Zwanger deel 15

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor vpk » 10 feb 2015 14:31

Ahh leuk, van harte gefeliciteerd! !
Indd leuke naam!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor lammetje » 10 feb 2015 14:36

Gefeliciteerd!! Wat fijn, heerlijk dat het nu achter de rug is! Fijne kraamtijd, geniet ervan.

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Stip » 10 feb 2015 14:42

Van harte MissF! Fijn dat hij er is! Hopelijk ben je snel weer op de been en kunnen jullie lekker genieten met zn 5-en!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor MissF » 10 feb 2015 15:28

Bedankt allemaal.
Het is goed gegaan, iets minder snel dan bij dochter, maar dit keer heb ik het helemaal gedaan zoals ik het wilde, waardoor het prima was zo. Behalve de laatste fase, hij had zijn handje naast zijn hoofd en lag niet helemaal goed, op zijn zij ofzo, geen sterrenkijkertje maar ook niet helemaal zoals het wel hoort, dus dat duurde allemaal even, maar hij is er, dus dat schrap ik maar snel uit mijn hoofd :D

Zijn naam komt een beetje van Jorrit (vond ik een erg leuke naam, mijn man wat minder), en Jorik, die naam kwam mijn man mee. Dus toen heb ik de middenweg voorgesteld, Jorrik, en daar waren we het meteen helemaal over eens :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor liefie » 10 feb 2015 15:57

Dat klinkt niet helemaal lekker :shock: Gelukkig is het achter de rug en ben je ook in bad bevallen?
Ik ken de naam wel leuk! Alleen dan met 1 R

leen10
Verkenner
Verkenner
Berichten: 95
Lid geworden op: 22 feb 2010 19:09

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor leen10 » 10 feb 2015 16:25

Gefeliciteerd MissF!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor trijntjejohanna » 10 feb 2015 19:34

Gefeliciteerd!!!

Lidia
Sergeant
Sergeant
Berichten: 457
Lid geworden op: 08 sep 2009 12:15
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Lidia » 10 feb 2015 21:05

@MissF: gefeliciteerd! Geniet ervan.
Hier lagen ze alle twee zo, met het gezichtje naar de zijkant. Tja, ik weet niet beter...

654321
Luitenant
Luitenant
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 jul 2011 12:47

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor 654321 » 10 feb 2015 21:36

Gefeliciteerd MissF!

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Duschka » 11 feb 2015 08:36

@MissF
Van harte gefeliciteerd met de kleine dwarsligger :mrgreen:
Fijne kraamtijd gewenst hoor.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Sterretje » 11 feb 2015 09:11

@Lissette: van harte met jullie zoontje!
@MissF.. eindelijk;-) Van harte! (hier pas in de kerk de naam Jorick, voor het eerst dat ik 'zoiets' hoorde. Leuk!
Beiden veel geluk, wijsheid en zegen gewenst!
Time flies when you have none!

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Dippie » 11 feb 2015 11:03

Hier ook nog een keer gefeliciteerd MissF! Fijn dat alles goed is gegaan!

Hier alweer 32 weken. Alles gaat gelukkig goed, maar kmoet eerlijk zeggen dat ik de laatste dagen even niet meer zoveel aan mn zwangerschap denk. Ik moet nog best het een en ander regelen, maar schuif alles vooruit. Wil deze dagen/weken ook gewoon veel bij mijn moeder zijn nu, die heeft me ook hard nodig, en als ik gewoon thuis ben, moet ik me er echt toe zetten om wat te gaan doen. Gedachten dwalen steeds af, maar dat is ook logisch.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Acire » 11 feb 2015 20:58

Gefeliciteerd MissF! Fijn dat het goed is gegaan en zoals je het wilde. (Nou ja, ongeveer dan). Ben je in bad bevallen?

@Dippie, als ik het zo hoor ben je echt wel goed bezig. Eerst aandacht voor wat nu is en denken aan je zwangerschap komt vanzelf wel weer. (Daar zorgen je hormonen ook wel voor denk ik). Het lijkt mij ook heel belangrijk dat je nu ruimte geeft aan je verdriet. Als je dat negeert krijg je er misschien last van op een moment dat het nog slechter uitkomt. Sterkte.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor ajl » 12 feb 2015 08:35

@ dippie Heel veel sterkte! Ik heb het in de familie ook meegemaakt dat mijn nichtje zwanger was en toen haar broer steeds zieker werd en uiteindelijk stierf. Zij voelde hetzelfde als jij. Zij vond het heel dubbel, aan de ene kant heel blij en aan de andere kant intens verdrietig en hierdoor ook nergens zin en en weinig kunnen genieten. Geef het de tijd om de rouwen, ook als de kleine er straks is en jullie hem/haar niet aan jouw zus kunnen laten zien. Ook daar mag je verdrietig om zijn!

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Dippie » 12 feb 2015 10:44

Bedankt voor jullie lieve woorden! Ik moet het ook echt nog een plaatsje geven. Ik kan er nu nog best makkelijk over praten, maar dat komt puur omdat ik het allemaal nog heel onwerkelijk vind en ik 'gewoon' nog denk dat ze wel weer terug komt. Maar als ik dan weer denk aan de dag van begraven, dan breek ik. Het is gewoon nog te vers om het een plaatsje te kunnen geven, maar dat komt hoop ik vanzelf een keer.

Gister bij de vk geweest, was gelukkig ook heel meelevend. Alles gaat prima, met mij en de baby. Het is een heel druk en beweeglijk kindje, veel erger dan Vianne was ;)
Tot nu toe ben ik nog maar 6 kg aangekomen, dus dat is ook mooi.
Over twee weken weer een groeiecho en moet nu toch echt een afspraak gaan maken bij de gyn. Vind het erg jammer, dus heb gevraagd of er écht geen mogelijkheid is dat mijn eigen vk ook bij de bevalling is. En blij dat ik het heb gevraagd, want we mogen dr gewoon bellen als we willen dat ze komt :) Mits ze niet met een andere bevalling bezig is natuurlijk, maar anders komt ze gewoon naar het ziekenhuis.
Afbeelding


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten

cron