Refowebkids deel 21

Moderators: Memmem, Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Evelien » 08 apr 2016 16:22

Dippie, gefeliciteerd met V.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 apr 2016 14:21

Van harte!!

Pfff.. haal ik T donderdag op van het kdv heeft hij een bloedoor, dat was ind e loop van de middag ontstaan, gister naar de huisarts, bloed was niet erg te verklalren, maar er zat wel een oorontsteking, dus zetpillen (deed ik ook al ruim 2 weken) hij was nl 2 weken geleden behoorlijk ziek, daarna kroep, nu de oren. Maar nu heeft hij de hele dag ook al een bloedneusje... zucht...

We blijven kwakkelen... :(

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 11 apr 2016 13:36

@PPM
Hoe is het nu met T?

@Dippie
Gefeliciteerd met V.

Hier eindelijk wat rust in de tent.
We (ZL en ondergetekende) slapen nu min of meer zittend, en dat is DE oplossing voor nu... hij huilt veel minder, heel fijn.
Het hele huishouden haalt opgelucht adem. Hij kan sinds een paar weken ook redelijk goed los zitten, dat helpt ook. Ik herken 't heel erg van DL, maar vond het desondanks toch wel erg pittig, zo'n reflux baby.
Verder gaat 't rap. Tijgeren, proberen te kruipen, willen staan...*help waar blijft mijn baby? #-o :wink: *

En iets leuks om naar uit te kijken.
Wij gaan van start als "ondersteuningsgezin" en gaan deze week kennismaken met een alleenstaande mama met een klein kindje.
Ben heel benieuwd. Wij hebben er zin in.

@vakantie
Ik denk dat we niet weg gaan (alweer niet) :-oo .
ML zit met zijn studie in zijn maag en dat loopt niet zo vlot als hij hoopte. Dus de vakantie zal deels daaraan op gaan.
We zitten ook ff te kijken naar een goede begeleider ofzo, die 'm een klein beetje op weg helpt, maar wat een tarieven zeg.... pffff. Dus vermoed dat een groot gedeelte van 't vakantiegeld daar naartoe gaat verkassen.
Vind ik overigens geen probleem. Ik heb de kids om mij heen, en het mooie weer komt er aan... dus wij vermaken ons prima.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Dippie » 12 apr 2016 08:19

Dank jullie wel :)

We hebben een leuke en gezellige dag gehad. Hij is lekker verwend en zn zus is erg blij met zn cadeau's :D

Oh, met dit weer heb ik nóg meer zin in de vakantie! Ze geven het volgende week ook op, dus dat is iig mooi meegenomen dan!

Gister weer op het bureau geweest. Vince is bijna 200 gram afgevallen en 1cm korter geworden, in bijna 2 maanden :roll:
Het afvallen wijt ik aan zn ziek zijn pas geleden, en het krimpen? Ik vermoed toch echt dat er de vorige keer niet zo goed gemeten is...
Vervelend ook, er zit werkelijk elke keer een ander achter dat bureau, echt heel vervelend.
Ook de artsen en vp wisselen heel erg. Bij de intake hadden ze gevraagd of ik voorkeur had. Nouja, heb geen voorkeur, maar een beetje dezelfde elke keer zou fijn zijn. Ik zou bij haar komen en ze had t genoteerd. Vince is nu 1 jaar en heb haar iig nog nooit gehad :lol:
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor liefie » 14 apr 2016 12:20

ppm wat vervelend joh! elke keer weer ziek sterkte hoor!

Dippie nog gefeliciteerd met jullie zoon! vervelend dat het zo loopt op cb hier is dat ook wel hoor vaak een verschillend iemand. Nu ben ik in februari geweest toen was Jet 16 maanden en nu moet ik pas weer met 2,5 jaar.
Hier ook heel veel zin in de vakantie! Nina had eigenlijk 1 week meivakantie omdat ze nog 1 week in juni vrij krijgen. Alleen moet ze nu 25 april naar school en 26 april van 08.30 tot 11.15 en heeft dan voor de rest van de week vrij :lol:

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Jannoek » 15 apr 2016 20:42

CB? Haha, ik ben de laatste twee afspraken vergeten. Oeps. Zou niet weten wanneer ik ben geweest.. Echt al heel lang geleden in elk geval, en mis ze daar totaal niet ;-). Moet a.s. donderdag weer met J. Ben wel benieuwd hoe lang hij is en hoe veel hij weegt. Hij was zo'n reus toen hij werd geboren maar ik heb het idee dat F dus echt groter was met deze leeftijd.

J is echt zo'n boef.. Bizar! Wel een heel gezellig mannetje, kletst de oren van ons hoofd, terwijl hij volgens de KNO arts aan 1 kant niks hoort omdat er vocht achter het trommelvlies zit.

Hier hebben ze vanaf 25/4 vakantie ook, terwijl ik de school waarmee ze in het zelfde gebouw zitten een week later vakantie start met de vakantie.

Nog gefeliciteerd met V Dippie!

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor LeChat » 17 apr 2016 20:57

liefie schreef: hier is dat ook wel hoor vaak een verschillend iemand. Nu ben ik in februari geweest toen was Jet 16 maanden en nu moet ik pas weer met 2,5 jaar.


Ben met T onlangs geweest (18 mnd) en toen vroegen ze hoe ik verder wilde met het CB... 'verplicht' was pas weer met 4 jaar, bij de volgende prik, in de tussentijd kon je het ook houden bij vragenlijsten per e-mail, of je kan met 2,5 en 3,.. of 2 en 3 jaar langskomen. Bij jullie wel vaste regel dat je met 2,5 jaar weer komt?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 apr 2016 21:43

Hier kom je met je eerste kind bij elk prikje ook een bezoek aan de wijkverpleegkundige. Bij een 2e en 3e zonder bijzonderheden wordt je alleen maar gezien met een half jaar en dan met een jaar. Daarna elk heel jaar. Dus 2, 3 en dan bijna 4 jaar.

alleen de 3j9m wordt je gezien door de arts, de andere allemaal door de wijkverpleegkundige. Ik zit met T voor extra controle dus ik mag elke 4 mnd komen, maar we lopen ook bij de kinderarts, dus dan vind ik dat niet zo heel nodig om dan ook op het cb nog te meten. Wel fijn dat ze de zorgen delen die we hebben.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor ajl » 18 apr 2016 10:46

Dames, sinds de V&D weg is, ben ik een beetje ontheemd op het gebied van meisjesleggings. Ik kocht daar altijd de leggings voor C van het eigen merk Frendz. Het merk viel lang en smal en had altijd net een leuk strikje, bloemetje, randje etc. Waar halen jullie leuke meisjesleggings die smal vallen? De meeste leggings vind ik of saai of veel te wijd.

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor jaccootje85 » 18 apr 2016 11:48

ajl schreef:Dames, sinds de V&D weg is, ben ik een beetje ontheemd op het gebied van meisjesleggings. Ik kocht daar altijd de leggings voor C van het eigen merk Frendz. Het merk viel lang en smal en had altijd net een leuk strikje, bloemetje, randje etc. Waar halen jullie leuke meisjesleggings die smal vallen? De meeste leggings vind ik of saai of veel te wijd.


Herkenbaar! Ik vind t ook lastig om nu gewoon leuke en goedzittende shirtjes te vinden... Leggings haalde ik ook altijd bij V&D... Soms zag k bij de Wibra nog wel es iets leuks, maar nu eigenlijk ook niet meer...
Szent az Úr

pien
Mineur
Mineur
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 jan 2015 20:07

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor pien » 18 apr 2016 13:08

Zelf bestel ik vaak leggings bij kleertjes.com, of kixx-online
Allerlei maten en pasvormen, en allerlei prijzen.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor ajl » 18 apr 2016 13:38

Het nadeel daarvan vind ik dat ik geen zicht heb op de pasvorm; noppies, zeeman, name it zijn bv te wijd. In de merkomschrijving staat jammer genoeg nooit hoe het valt.

pien
Mineur
Mineur
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 jan 2015 20:07

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor pien » 18 apr 2016 14:39

Klopt, is een nadeel.Bengh valt smal, maar is wel prijzig.

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Dippie » 18 apr 2016 15:29

Ajl, bij ter stal hebben ze vaak leuke leggings! En die vallen lang en smal, heb ik voor v ook nodig!
Afbeelding

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 apr 2016 21:31

idd.. ik mis de v en d ook al! ik kwam er veel.. mooie smalle kleding!

Ik ben nog niet op leggingjacht geweest :)


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten