand anders die haar even opvangt. Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor jullie een hele puzzel kan zijn om de opvang te regelen.

Maar goed, nu eerst een weekje bezoek van m'n ouders, kan R d'r Nederlands weer een beetje oefenen :)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 jun 2016 11:44

Hier moeten ze nog t/m 15 juli naar school en dan is het vakantie ! 3 maanden vakantie zou ik niet aan moeten denken :lol: 6 weken is heerlijk, maar ook genoeg!

Micha heeft er weer zin in vandaag :D
Afbeelding


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten

cron