Refowebkids deel 21

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor MissF » 20 apr 2016 12:07

Ja, maar donkerblauw trek ik met 18 graden ook niet meer aan, vind dat zo somber. ik vind een 15 denier panty met glans erg mooi, maar draag ze echt alleen op bruiloften ofzo, verder vind ik het ondingen. hmm, toch maar gewoon mijn broeken blijven dragen dan in het voorjaar en najaar.
Voordeel is wel dat korte rokjes ook niet zo veel meer te krijgen zijn, ik heb er 1 gekocht net over de knie. Haha, ik weet nog wel de tijd dat die totaal '
'uit' waren, verschrikkelijk vonden we het als tieners, die halflange rokjes, nu vind ik ze zó leuk :D (maar om ontopic te blijven: weer niet voor een jong meisje :) )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor ajl » 20 apr 2016 12:49

@ bekers
Wij gebruiken altijd mepal bekers. Kinderen krijgen er dagelijks 2 mee naar school en deze lekken eigenlijk nooit.

@panty/leggings
Ik draag zelf nooit meer leggings, heb eigenlijk ook alleen de zwarte en blauwe gedragen en helemaal geen 3/4 legging. Nu draag ik nog dikkere panty's. Glanspanty's draag ik nooit. Die schijnen ook niet meer te mogen.
IN het voorjaar draag ik meer broeken, mede door mijn afkeer aan dunne panty's. De rest van het jaar draag ik vaker jurken en rokken
Rokken inderdaad over de knie. Boven de knie kan nog met een dikke panty, maar voor mij niet meer met blote benen. Ik moet op doktersadvies de zon wat mijden en mijn benen zijn echt heel wit. Dus liever langere rokken.

C draagt ook het liefst een jurk of rok. Leggings zie je inderdaad minder, maar een maillot kan ook niet meer met 15 graden. En de kinderen hebben eigenlijk vanaf halverwege mei tot halverwege september blote benen. Gympen met sokken en dikkere vesten op jurk of korte broek. En vanaf juni heel veel blote voeten. Zij vinden het veel fijner dan langere broeken

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 20 apr 2016 20:16

ik geeeeen rok over de knie.. dat ziet er zoo niet uit bij mij. :) Altijd op of boven de knie. Nu ik geen kleuters meer heb hoef ik ook niet meer op tig verschillende posities over de grond te dweilen, dus hoeft de legging ook niet meer:)

Mepal bekers halen het hier echt niet een heel jaar. We gaan maar eens een tupperwareflesje proberen. Gewoon waterflesje vind ik weer niks, dat kan nie tin een vaatwasser etc.

Hier heeft J het liefst een broek aan, helaas mag ze dat niet elke dag van mij :) haha! strenge moeder! Maar nu met het overgangsweer is het wel lastig wat haar nu aan te doen. Ik moet eerst eens kijken op zolder tav de zomerkleding :)

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor liefie » 20 apr 2016 20:26

Volgens mij is het probleem van de mepal bekers ook de vaatwasser.. Dat is er echt niet goed voor maar ja wel lekker schoon.

Leggings vind ik ideaal voor de meiden anders zouden ze nog meer kapotte knieën hebben :shock: Dat leggings uit zijn heb ik nog niet ontdekt eigenlijk van alle kinder kleding merken hebben ze ze volop. Ik vind ze ideaal! en tegen inkijk bij de kleuter meisjes ook erg handig als ik soms zie wat voor onderbroekjes die meiden dragen dan zit het echt niet netjes bedekt.
Zelf krijgt Nina alleen maar ten cate onderbroekjes aan omdat die tenminste netjes zitten en blijven zitten.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Evelien » 20 apr 2016 21:10

lammetje schreef:Ooit tip van Evelien gehad, klean kanteen RVS Bidon, hebben ook school-dop lekken echt niet. Bidon een paar druppels bij het ontluchten maar dat is echt de moeite niet. Ik leg ze altijd op het aanrecht zodat die paar druppels niet in de tas komen maar echt nodig is het niet. Al krijgen ze hier tegenwoordig een pakje mee, dat is voor mij makkelijker smorgens. Het enige wat ze aan frisdrank met suiker drinken :wink: verder water of puur fruit en siroop waar ik eigenlijk vanaf wil.... Maar ja ze worden ouder en krijgen ook meer wensen .


Die tip wilde ik ook al geven toen ik deze vraag voorbij zag komen.

En voor mezelf heb ik ook zo'n grote. Wat ik ook zo ideaal vindt aan deze beker is dat het op temperatuur blijft. De temperatuur verandert niet zo snel als in een andere beker.

Ik ben echt fan van Klean kanteen. Ze zijn niet goedkoop, maar gaan lang mee. Wij hebben deze bekers (we hebben er twee) al ruim 2,5 jaar.

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 20 apr 2016 22:03

Ik ben eigenlijk nooit bezig met"mode" als zodanig. Draag wat ik leuk en prettig vind, klaar. :D

DL draagt vooral jurken en in huis blote benen. Buitenshuis maillots. Bij leggings weigert ze sokken aan te trekken voor de schoenen. Ben zelf ook geen leggingfan. Bovendien wil DL geen slappe broek aan, zei ze :P

Helaas wil ze ook de schoenen niet dragen die ik kocht. Mmm waarom heb ik niet ff gecheckt alvorens te kopen? Ik weet toch dat ze zo kieskeurig is ](*,)
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

pien
Mineur
Mineur
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 jan 2015 20:07

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor pien » 20 apr 2016 22:58

Ik vind leggings bij volwassenen echt niet mooi. Nooit gevonden ook. Ja, de lange, en dan onder een kort rokje. Maar driekwart, of een kleurtje? Of wit,brrrrr. Maar daar ging het nu niet over :D

Voor meiden vind ik het wel leuk, maar dan driekwart. En inderdaad ook heel handig, zeker als ze graag in het klimrek hangen. Maar liever nog dragen ze broeken, die kun je aan elk weertype aanpassen.

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor lammetje » 21 apr 2016 14:21

Duschka schreef:
Helaas wil ze ook de schoenen niet dragen die ik kocht. Mmm waarom heb ik niet ff gecheckt alvorens te kopen? Ik weet toch dat ze zo kieskeurig is ](*,)

Fijn hè, heb ik nu al met 3 paar schoenen van zoon gehad. In de winkel geen probleem. Voeten opgemeten, goede winkel, dure schoenen :roll: nu heb ik ze via internet, outlet en wat minder goed (hak buigt mee en dat is beter van niet aldus podotherapeut) en die vind hij wel lekker lopen. Ben blij dat het hele gezin is voorzien van schoenen voor de zomer :mrgreen:

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 22 apr 2016 05:55

lammetje schreef: en die vind hij wel lekker lopen. Ben blij dat het hele gezin is voorzien van schoenen voor de zomer :mrgreen:



ze wil ze niet eens passen ( waarom kocht ik ze ook zónder haar goedkeuring) dus geen idee of ze al dan niet prettig lopen voor haar ](*,) .
Het zijn schoenen van Shoesme, en ik ben juist blij dat ik ze vond, want ze heeft zo'n lastig voetje (smal, klein maatje) maar ze is dus ook zóoooo kieskeurig.
Enfin, ik ga vandaag nog eens terloops proberen of ik ze aankrijg (ze heeft er een sensor voor en brult dan meteen '"neeeeeee mamaaaaaaaaa laarzen laarzen laarzen" :-oo en anders is mijn kennisje erg blij en heeft zij mooie zomerschoentjes voor haar dochtertje :wink:
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 apr 2016 12:38

:8> :8> :8> Vandaag de koningsspelen, dus ja, dan moet Micha ook in het oranje he :lol:


Afbeelding
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 05 mei 2016 09:48, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Acire » 22 apr 2016 12:39

@douschka, ik heb schoenen bij Zalando besteld die voor mijn dochter veel te smal waren. Misschien heb jij er wat aan? https://www.zalando.nl/stups-ballerina- ... i-a11.html

Ik heb 7 paar thuis laten komen en daar rustig gepast en rondjes mee laten lopen. In de winkel word ik zelf helemaal ziek van de keuzestress en ik vind het ook niet prettig om zo snel te moeten beslissen. En daarnaast moet dan ook DL nog meewerken 8)

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Acire » 22 apr 2016 12:39

TJ, wat een snoepie zeg!

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor meribel » 23 apr 2016 11:13

oh dat knulletje is echt om op te vreten TJ!

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor lammetje » 23 apr 2016 12:18

Twins heeft smalle schoenen, breedte maat 2,5 die heb ik voor onze oudste ook nodig. Dit jaar uit de collectie van vorig jaar besteld bij Omoda. En inderdaad ook meerdere paren bestellen en rustig thuis passen.
Normaal gaan we voeten meten, voetstand controleren Enzo maar het is nu al 3x op rij goed geweest dus van de winter krijgen ze weer duurdere schoenen. Want je betaald natuurlijk wel voor gratis Service :wink:

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Dippie » 24 apr 2016 11:01

Waarom mogen leggings niet meer in de zomer MissF? Uit principe of met een andere reden? In de winter dan wel? Of is het helemaal afgeschaft?
Hier gelukkig niet en hoop ook niet dat dat ooit gaat gebeuren, haha. Ik draag zelf elke dag een legging en V ook heel vaak.
Vroeger hadden we al heel snel blote benen, met kniekousen dan :)

Tj, wat een heerlijk ventje hebben jullie!!!

Hier ook een mepal beker, tot nu toe nog geen lekkage ;) Maar de dop mag niet in de vaatwasser he? Wellicht is dat ook het probleem? Ik was de dop echt met de hand af, de rest gaat gewoon de vaatwasser in.

Wij zijn weer terug van een weekje vakantie! Het was weer heerlijk! Hopelijk kunnen we eind van het jaar nog een keertje, vanaf volgens jaar zitten we toch aan de vakanties gebonden :)
Afbeelding


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten