ben wel heel benieuwd naar hoe het zal worden, maandagmiddag proberen we weer verder te gaan.
Moderators: Memmem, Moderafo's
felisa schreef:Een vraagje: Heeft iemand soms ervaring met de strijkapplicaties van de action?
Blijven ze goed zitten na het wassen?
Evelien schreef:wahahah ik moet wel erg lachen, sorry Ajl. Dat is dus ook bij mij zo. Hier zet ik alleen knopen nog vast.
ajl schreef:Evelien schreef:wahahah ik moet wel erg lachen, sorry Ajl. Dat is dus ook bij mij zo. Hier zet ik alleen knopen nog vast.
Zelfs knopen vormen nog wel eens een probleem. Ik had er eens 1 vastgezet en ik kon de volgende morgen nergens de knoop meer terugvinden, toch wel de blouse aangedaan, vond ik de knoop later terug aan de binnenkant van de blouse op de verkeerde plek
paprikameisje2 schreef:felisa schreef:Een vraagje: Heeft iemand soms ervaring met de strijkapplicaties van de action?
Blijven ze goed zitten na het wassen?
jah.. maa rwel flink opstrijken. heb er eentje ff snel gedaan, die was er zo af. Eentje zit al heeeel lang die heb ik flink heet opgestreken! ze zijn zooo leuk, die met dat geblokte hertje!
ajl schreef:Evelien schreef:wahahah ik moet wel erg lachen, sorry Ajl. Dat is dus ook bij mij zo. Hier zet ik alleen knopen nog vast.
Zelfs knopen vormen nog wel eens een probleem. Ik had er eens 1 vastgezet en ik kon de volgende morgen nergens de knoop meer terugvinden, toch wel de blouse aangedaan, vond ik de knoop later terug aan de binnenkant van de blouse op de verkeerde plek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten