Zwanger deel 15

Moderators: Memmem, Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Evelien » 25 sep 2014 10:47

Dat is mooi Liefie, super. Op naar de bevalling :wink:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 25 sep 2014 11:18

Fijn, bijzonder hoor.

Namen is idd erg lastig. Vorige keer hadden we geen meisjesnaam en nu vonden we een jongensnaam het moeilijkst. We zijn eruit maar als we wat beters tegen komen.... :D

Gefeliciteerd acire, voel je je goed?

Ik ben alweer 26 weken, alles gaat gelukkig goed. Heel druk kindje in mn buik, je ziet mn buik soms echt 10 minuten golven. Erg leuk en nu ist nog niet pijnlijk :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 sep 2014 12:11

Wat super liefie, nu op naar de 38 weken toch?

Vanmorgen goedgekeurd door de vk, alles prima gelukkig.
Mijn man voelde hem vanmorgen ook, voor de 2e keer. Ik voel hem heel vaak helemaal onderin, merk echt dat de placenta hoog van voren ligt. Maar vanmorgen voelde mijn man hem ook eindelijk echt goed.
Sowieso reageert hij erg op handen enzo. Zodra ik mijn hand op mijn buik leg gaat ie draaien en bewegen. En pas lag Jurian met zijn hoofd op mijn buik en ging ie ook flink tekeer. Erg leuk :)

Lammetje, 26 weken alweer, jullie weten niet of het een jongetje of meisje is toch?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 25 sep 2014 12:30

Ja kan het zelf bijna niet geloven dat hij gisteren nog even zelf gedraaid is haha echt bizar :D
Volgende week donderdag weer naar de gyn voor een echo om te kijken of hij nog goed ligt maar dat moet bijna wel want hij is aan het indalen.

Voor de rest wachten we het maar af :D

MissF fijn dat alles weer goed was... Die bewegingen zijn zo leuk om te voelen ook zeker voor man en kinderen... Nina vind het erg leuk als de baby de hik heeft dan gaat ze met haar hoofdje op mijn buik liggen.

Lammetje gaat vlug 26 weken alweer lekker van genieten...

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 25 sep 2014 13:13

@ Acire: Gefeliciteerd!

Fijn dat jullie kindje gedraaid is, liefie! Dat geeft een stukje rust denk ik.

Hier alweer 37,5 week. Het blijft gelukkig goed gaan, zo'n zwangerschap heb ik tot nu toe nog niet meegemaakt. Ik hoop alleen dat de bevalling nu niet erg tegen gaat vallen ...
Ik ben nog bezig met het afronden van de verbouwing en allerlei andere projecten. Het gaat waarschijnlijk niet lukken om alles klaar te krijgen, maar we zijn een heel eind gekomen dus ik ben toch wel tevreden. En wie weet duurt het nog een week of 4 voor onze uk komt, dan heb ik nog even tijd ...

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 25 sep 2014 20:07

Spannend sophie, voor jou schiet het ook al weer op! Petje af voor je hoor.. groot gezin, hoogzwanger en dan ook nog n verbouwing.. moest er veel gebeuren?

Haha liefie, beebje dacht: dat ga ik me niet laten gebeuren :mrgreen:
maar fijn dat ie goed ligt!

Leuk acire, van harte gefeliciteerd! hoe oud is jullie dochter nu?
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 25 sep 2014 22:25

Oh, Liefie, wat tof. Dat geloof je toch bijna niet? Haha! leuk zeg.

Bedankt iedereen voor de felicitaties :) Ik ben erg moe geweest (en nog een beetje). Het is maar goed dat je dat soort dingen vergeet, anders begin je er nooit meer aan ;). Ik vind de weken voorbij vliegen, ben er nu 16 geloof ik. Ik hoop trouwens dat S tegen die tijd van de nachtvoedingen af is, want 2 kinderen snachts voeden vind ik wel erg heftig :-oo Maar verder alles prima en goed. Aan het begin had ik elke 2 weken een afspraak, dat liep zo, en nu zit er 4 weken tussen. Best lang voor m'n gevoel.

@vpk: S is vandaag 1 geworden :)

@ajl, die naam hou ik nog ff voor me. Ik hoop hem er toch nog door te krijgen, maar m'n kansen zijn klein ben ik bang :mrgreen:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 25 sep 2014 22:55

gefeliciteerd dan met S!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 sep 2014 07:39

Gefeliciteerd Acire met je dochter!
Ik had nu na 5 weken een afspraak, en dat zal komende keer ook zo zijn, want hij staat gepland over 4 weken, maar dan kan ik helemaal niet, en de dichtsbijzijnde post hebben ze nu alleen maar op donderdag spreekuren. Als ik persé na 4 weken wil kan ik ook naar de stad, maar ik vind het best, na 5 weken, eigenlijk. Zolang ik me goed voel maakt het niet zo uit denk ik.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 26 sep 2014 08:21

Gefeliciteerd Acire!

Wat fijn Liefie! Hopelijk toch een gewone bevalling!

Allen sterkte met de laatste loodjes!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 26 sep 2014 13:09

Dubbel gefeliciteerd Acire!
Time flies when you have none!

Duschka
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Duschka » 26 sep 2014 21:01

@Acire
Gefeliciteerd hoor!

@Liefie
Fijn dat de bib gedraaid is (en nu maar duimen dat 't zo blijft!)
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 sep 2014 07:00

Acire Nog gefeliciteerd ook met je dochter!

Kan het zelf nog steeds niet geloven dat de baby goed ligt haha maar kan het zelf ook duidelijk voelen dat hij met zijn hoofdje beneden ligt zo fijn...
Ben nu wel helemaal over naar de gyn mocht de bevalling nu beginnen moeten we direct naar het zhuis niet thuis gaan wachten tot de weeën om de zoveel minuten komen of wat dan ook.
Ik zie er gelukkig niet tegen op ben allang blij dat het zeer waarschijnlijk geen keizersnee wordt zou er altijd nog in kunnen eindigen maar goed daar gaan we niet vanuit.

De gyn gaat er vanuit dat de baby tussen de 4000 en 4500 gram weegt als ik rond de 38 weken beval ben erg benieuwd of dat zo is.

Aankomende week ga ik samen met mijn zusje alle geboorte cupcakes bakken en versieren met marsepein en die gaan allemaal de vriezer in hebben we bij Nina ook gedaan en dat beviel echt super goed en geen zooi van muisjes door je huis.

Dit is trouwens de ''zak'' die mijn ma gehaakt heeft voor in de kinderwagen...
Erg blij mee (nu is ze nog een dekentje aan het maken voor in de maxicosi.

Afbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 27 sep 2014 14:48

Had 'm op FB gezien, erg leuk liefie!

Manlief heeft hier ook al de eerste cupcakes gebakken. Wij hebben bij Geboortelekkers toppings besteld voor erop met de naam erop + tekening v/e een waslijntje met kleertjes.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 28 sep 2014 17:53

Lechat leuk dat jullie ook cupcakes trakteren echt ideaal en lekker ik ga zo eens op die site kijken.
hoever ben jij nu toch wel bijna 40 weken?

Volgens mijn man zou ik vandaag bevallen haha als het zo is moet het nu heel snel aan de gang gaan ;-) Heb echt zin in de bevalling wil zo graag weten hoe het kindje eruit ziet en wat het is...

Mijn man heeft komende week nog lekker vrij dat is wel erg fijn...

Terug naar “Relaties”