Moderators: Memmem, Moderafo's
TheKeimpe schreef:Het vriendinnetje (3) van onze tweede zei pas tegen haar moeder over mij: "die papa van ... is wel een kilometer lang"
Schipje schreef:Vanmorgen bracht ik mijn neefje (vandaag pas ik op) naar de psz. Ik bedacht me hardop dat het eigenlijk onverantwoordelijk was en dat we misschien maar terug moesten gaan omdat ik bijna niks kon zien door de harde sneeuw en het spekglad was.
Na een paar minuten (ik was toch maar doorgereden want we waren er bijna) zei mijn neefje (3.5) 'jaaa! je rijd op de goede kant van de weg! Je kan het tóch zien, knappert! Goed zoooo!'
LauraC schreef:Schipje schreef:Vanmorgen bracht ik mijn neefje (vandaag pas ik op) naar de psz. Ik bedacht me hardop dat het eigenlijk onverantwoordelijk was en dat we misschien maar terug moesten gaan omdat ik bijna niks kon zien door de harde sneeuw en het spekglad was.
Na een paar minuten (ik was toch maar doorgereden want we waren er bijna) zei mijn neefje (3.5) 'jaaa! je rijd op de goede kant van de weg! Je kan het tóch zien, knappert! Goed zoooo!'
Niks beters dan wat aanmoediging. Dus hij denkt dat wij hier in Engeland aan de verkeerde kant rijden dan
vpk schreef:mijn schoonmoeder las uit de Bijbel na het eten en het woord 'één' kwam er in voor. ze zei het nogal nadrukkelijk en toen zei dochterlief: tee, zes! en toen begon ze heel hard te klappen en riep ze goedzo!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten