Waar haal je de tijd toch vandaan? Ik heb nog heel veel kralen liggen,
maar ik heb er naast m'n opleiding echt geen tijd en energie voor...
Moderators: Memmem, Moderafo's
*Annette* schreef:Erg leuk Jans1!
Waar haal je de tijd toch vandaan? Ik heb nog heel veel kralen liggen,
maar ik heb er naast m'n opleiding echt geen tijd en energie voor...
Spons schreef:leuk, knap en mooi hoor jans !
mag ik je een tip geven ?
Koop een mooi groot zwart doek , wat niet glimt, (mat dus ) en fotografeer daaar je sierraden op !
LeChat schreef:En da's verkooptechnisch handiger
kwebbel schreef:en alle minikraaltjes gingen over de vloer heen... het is toch wel erg mini en ik heb geen idee hoe ik de sluiting dicht moet maken... niet erg geslaagd dus
Jo'tje schreef:Wij hadden een mozaïekmiddagje zaterdag. Had bij een hobbywinkel van die spiegeltjes gehaald, zo'n pakketje wat je dan in elkaar kunt knutselen. Een hele klus, maar echt superleuk! Ik ben verslaafd en ga nog zo'n ding halen binnenkort
jans1 schreef:Spons schreef:leuk, knap en mooi hoor jans !
Koop een mooi groot zwart doek , wat niet glimt, (mat dus ) en fotografeer daaar je sierraden op !
Heb ik al eens aan zitten denken, maar op zo'n hals komen ze mooier uit.. Dan zie je hoe ze hangen als je ze om heb....
Spons schreef:jans1 schreef:Spons schreef:leuk, knap en mooi hoor jans !
Heb ik al eens aan zitten denken, maar op zo'n hals komen ze mooier uit.. Dan zie je hoe ze hangen als je ze om heb....
daar heb je weer zo'n ding voor, weet niet hoe dat heet, komt het uitstekend tot zijn recht, ook door de achtergrond kleur springt het er uit , komt de aandacht op de ketting en niet op alles er om heen ! ook lekker neutraal etc
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten