Gezin en ... hobby's 2

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor MissF » 20 sep 2010 18:55

Wauw, mooi Jans1!
Joepie, woensdag is het stoffenspektakel in veenendaal. Helaas moet ik werken tot 3 uur, maar ik ga proberen om half 3 weg te gaan, dan heb ik mooi nog maximaal anderhalf uur daar. Dat moet lukken :) En anders is het in de herfstvakantie in Barneveld, dan ben ik ook vrij.
Ik heb al 3 dingen die ik wil maken en nog geen stof voor heb. morgen maar eens de bieb induiken voor wat knipmode's en knippies voor nog meer patronen waar ik stofjes voor kan gebruiken.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

zomaar
Mineur
Mineur
Berichten: 169
Lid geworden op: 02 mei 2007 13:54

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor zomaar » 20 sep 2010 20:38

@ mamavansophie: Waar haal je die blanke knipjes, weet even niet hoe je dat noemt. Vind het ook wel erg leuk om voor onze meiden zulke knipjes, speldjes te maken.

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor *Annet* » 21 sep 2010 08:05

die kan je ook bij ebay kopen: http://cgi.ebay.nl/Zilverkl-Haarclipjes ... 2eb001a76b


die made with love bedel van Jans1 vind ik ook super gaaf. Heb je die vandaan? Die armband is trouwens ook kunstig maar ik vind armbanden nooit prettig zitten.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Gebruikersavatar
mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Berichten: 336
Lid geworden op: 14 apr 2008 21:13
Contacteer:

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor mamavansophie » 21 sep 2010 08:19

@ Jans, leuke armband!

Ehm, iemand vroeg nog naar die shirtjes: dat is niet met transferpapier, want dat vind ik na 3x wassen echt niet meer mooi eruit zien. Dit zijn hele dunne (kwalitatief goede) strijkapplicaties. Ze zouden er in 10-15 sec op moeten zitten, dat is dus echt een vergissing, want ik heb me rot gestreken. Maar het resultaat is wel mooi! De prints zijn zo dun dat je de shirtjes ook nog fatsoenlijk kunt opvouwen (zonder dat ze barsten) dus ik ben er vooralsnog wel blij mee. Ze heeft het roze shirtje ook aangehad op haar verjaardag (zal ns ff een foto zoeken straks).

@Sophie77, dat programma klinkt mij niet bekend. Ik gebruik zelf Picasa voor de simpele dingetjes en anders PSP. Ik heb ook nog zooooveel foto's om eens mee aan de slag te gaan. Nu nog wat tijd vinden :wink: (ben wel weer druk met gewone kaarten hihi).

@Zomaar, er zijn verschillende webwinkeltjes die het aanbieden, die speldjes. Kijk bijv. eens op Brocanteroosjes.nl of Deknopenshop.nl (je mag me ook mailen voor meer info).
Edit: bij de supermarkt of drogist hebben ze trouwens soms ook wel blanke speldjes (van Zenner). Maar dan heb je nog geen kniphoesjes voor erop natuurlijk ;)
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor kwebbel » 21 sep 2010 11:13

gaaf Jans1 !! Mooi gedaan :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor jans1 » 21 sep 2010 11:54

*Annet* schreef:die kan je ook bij ebay kopen: http://cgi.ebay.nl/Zilverkl-Haarclipjes ... 2eb001a76b


die made with love bedel van Jans1 vind ik ook super gaaf. Heb je die vandaan? Die armband is trouwens ook kunstig maar ik vind armbanden nooit prettig zitten.


Ik heb ze gewoon hier bij de kralenwinkel vandaan.. Als je wil kan ik er een paar voor je halen en opsturen?? :wink:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Sophie77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jun 2010 08:48

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor Sophie77 » 21 sep 2010 12:26

@Jans: Echt leuk, die armband! En inderdaad een gave bedel!

Ik ga ook even spammen, even laten zien wat er allemaal kan met het fotobewerkingsprogramma wat ik heb ...
Een kaart:
Afbeelding
Etiketten voor op diepvriesdozen:
Afbeelding
Een kerstkaart:
Afbeelding
(voor vrienden en familie had ik kleine fotootjes van onze kinderen 'in' de krans gestoken.)
Traktaties (zoals deze geboortevlaggetjes):
Afbeelding
En als laatste een kalenderblad:
Afbeelding

Gebruikersavatar
mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Berichten: 336
Lid geworden op: 14 apr 2008 21:13
Contacteer:

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor mamavansophie » 21 sep 2010 12:41

Leuk Sophie77!!
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

Sophie77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jun 2010 08:48

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor Sophie77 » 21 sep 2010 13:03

De krans op de kerstkaart heb ik trouwens ook zelf gemaakt.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor LeChat » 21 sep 2010 16:55

Wat een leuke dingen weer allemaal! Ik heb me vandaag weer uitgeleefd op 2 cadeautjes - cd's in een doosje met potpourri, met een 'kantrand' (sticker) (alles Xenos) eromheen is toch veel leuker dan alleen cadeaupapier :). En de boekenbon heeft een vrolijke kaart, een cellofaantje en ook potpourri als 'omhulsel' gekregen.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor *Annette* » 21 sep 2010 19:30

Erg mooi Jans en Sophie77 :D!

Wij willen binnenkort een gezinsfoto maken, alleen nu wouden we eens wat anders als zo'n standaard foto...
We dachten dat het misschien wel leuk was om het thuis te doen en dan het 'boerenleven' er wat bij te betrekken.
Hebben onze creabea's nog leuke tips??
Wat de toekomst brengen moge........

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor paprikameisje2 » 21 sep 2010 20:25

het ouderwetse boeren leven dan? melkkrukje? echte koe op de achtergrond? baal stro? katje? melkbus? riek? en dan sepia??

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor LeChat » 21 sep 2010 20:47

Genoeg te bedenken inderdaad, leuk! Als je een goede, creatieve fotograaf hebt, kan die zeker wat met zo'n omgeving!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor vpk » 21 sep 2010 21:37

leuke dingen weer, jans1 en sophie77!!

@ annette: hebben jullie geen hooiberg?? ook altijd leuk om in te poseren
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor MissF » 22 sep 2010 18:25

Heerlijk, het stoffenspektakel :) Het was ook heerlijk weer, dus da's wel fijn. Al hadden we maar een uur, we hebben alles gezien. Ik heb nu donkerblauwe stof voor een lange broek, zwarte dunne stof voor een lang vest en voor een tricot rokje voor de voorkant felgekleurde en gebloemde stof en voor de achterkant zwarte tricot. Echt leuk, en amper 30 euro uitgegeven. Heerlijk om zo kleren te maken :D Heb nu al zin in mijn vrije dagen volgende week :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 gasten

cron