Chaya schreef:en het kindje wil nog niet indalen?
Op je rug slapen wordt eigenlijk afgeraden, baarmoeder drukt dan op grote lichaamsslagader (de vena cava), dat ook weer benauwdheid veroorzaakt.
Het beste is op je linkerzij, dan is de bloeddoorstroming naar de placenta het meest optimaal. Heb je geen verstelbare bedbodem?
De baarmoeder zit zo onwijs hoog, heeft niets met het kindje te maken, dat benut enkel de benedenverdieping van mijn baarmoeder.
Op mijn zij slapen gaat niet. Te benauwd (ik kan gewoon niet meer liggen eigenlijk) en daarnaast te misselijk voor.
Ach, hopelijk nog een week of 11...
@654321
Ik hoop dat de fysio je nog een eindje kan helpen.
Anders worden 't nog lange weken joh.
Grappig dat bij jou zowel de bm als de baby voorlopen op de groei (dat scenario schijnt ook meer gebruikelijk te zijn, heb ik begrepen). En dat je buik daar ook in meedoet.
Gaan ze 't kindje nog eerder halen dan?
Hier dus enkel een heel haastige baarmoeder, naar verluid een kleine baby en zeker weten een kleine buik.
Ik ben onlangs overgestapt op positiekleding, omdat de vk heeft geadviseerd geen strakke kleding meer te dragen ivm de harde buiken. Nog best lastig, want behalve jurkjes, zakt 't meeste dus nog een beetje af
In elk geval fijn dat je man 3 weken vakantie heeft.
Kun jij 't een beetje rustiger aan doen, dat is ook fijn.
Gaan jullie nog weg?
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...