Mijn man slaat mij, en ik houd zielsveel van hem.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Spons
Generaal
Generaal
Berichten: 4820
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:23
Locatie: perkouw

Re: Mijn man slaat mij, en ik houd zielsveel van hem.

Berichtdoor Spons » 31 jul 2011 23:02

heb dit topic gevolgd, en niet gereageerd tot nu toe !

Dat je anoniem wil blijven kan ik wel begrijpen, dat je door die angst om bekend te worden bij bep.personen dingen veranderd ook nog wel !

Je hebt je fouten gemaakt, en toegegeven : Het enige wat telt is dat je nu onafhankelijke professionele hulp gaat zoeken zodat jullie samen uit dit dal kunnen kruipen !

ik denk dat niemand jullie te grazen wil nemen en het beste met jullie voor heeft !

God stelt jullie nu op de proef , zoals hij ook Abraham op de proef heeft gesteld , en Mozes ! Pak nu samen de smalle weg op die je moet gaan en ga samen het gevecht aan voor jullie geluk, Zoek hulp, want aan beide zijde zal gewerkt moeten worden om het geluk en elkaar weer te vinden ! Een zware weg waarin ik oprecht hoop dat jullie zullen slagen ! Sterkte,


En nu even een minder serieuze noot : Dames.. het lijkt bijna wel of jullie een date willen met mortlach :mrgreen:

DDD
Sergeant
Sergeant
Berichten: 269
Lid geworden op: 27 jan 2011 18:33

Re: Mijn man slaat mij, en ik houd zielsveel van hem.

Berichtdoor DDD » 31 jul 2011 23:33

En dat kan nog steeds... Begin september in Rome;-)...
Laatst gewijzigd door DDD op 01 aug 2011 06:38, 1 keer totaal gewijzigd.

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Re: Mijn man slaat mij, en ik houd zielsveel van hem.

Berichtdoor pol » 01 aug 2011 06:01

Ben een beetje half half meelezer. Maar ik snap dat je er verschrikkelijk tegenop ziet om hulp te zoeken, je hebt het idee dat je een stempel krijgt en iedereen ziet het. Maar probeer dat van je af te zetten. Het zal een pittig jaar/jaren worden.... maar wat is nu bijv 2 jaar op een mensenleven.... probeer daar ook overheen te zien..... Gewoon NU dat traject volgen..... niet meer uitstellen dan duurt het alleen langer, ga je er nog meer tegenop zien...

Samanthi

Re: Mijn man slaat mij, en ik houd zielsveel van hem.

Berichtdoor Samanthi » 01 aug 2011 06:57

pol schreef:Ben een beetje half half meelezer. Maar ik snap dat je er verschrikkelijk tegenop ziet om hulp te zoeken, je hebt het idee dat je een stempel krijgt en iedereen ziet het. Maar probeer dat van je af te zetten. Het zal een pittig jaar/jaren worden.... maar wat is nu bijv 2 jaar op een mensenleven.... probeer daar ook overheen te zien..... Gewoon NU dat traject volgen..... niet meer uitstellen dan duurt het alleen langer, ga je er nog meer tegenop zien...

Amen
Ik ga voor jullie bidden

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Mijn man slaat mij, en ik houd zielsveel van hem.

Berichtdoor Mortlach » 01 aug 2011 10:53

DDD schreef:En dat kan nog steeds... Begin september in Rome;-)...


LOL! :lol:
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Re: Mijn man slaat mij, en ik houd zielsveel van hem.

Berichtdoor pol » 10 aug 2011 16:11

hoe gaat het nu?

Gruzelement
Verkenner
Verkenner
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 jul 2011 21:15
Contacteer:

Re: Mijn man slaat mij, en ik houd zielsveel van hem.

Berichtdoor Gruzelement » 11 aug 2011 19:47

Bezig het advies van velen van u op te volgen. Er is sinds ik voor het eerst hier postte niets voorgevallen. Dat is een best lange periode van rust en geluk. Maakt het ook weer moeilijker om daadwerkelijk door te zetten en hulp te zoeken, want we geloven geen van beiden dat het weer fout zal gaan.

De ervaring van de afgelopen jaren leert wel weer dat het gevaar er blijft, voorheen ging het elke paar weken/ op z'n meest maanden fout.

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Mijn man slaat mij, en ik houd zielsveel van hem.

Berichtdoor christien » 11 aug 2011 20:15

Fijn dat het al langere tijd goed gaat!

Met heel veel liefde en respect, als je beiden niet gelooft dat het weer fout zal gaan, wat is dan je hulpvraag, en de motivatie tot het zoeken van hulp...?

Gruzelement
Verkenner
Verkenner
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 jul 2011 21:15
Contacteer:

Re: Mijn man slaat mij, en ik houd zielsveel van hem.

Berichtdoor Gruzelement » 11 aug 2011 21:02

@christien,

Je hebt wel het topic gelezen?

Ik bedoel dat het gevoelsmatig nooit meer gebeurt, omdat 'tussendoor' altijd alles goed is. Dit is altijd de reden geweest om geen hulp te zoeken.

Aangezien de vorige keer dat het fout ging, ik contact heb gezocht met iemand, kan ik ook niet echt meer terug. Als ik terug kon zou ik dat liever hebben.

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Mijn man slaat mij, en ik houd zielsveel van hem.

Berichtdoor christien » 11 aug 2011 21:22

@Gruzelement, ik heb zeker het hele topic gevolgd.

Ik wil niet te uitgebreid reageren en je niet kwetsen, omdat ik het geheel erg tegenstrijdig vindt.
Succes met de weg die je hebt ingeslagen, ik hoop dat je doorzet en de hulpverlening jou maar ook je man kan helpen.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Mijn man slaat mij, en ik houd zielsveel van hem.

Berichtdoor paprikameisje2 » 11 aug 2011 21:31

het is misschien wel tegenstrijdig. Maar soms meld je even iets anders om et voorkomen dat anderen het zouden weten wie je bent. Ik heb het ook wel eens gedaan, hier en op andere fora, om te voorkomen dat ze zouden weten dat ik het was. Nooit ontdekt, was al tijden terug :) mensen succes met zoeken :)

wil je enorm veel sterkte wensen. Vind het toch wel respect verdienen dat je toch bij je man blijft ondanks de ellende. Hopelijk gaan jullie samen goede jaren tegemoet, met veel liefde en geluk!

Sterkte!

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Mijn man slaat mij, en ik houd zielsveel van hem.

Berichtdoor paprikameisje2 » 11 aug 2011 21:34

ik vind zelf persoonlijk dat een forum er is om lekker te kunnen klagen, pronken en even de vuile was buiten te hangen zonder dat je buren het weten, mocht je anoniem zijn. En als wij vinden dat er te veel geklaagd wordt, is mijn mening, laat het topic dan links liggen en ga niet een ander in twijfel trekken, laat dan de mensen reageren die willen.

Sorry, voel me nu even geroepen om dit toch te melden omdat ik ook dikwijls aan de andere kant heb gestaan, of nog sta, als ik op een ander forum iets van een andere kant belicht dat je meteen een negatieveling bent oid, dan heb je heel het forum over je heen...

Samanthi

Re: Mijn man slaat mij, en ik houd zielsveel van hem.

Berichtdoor Samanthi » 11 aug 2011 21:39

Gruzelement schreef:Bezig het advies van velen van u op te volgen. Er is sinds ik voor het eerst hier postte niets voorgevallen. Dat is een best lange periode van rust en geluk. Maakt het ook weer moeilijker om daadwerkelijk door te zetten en hulp te zoeken, want we geloven geen van beiden dat het weer fout zal gaan.

De ervaring van de afgelopen jaren leert wel weer dat het gevaar er blijft, voorheen ging het elke paar weken/ op z'n meest maanden fout.


Sorry hoor... maar is dat lang 17 dagen?
Joh schiet op het is te gek voor woorden en rust en geluk echt niet... want de situatie is onveilig voor beiden

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Mijn man slaat mij, en ik houd zielsveel van hem.

Berichtdoor paprikameisje2 » 11 aug 2011 21:47

Samanthi schreef:
Sorry hoor... maar is dat lang 17 dagen?
Joh schiet op het is te gek voor woorden en rust en geluk echt niet... want de situatie is onveilig voor beiden


zo zie jij dat, maar bekijk het eens anders, als er dagelijks ellende en slaan was? dan is dit echt een periode van rust!

Samanthi

Re: Mijn man slaat mij, en ik houd zielsveel van hem.

Berichtdoor Samanthi » 11 aug 2011 21:50

zo zie jij dat, maar bekijk het eens anders, als er dagelijks ellende en slaan was? dan is dit echt een periode van rust!


Het is je kop in het zand steken, net doen of het er niet is.
Ik praat niet zomaar uit mijn nek hoor... lees de postings maar eens door, dan zie je goed dat het geen rust en geluk is.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten