Duschka schreef:Voorlopig is 't allemaal (in de beleving van ML en mij) een stuk heftiger dan de vorige maal.
Heb Primperan gekregen, omdat Emefasene de vorige maal totaal niets deed, maar reageer hier heel heftig op, dus durf dat niet te nemen als ML er niet. (en zorverlof wordt geweiger door de werkgever)
Hulp is hier eigenlijk niet voor handen, maar gelukkig wel een zeer handige ML en daarnaast is't nu even een kwestie van prioriteiten stellen.
De zorg voor dreumes gaat voor, de rest is bijzaak. Dus ML besteed met name veel tijd aan dreumes.
Gelukkig kan dreumes zichzelf ook prima vermaken, dat scheelt echt enorm. Ik lig op bed, tot ML naar zijn werk gaat (wisseldiensten en veelal pas 's middags, dus dat is fijn), dan verhuis ik naar de bank.
Dan word ik bedolven onder de zakdoekjes, want dreumes heeft begrepen dat ik niet lekker ben, en in haar beleving heb je dan last van een snotneus.
Enfin, het is even ontzettend heftig en soms baal ik wel een beetje dat het allemaal niet zo voorspoedig gaat, maar ja... dan kijk ik weer naar dreumes en dan weet ik ook weer dat het achteraf beslist alle moeite waard is.
Gefeliciteerd maar ook sterkte joh! Woon je niet hier in de buurt?? Wil je best komen helpen hoor...