Zwanger deel 15

Moderators: Memmem, Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor liefie » 13 nov 2014 15:56

Wij hebben de bugaboo die is klein op te vouwen ik heb een kleine auto en daar past hij met gemak in en als het nodig is de wielen zijn er heel makkelijk af te klikken.

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Haai » 13 nov 2014 21:35

Als je kinderwagenbak niet belangrijk vindt, is een quinny zapp dan niet iets? Kleiner opvouwbaar kan haast niet ;)
Wij hebben de quinny buzz, die is ook klein opvouwbaar, wielen kunnen makkelijk losgeklikt, rijdt lekker en is tweedehands heel voordelig volgens mij. Oh ja, en is in 1 beweging uit te klappen.

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor lammetje » 14 nov 2014 10:28

Ik heb de zapp gehad, is idd een optie maar ik vind hem voor man vrij laag en daarnaast zo onstabiel. Ga binnenkort maar bij babypark kijken, misschien dat ze daar wat meer modellen hebben dan de winkel hier in de buurt. Op internet wordt ik ook niet echt wijzer. Alles vind men compact :lol: moet denk echt gaan proberen.

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Haai » 14 nov 2014 14:23

Bugaboo Bee is ook heel klein opvouwbaar volgens mij (ik vind hem niet mooi, maar smaken verschillen ;))

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor lammetje » 14 nov 2014 14:32

Haha ik ook niet, maar hij kan idd klein opgevouwen.
Heb nu de phil & teds smart buggy gezien, maar of dat wat is....? ga volgende week kijken bij babypark.

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor lammetje » 18 nov 2014 16:11

Wat een keus bij babypark zeg :shock: ben al ruim 7 jaar moeder, maar daar was ik nog nooit geweest :wink:
Ben er nog niet helemaal uit. De mountain nano is goed bevallen, al vind ik het niet super mooi die maxicosi op de zitting, hij is licht en klein opvouwbaar....

Maar : 250 euro :? Vind dat toch wel veel geld voor een buggy, hij is er nog niet tweedehands.

Dus ik denk nog even. Tis wel een goed merk, hij rijd lekker zo opt eerste gezicht, vind hem niet lelijk (verder erg simpel en eenvoudig).

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor liefie » 18 nov 2014 19:48

JA er is bizar veel keuze... Ga je dan heel de tijd met de maxicosi op een onderstel rondrijden?

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor lammetje » 19 nov 2014 11:00

Haha, dat was ik niet van plan hoor :wink:
De bedoeling is dat de kinderwagen ongebruikt blijft en ik de kleine weer heerlijk ga dragen.
Maar er zijn momenten dat het even niet handig is, als het net in slaap is gevallen in de auto en het maar voor 10 minuutjes is. Dan heb ik liever even snel een wagen waar de maxicosi op kan en ik de baby niet wakker hoeft te maken om in de draagdoek te doen. Het is natuurlijk ook winter dus als je dan uit je warme holletje gehaald wordt om voor een paar boodschappen in de draagdoek te moeten, lijkt me niet zo fijn.

het is dus voor af en toe. daarom vind ik een buggy van die prijs het eigenlijk niet eens waard.
Onze combiwagen houden we ook gewoon, maar die past niet in de auto, dus dat wordt alleen vanuit huis gebruikt. Al zal ik die ook niet snel pakken, vind dragen gewoonweg véél handiger.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Evelien » 19 nov 2014 11:16

Dan zou ik toch voor die quinny zapp xtra gaan. Als het maar voor even snel is. Wij hebben die ook. Mijn man is ook lang (1.90) en die had geen problemen daar mee.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor liefie » 19 nov 2014 11:57

Lammetje haha ik dacht al :wink: Al zijn er heel veel mensen die dat echt doen bizar vind ik dat...
Je hebt een buggy waar je het onderstel van kan gebruiken voor de maxicosi volgens mij zijn die veelvuldig te koop op internet weet alleen de naam niet meer zou die weleens kunnen zijn die Evelien zegt.

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Dippie » 19 nov 2014 12:49

liefie schreef:JA er is bizar veel keuze... Ga je dan heel de tijd met de maxicosi op een onderstel rondrijden?


Hoe wil je dan met de maxi rijden? :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Dippie » 19 nov 2014 12:51

Morgen een spannende dag, dan hebben we de 20-weken echo. Zie er best een beetje tegenop, bang dat er niets niet goed is, maar ook wel weer zin in om de kleine te bekijken :)

We hebben een 3D/4D echo gewonnen! Dus in januari kunnen we dubbelop genieten van de kleine :) Ben erg benieuwd hoe het zal zijn en denk dat de DVD grijs gedraaid gaat worden :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor MissF » 19 nov 2014 13:39

Spannend morgen Dippie, hopelijk is alles goed. Wat gaat de tijd dan trouwens snel, zeg, alweer 20 weken :D

Morgen mag ik weer op controle, en ik ga toch maar eens vragen of het kan zijn dat ik zwangerschapsdiabetes heb ofzo, ik krijg nu zó vaak de opmerking:' Zo, je loopt nog steeds rond?'en als ik dan zeg:' Ja, ik hoop nog wel een week of 11, want ik ben pas 29 weken zwanger' dan schrikken ze allemaal. IK heb zo'n enorme buik. En echt alleen buik, van achter zie je niet dat ik zwanger ben, mijn gezicht is ook nog net zo als voor de zwangerschap, maar ondertussen zit er al wel 10,5 kilo aan, ik eet amper koekjes of snoepjes, let best wel goed op mijn eten, maar toch groei ik zo hard door. Ben toch een beetje bang dat ons ukkie erg groot is. Morgen maar eens vragen, misschien valt alles wel mee, en zegt ze dat het gewoon bij mij hoort, een flinke buik, ik hoop het maar :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor liefie » 19 nov 2014 15:35

Dippie Spannend de 20 weken echo! Wat betreft met de maxi rondrijden daar is hij eigenlijk niet voor bedoelt :wink: Zijn veel mensen die hem altijd als ''kinderwagen'' gebruiken en niet als autostoel waar hij voor bedoelt is...
Wat gaaf dat je dat gewonnen hebt dat is zo mooi om te zien die echo's

MissF Ben benieuwd naar je buik :D Wat mij opvalt is dat mensen het heel vlug zeggen je hebt een mega buik je gaat zeker bijna bevallen enz... En dan valt het eigenlijk heel erg mee.
Hopelijk heb je geen suiker al moet je ook niet vergeten dat je buik nu al voor de 3de keer uitrekt vaak is hij dan groter dan voorgaande zwangerschappen.
Mijn buik was nu echt heel veel groter dan bij Nina en ik was de helft minder aangekomen zegt allemaal niet zoveel en had alle twee de keren echt geen suiker.

Gaat het met je bekken goed? Of veel last?

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Memmem » 19 nov 2014 17:19

MissF schreef:Spannend morgen Dippie, hopelijk is alles goed. Wat gaat de tijd dan trouwens snel, zeg, alweer 20 weken :D

Morgen mag ik weer op controle, en ik ga toch maar eens vragen of het kan zijn dat ik zwangerschapsdiabetes heb ofzo, ik krijg nu zó vaak de opmerking:' Zo, je loopt nog steeds rond?'en als ik dan zeg:' Ja, ik hoop nog wel een week of 11, want ik ben pas 29 weken zwanger' dan schrikken ze allemaal. IK heb zo'n enorme buik. En echt alleen buik, van achter zie je niet dat ik zwanger ben, mijn gezicht is ook nog net zo als voor de zwangerschap, maar ondertussen zit er al wel 10,5 kilo aan, ik eet amper koekjes of snoepjes, let best wel goed op mijn eten, maar toch groei ik zo hard door. Ben toch een beetje bang dat ons ukkie erg groot is. Morgen maar eens vragen, misschien valt alles wel mee, en zegt ze dat het gewoon bij mij hoort, een flinke buik, ik hoop het maar :)

MissF, hier ook hoor, megabuik en alleen van voren te zien en vragen al vanaf ong. 25 weken. Nu lopen we met meerdere moeders bij school met een megatoeter, de vragen en opmerkingen zijn er wel maar ook een beetje verdeeld over ons 3-en. Bij mij is het gewoon zo, heb ik altijd gehad.
Nu nog 4 weken, net de liggingsecho gehad en gelukkig ligt de baby goed, waren bang voor stuitligging.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

cron