Wij willen een trampoline aanschaffen. Iemand tips waar we op moeten letten?

De tuin is nog niet af, dus we hebben nog geen uitgesproken voorkeur voor ingraven of een trampoline op poten. Alles is dus nog mogelijk wat dat betreft

Moderators: Memmem, Moderafo's
Jannoek schreef:ik denk dat met niet kunnen bedoeld wordt dat het 'uit de mode' is Dippie
Wij willen een trampoline aanschaffen. Iemand tips waar we op moeten letten?![]()
De tuin is nog niet af, dus we hebben nog geen uitgesproken voorkeur voor ingraven of een trampoline op poten. Alles is dus nog mogelijk wat dat betreft
Duschka schreef:Helaas wil ze ook de schoenen niet dragen die ik kocht. Mmm waarom heb ik niet ff gecheckt alvorens te kopen? Ik weet toch dat ze zo kieskeurig is
654321 schreef:
Haha. Dat zou mij ook niet overkomen, nee....![]()
Wie is daar 'de baas' in huis....?
Acire schreef:@douschka, ik heb schoenen bij Zalando besteld die voor mijn dochter veel te smal waren. Misschien heb jij er wat aan? https://www.zalando.nl/stups-ballerina- ... i-a11.html
Ik heb 7 paar thuis laten komen en daar rustig gepast en rondjes mee laten lopen. In de winkel word ik zelf helemaal ziek van de keuzestress en ik vind het ook niet prettig om zo snel te moeten beslissen. En daarnaast moet dan ook DL nog meewerken
Jannoek schreef:Hier is J voor de weet ik hoeveelste keer ziek. Gisteren derde keer in een maand bij de HAP, hopelijk knapt hij nu snel op, hij was/is enorm benauwd in combi met koorts.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten