Zwanger deel 15

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor vpk » 12 aug 2015 21:17

Moestuin, marnix en maneah van harte gefeliciteerd!
Indd, wat leuk zo maneah
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
Maneah
Sergeant
Sergeant
Berichten: 367
Lid geworden op: 02 mei 2008 18:37

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Maneah » 13 aug 2015 05:37

Dank jullie wel :-) Ben inmiddels (al) 33 weken!
De foto gebruikte ik een tijdje geleden op Facebook om 't nieuws te vertellen. We hadden toen net de 20 weken echo gehad. En aangezien ik hier op forum steeds geen foto's kon plaatsen, en nu dus wel haha.. doe ik het even op deze manier!
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Stip » 13 aug 2015 13:03

Gefeliciteerd Maneah! Hoe oud zijn je andere 2?
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Gebruikersavatar
Maneah
Sergeant
Sergeant
Berichten: 367
Lid geworden op: 02 mei 2008 18:37

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Maneah » 13 aug 2015 19:21

Stip schreef:Gefeliciteerd Maneah! Hoe oud zijn je andere 2?


Haha. Dat zijn ook nog kleintjes ;-) M. word in september 3, en N. volgende week 1..
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Duschka » 13 aug 2015 20:05

Maneah schreef:
Haha. Dat zijn ook nog kleintjes ;-) M. word in september 3, en N. volgende week 1..


K dacht al dat de jongste nog "piep" was :wink: .

Is de zwangerschap fysiek goed verlopen? (absoluut geen kritiek hoor, maar hoor weleens dat 't zwaar(der) is, als je vlot weer zwanger bent?)
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
Maneah
Sergeant
Sergeant
Berichten: 367
Lid geworden op: 02 mei 2008 18:37

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Maneah » 15 aug 2015 19:26

Duschka schreef:K dacht al dat de jongste nog "piep" was :wink: .

Is de zwangerschap fysiek goed verlopen? (absoluut geen kritiek hoor, maar hoor weleens dat 't zwaar(der) is, als je vlot weer zwanger bent?)


Ja, tot nu toe verloopt het goed. De maanden/weken vliegen voorbij! Ik ontdekte pas later dat ik zwanger was, had helemaal geen kwaaltjes.. en was inmiddels toch al bijna 12 weken. Nu krijg ik wel last van m'n buik en bekken, maar of dat komt doordat ik zo snel weer zwanger ben?! Geen idee!
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Jannoek » 15 aug 2015 21:00

Leuk, gefeliciteerd zwangeren en a.s. vaders ;-)

Wij wisten ook beide keren dat we een jongen verwachtten, mijn man wilde het per se weten, anders wilde hij niet over een naam nadenken ;-)
ik vond het ook wel heel prettig. De eerste keer hebben we het niet verteld, behalve tegen 1 stel vrienden en mijn zusje. Dat vond ik wel lastig... steeds als je het er over had bang om te verspreken. Daarom de 2e keer het gewoon verteld als mensen er naar vroegen. F verkondigde ook tegen iedereen dat hij een broertje kreeg, dus dan was het ook wel duidelijk ;-).
Bij J hadden we ook geen meisjesnaam (want veel echo's gehad) en de meisjesnaam die we bij F hadden viel af vanwege teveel overeenkomst qua letters.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor paprikameisje2 » 16 aug 2015 09:36

Maneah... ik fiefs vanaf weer minimaal 3 keer per week meerdere malen bij je langs ;)! Maar wat geweldig leuk! Gefeliciteerd!

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Em. » 16 aug 2015 13:59

@ nieuwe zwangeren: Van harte gefeliciteerd!

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor ajl » 17 aug 2015 08:46

@ maneah Ik ben ook een paar keer snel weer zwanger geworden. Toen nr 3 geboren werd, was de oudste 3 jaar en 3 mnd. Toen nr 4 kwam was de oudste ook nog 4. Ik merkte ook wel dat ik sneller last had van mijn bekken en meer vemoeid was.. Aan de andere kant vond ik het wel makkelijk. Je zit zo in het ritme van slaapjes, voedingen enzo dat het een gewoonte werd. Nu ze bij mij 2, 3, 5, 7 zijn merk ik pas hoe druk het was. Nu krijg ik weer wat tijd voor mijzelf om te sporten enzo. Dat was er de laatste tijd ingeschoten.

Gebruikersavatar
Maneah
Sergeant
Sergeant
Berichten: 367
Lid geworden op: 02 mei 2008 18:37

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Maneah » 18 aug 2015 13:03

ajl schreef:@ maneah Ik ben ook een paar keer snel weer zwanger geworden. Toen nr 3 geboren werd, was de oudste 3 jaar en 3 mnd. Toen nr 4 kwam was de oudste ook nog 4. Ik merkte ook wel dat ik sneller last had van mijn bekken en meer vemoeid was.. Aan de andere kant vond ik het wel makkelijk. Je zit zo in het ritme van slaapjes, voedingen enzo dat het een gewoonte werd. Nu ze bij mij 2, 3, 5, 7 zijn merk ik pas hoe druk het was. Nu krijg ik weer wat tijd voor mijzelf om te sporten enzo. Dat was er de laatste tijd ingeschoten.


Oh, jij bent dat :-) Ik meende mij al te herinneren dat er hier op 't forum ook iemand was die ze snel na elkaar had. Haha. Dat ben jij dus! Zal straks vast wel goed komen, druk zal het waarschijnlijk wel (even) zijn. Maar goed, zien en merken we vanzelf wel. Heb jij er ook wel es commentaar op gehad van de buitenwereld?
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Duschka » 19 aug 2015 07:26

Maneah schreef: Heb jij er ook wel es commentaar op gehad van de buitenwereld?


Durven mensen echt kritiek te leveren op je zwangerschap? ](*,)
Dat is echt niet fijn...
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 aug 2015 07:57

Oh ja joh.. nooit meegemaakt? Wij ook nog eens op onze 3 kinderen en ons in veler ogen klein huis zonder tuin. We hebben een klein plaatsje!
Mensen denken dat ze zoveel rechten hebben dat ze overal mee kunnen bemoeien!

juf89
Mineur
Mineur
Berichten: 131
Lid geworden op: 28 feb 2011 14:16
Locatie: de grote stad

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor juf89 » 19 aug 2015 11:24

Ik vind het echt bizar hoe mensen zich kunnen bemoeien.. de afgelopen jaren kwam elke keer de vraag wanneer we zouden gaan trouwen, want ja 26 jaar is veel te oud om te trouwen, en vier jaar verkering is ook veel te lang :(.

Nu zijn we drie!!!! maanden getrouwd en hebben al verschillende mensen aan mij gevraagd of ik zwanger ben :(. Waar halen mensen het lef vandaan omdat te vragen, dat gaat je niets aan tot het moment dat ik dat zelf zou vertellen, als dat zo zou zijn.
Kijk omhoog en zie wat nog verborgen is

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor jaccootje85 » 19 aug 2015 11:27

De vraag of k zwanger zou zijn heb ik meerdere malen gehad voordat we inderdaad in verwachting mochten zijn van een kindje. Inmiddels is zelfs de vraag al een keer gesteld wanneer de volgende komt, want ja, Norah is al bijna twee! :-&
Szent az Úr


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten