Zwanger deel 15

Moderators: Memmem, Moderafo's

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor lekkerbek » 22 jun 2019 08:32

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Geniet van de kleine, voor je t weet is hij groter dan jij bent :wink:
Gods zegen toegewenst in de opvoeding!

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Duschka » 22 jun 2019 09:18

Van harte gefeliciteerd!
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Chaya » 22 jun 2019 15:16

pindas83 schreef:Weet niet of dit het goede topic is want mijn vrouw is niet meer zwanger maar bevallen. Afgelopen woensdag is onze zoon geboren, ons eerste kind :D

Onbeschrijfelijk intense ervaring waarin er enorm veel gebeurt. Duurde al met al erg lang doordat de bevalling na het breken van de vliezen niet snel op gang kwam. Hele uitputtingsslag dus voor haar.
Gelukkig nu thuis sinds gistermorgen en hopen dat komende nacht wat beter gaat als afgelopen nacht.
Genieten natuurlijk ook heel veel van de kleine man. Groter geschenk is er niet, wat is de Heer goed!

Wat leuk, een kleine pinda. :D
Van harte gefeliciteerd en ik wens je veel wijsheid bij het opvoeden.
En voor je vrouw een spoedig herstel.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor pindas83 » 22 jun 2019 18:27

Bedankt!! Had niet verwacht dat het zoveel energie zou kosten, je bent zo goed als de hele dag in touw voor die jongen :shock:
Zeker nu de kraamzorg door onderbezetting gehalveerd is.
Als ik gewoon werk had ingepland dan was het niet te doen geweest dus blij dat ik ‘vrij’ ben :mrgreen:
Na lange voeding slaapt ie weer, hopelijk voor een uur of drie, t is een dorstig baasje :0~

naamloos
Generaal
Generaal
Berichten: 4541
Lid geworden op: 02 jan 2014 02:58

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor naamloos » 22 jun 2019 19:25

Hey Pindas, van harte gefeliciteerd met de kleine. Lekker genieten van alle leuke momenten waardoor je de minder leuke momenten, zoals snachts wakker worden, meteen weer vergeet. :D
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Duschka » 23 jun 2019 09:07

pindas83 schreef:Bedankt!! Had niet verwacht dat het zoveel energie zou kosten, je bent zo goed als de hele dag in touw voor die jongen :shock:
Zeker nu de kraamzorg door onderbezetting gehalveerd is.
Als ik gewoon werk had ingepland dan was het niet te doen geweest dus blij dat ik ‘vrij’ ben :mrgreen:
Na lange voeding slaapt ie weer, hopelijk voor een uur of drie, t is een dorstig baasje :0~

Fijn dat je er bent dan. Wellicht overbodig maar omdat de kraamzorg gehalveerd is, het advies misschien ook. .met dit warme weer is het zeker goed als baby's regelmatig lekker drinken
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor pindas83 » 23 jun 2019 19:30

naamloos schreef:Hey Pindas, van harte gefeliciteerd met de kleine. Lekker genieten van alle leuke momenten waardoor je de minder leuke momenten, zoals snachts wakker worden, meteen weer vergeet. :D


Dankjewel! In de nacht gewekt worden vind ik helemaal niet zo erg, het is meer dat complete nachten zonder slaap, of iig heel weinig, je opbreken op den duur.
En als er dan een spaarzaam moment aandient lukt het niet of er komt toch weer iets.
Ik merk aan mezelf dat ik buitenlucht mis en ook het even totaal iets anders doen dan zorgen dat alles voor moeders en kind goed geregeld is. Ik weet dat dat egoïstisch klinkt maar ik ben echt wel heel betrokken en wil niet anders als het allerbeste voor hen.
Gelukkig komt naast de kraamverzorgster, mijn zus morgen helpen en schoonmoeders zorgt voor avondeten. Kan ik op mn gemak die jongen gaan aangeven bij de gemeente, ff er tussenuit :mrgreen:
Natuurlijk geniet ik ook als de kleine man grimasjes trekt en we proberen te ontdekken welk trekje hij van wie geërfd heeft, fantastisch! Zou hem voor geen goud meer willen missen.

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor MoesTuin » 25 jun 2019 11:41

pindas83 schreef:Bedankt!! Had niet verwacht dat het zoveel energie zou kosten, je bent zo goed als de hele dag in touw voor die jongen :shock:
Zeker nu de kraamzorg door onderbezetting gehalveerd is.
Als ik gewoon werk had ingepland dan was het niet te doen geweest dus blij dat ik ‘vrij’ ben :mrgreen:
Na lange voeding slaapt ie weer, hopelijk voor een uur of drie, t is een dorstig baasje :0~

Pinda, van harte met de mini Pinda
Tuurlijk staat je leven op z'n kop, zeker met zo'n mini indringertje, maar dat komt allemaal weer op z'n pinda pootjes terecht.....
Geniet vooral.... :mrgreen:
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor MissF » 25 jun 2019 11:45

Van harte gefeliciteerd Pinda! Hopelijk krijgen jullie snel betere nachten, want die breken echt op :(
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

654321
Luitenant
Luitenant
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 jul 2011 12:47

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor 654321 » 25 jun 2019 12:08

pindas83 schreef:Na lange voeding slaapt ie weer, hopelijk voor een uur of drie, t is een dorstig baasje :0~


Van harte gefeliciteerd met jullie jongen!!
Enne. .. baby's die ongestoord 3 uur aan 1 stuk slapen zijn er niet zoveel hoor :wink: Die van ons deed bijvoorbeeld altijd slaapjes van 3 kwartier. En ja, 's nachts eerst ook. Later werd dat wel eens wat langer :( . Maar echt doorslapen (6 uur aan 1 stuk) duurde hier bij alle3 erg lang. Best intensief he, baby's :o

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor pindas83 » 25 jun 2019 15:39

Bedankt allemaal! Het gaat al een stuk beter, borstvoeding is een hele wetenschap heb ik geleerd. Dat gaat nu gelukkig als een speer en vandaag is hij weer 110 gr. gegroeid en boven geboortegewicht, dus dat is gewoon prima.
De nachten zijn nu beter te managen, hij sliep afgelopen nacht gewoon goed en we hoefden maar 3x er uit 0.00 /2.00 / 6.00, daar teken ik voorlopig voor :mrgreen:
Verder ook veel genieten, beetje stoeien en gek doen, echt mooi!

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor vpk » 27 jun 2019 13:44

van harte gefeliciteerd met jullie zoon, Pinda83!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor vpk » 29 jun 2019 08:00

gisternacht is onze dochter geboren!
t was n sterrenkijkertje dus de bevalling was wel pittig maar gelukkig is verder alles goed!
de kids zijn helemaal in love :8>
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Duschka » 29 jun 2019 09:38

Heel hartelijk gefeliciteerd! Veel wijsheid bij de opvoeding en heel veel geluk gewenst
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor MissF » 29 jun 2019 12:52

Wat fijn vpk, van harte gefeliciteerd!!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten