Zwanger deel 15

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Acire » 21 jan 2015 14:09

Acire schreef:Jullie brengen me op ideeen. Ik ga lekker klossen bestellen. Dat vind ik zo heerlijk!
DL zal het ook wel wijs vinden, kan ze onder het bed door kruipen ;)


Uhm. Zo simpel was het dus niet. Doet de hartingbank dat niet meer? Ik kon op hun site niets vinden, leek alleen voor bedrijven te zijn. Weet iemand dat?

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor liefie » 21 jan 2015 14:17

Ik heb ze laten bezorgen (kan zo snel even niet meer bedenken hoe het bedrijf heet) Vond het wel te gênant... een vrachtwagen met alleen 4 klossen,rugsteun en een po keek later op mijn zorgverzekering kosten ruim 150 euro (hoefde ik niet zelf te betalen) Maar stel ik heb het nog eens nodig rij ik wel even naar de thuiszorgwinkel hier 15 km vandaan.
Ze kwamen het ook weer met een lege vrachtwagen ophalen :shock:

Jens
Verkenner
Verkenner
Berichten: 21
Lid geworden op: 07 mar 2013 10:52

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Jens » 21 jan 2015 14:30

20 weken echo nu wel helemaal gezien, er werd echt alleen nog naar het hoofdje gekeken dus ik was zo klaar. Voor zover ze konden zien was alles goed! Dankbaar!

Mormeltje, hoe was bij jou de 20 weken echo? Of heb je dat al gezegd en heb ik er overheen gelezen?

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor MissF » 21 jan 2015 14:57

Fijn Jens dat het goed was!

acire, medipoint, die leveren dat spul. Dat heb ik dit keer laten doen. Vooral omdat de klossen die ik bij de andere 1 had zo loeizwaar waren, en ik heb er 12 nodig. Nu heb ik zat mensen die vast wel even hadden willen rijden voor me, maar ik doe liever alles zelf ;) dus laten bezorgen. Kost idd niks.
Nu heb ik hele lichte klossen gehad, dus die had ik zelf wel kunnen sjouwen bij de thuiszorgwinkel eigenlijk.
Terugbrengen kan ik zelf doen in die winkel of weer op laten halen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Dippie » 21 jan 2015 15:23

Fijn dat de echo goed was Jens!

Ik heb volgende week weer een groeiecho.

MissF, hoe ga jij dat eigenlijk doen met je bad? Daar wilde je in bevallen toch?
Geen idee of jij snel bevalt (volgens mij niet zo toch?), maar zo'n bad heeft natuurlijk nog wel een aantal uren nodig om geplaatst te worden en vol te lopen toch?
Afbeelding

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor MissF » 21 jan 2015 18:47

Geen idee Dippie, hoe het zal gaan, maar het probleem is hier eigenlijk alleen de boiler. We hebben geen CV ketel, en na 2 keer badderen (bijv. de kids en daarna ikzelf) dan is ie leeg en heeft de hele nacht nodig om weer op te warmen.
Maar ik mag gewoon in ons eigen bad bevallen. Die zit zo vol, en hoeft niet op gezet. Geen idee of ik zin heb om al meteen in bad te gaan, zo wel, en het duurt weer een uur of 5 zoals bij Frederiek ( of 17 zoals bij Jurian, maar dat verwacht ik niet ;) ), dan zal het warme water op zijn, haha. Dus dan moet ik alsnog gewoon bevallen. Maar het idee alleen al dat het eventueel mogelijk is, geeft mij heel veel rust, nu zie ik bijna uit naar de bevalling i.p.v. er erg tegenop zien, zoals wel zo was.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lisette.V

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Lisette.V » 21 jan 2015 19:13

Zondag op maandagnacht werd ik wakker met een bloeding :( .
Heb tot vandaag in zh gelegen. Gaat nu gelukkig goed.
Hopelijk blijft het bij deze ene keer want anders moet ik terug komen
en blijven tot kleine geboren word.
Spannend dus, ben nu heel tijd alert of niks voel 'lopen' :wink:

nelly
Verkenner
Verkenner
Berichten: 42
Lid geworden op: 15 mei 2007 13:39

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor nelly » 21 jan 2015 20:46

Dat is wel spannend zeg LisetteV! Hoever ben je nu?
Hebben ze ook ergens kunnen ontdekken waar het van kwam? :oops:
Afbeelding

Lisette.V

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Lisette.V » 22 jan 2015 10:08

Ben nu 36,2 dus als kleine eerder zou komen als weer ga bloeden dan
is er gelukkig weinig aan de hand.

Waarschijnlijk door de voorliggende placenta. De kans op bloedingen in laatste 10 weken van
zwangerschap is dan best groot.

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Dippie » 22 jan 2015 11:10

Dat zal wel even schrikken geweest zijn Lisette! Maar net wat je zegt...een fijn idee dat je al tegen het einde loopt, voor het kindje dus nu gelukkig niet zo heel veel extra gevaar.

MissF, oh dat scheelt natuurlijk wel een heel gedoe! Gewoon in je eigen bad. Ik wist niet dat dat ook mocht? Je hebt 'gewoon' en ligbad neem ik aan? Of iets in die richting...
Stom eigenlijk dat je bed verplicht op klossen moet, terwijl een bad twee keer zo laag is als een normaal bed ;) Wel vervelend van die boiler inderdaad.. Maar daar is gewoon niets aan te doen...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Dippie » 22 jan 2015 11:10

Dat zal wel even schrikken geweest zijn Lisette! Maar net wat je zegt...een fijn idee dat je al tegen het einde loopt, voor het kindje dus nu gelukkig niet zo heel veel extra gevaar.

MissF, oh dat scheelt natuurlijk wel een heel gedoe! Gewoon in je eigen bad. Ik wist niet dat dat ook mocht? Je hebt 'gewoon' en ligbad neem ik aan? Of iets in die richting...
Stom eigenlijk dat je bed verplicht op klossen moet, terwijl een bad twee keer zo laag is als een normaal bed ;) Wel vervelend van die boiler inderdaad.. Maar daar is gewoon niets aan te doen...
Afbeelding

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor lammetje » 22 jan 2015 12:03

Wij hebben.zelf klossen gemaakt, bed was 68 cm hoog. Eigenlijk moesten ze dus net wat hoger zijn, maar het hout was op :? Kraamzorg vond het geen probleem, had ik van te voren overlegd.
Verloskundige (invaller) zei meteen na 1 min dat het bed erg laag was. Volgens mij is 70 cm toch 'normaal'. Zei dat het dan meteen 90 cm zou worden en dat ik dat niet wilde. al met al was het voor ons ideaal en na de bevalling heb ik die vk niet meer gezien :wink:

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor lammetje » 22 jan 2015 12:05

Spannend lisette, hopelijk was het eenmalig... sterkte vast met de ks.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Evelien » 22 jan 2015 12:10

lammetje schreef:Wij hebben.zelf klossen gemaakt, bed was 68 cm hoog. Eigenlijk moesten ze dus net wat hoger zijn, maar het hout was op :? Kraamzorg vond het geen probleem, had ik van te voren overlegd.
Verloskundige (invaller) zei meteen na 1 min dat het bed erg laag was. Volgens mij is 70 cm toch 'normaal'. Zei dat het dan meteen 90 cm zou worden en dat ik dat niet wilde. al met al was het voor ons ideaal en na de bevalling heb ik die vk niet meer gezien :wink:


hahaha dan heb je bijna een ladder nodig om in bed te komen. :lol:

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor MissF » 22 jan 2015 16:44

Spannend Lisette! Hopen dat je lekker nog even thuis mag blijven!

Dippie, onze vk's zijn niet zo moeilijk blijkbaar over ergonomisch werken enzo ;) Het gaat inderdaad gewoon om ons ligbad, en dat is een hele normale, niet op hoge poten of klossen ofzo :mrgreen:
Het blijft toch een raar idee, dat hij elk moment mag komen nu. De vk verwacht dat het wel tegen de 40 weken zal zijn, omdat je daar best rekening mee kunt houden als de andere 2 ook rond die tijd kwamen. Maar echt veel inplannen durf ik niet zo goed, ik zou het vervelend vinden om van alles af te moeten gaan zeggen, dan maar liever op de dag zelf bekijken wat ik wil doen of dat er kinderen kunnen komen spelen enzo.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten