@ppm2: Sorry, van haken heb ik geen kaas gegeten ...
@*Annet* en memmem: Leuk gedaan, die kleertjes en die taarten zien er geweldig uit!
@Max: Ik heb er een ballonrokje van gemaakt, anders werd het zo flodderig (de tricot was niet zo dik). Bovenaan heb ik tricot boordstuk gebruikt. 
Idd handig om het met een oud lapje te proberen, dat doe ik hier ook met probeersels. Succes!

Trouwens, die aanwijzingen waren meer gebroken NL dan Engels
 Trouwens, die aanwijzingen waren meer gebroken NL dan Engels 
 Tja.. google maar op youtube op vasten
 Tja.. google maar op youtube op vasten 

), maar zeker voor jongens vind het toch een beetje hetzelfde. De Burda kinderkleding gaat vaak vanaf maat 104 pas, en dat is voor Jurian bijna goed, maar voor baby natuurlijk niet, dus maar eens de ottobre in gekeken. Echt leuke dingen staan erin! ben alleen benieuwd of ik het ga snappen. Burda vind ik heel fijn werken, Knippie snap ik ook steeds beter, dus ben benieuwd
 ), maar zeker voor jongens vind het toch een beetje hetzelfde. De Burda kinderkleding gaat vaak vanaf maat 104 pas, en dat is voor Jurian bijna goed, maar voor baby natuurlijk niet, dus maar eens de ottobre in gekeken. Echt leuke dingen staan erin! ben alleen benieuwd of ik het ga snappen. Burda vind ik heel fijn werken, Knippie snap ik ook steeds beter, dus ben benieuwd 

Heeft iemand een foto???
  Heeft iemand een foto???