Moderators: Memmem, Moderafo's
*Annet* schreef:had gister bij Zeeman breinaalden nummer 8 gehaald en nu lees ik dus over nummer 4-5. Zoonlief zit vlakbij Zeeman op school, heb gevraagd of hij ze mee wil nemen voor me. Ben benieuwd of ie er aan denkt, hij wilde het wel doen. Die wolwinkel in dorp hier vlakbij is van zulke byzondere dames die zijn blijven hangen in 1950, qua kleding,(het is een tweeling volgens mij en ze dragen dezelfde kleding en haardracht) vraag me af of ze btje hippe wol hebben.
vpk schreef:de triana doe ik gewoon dubbel, dan om m'n nek en dan de 2 losse eindjes door het rondje aan de andere kant zeg maar. dan valt ie wel leuk.
LeChat schreef:mamavansophie schreef:Lechat, misschien hebben we elkaar dan nog wel 'gezien'. Ik ben toch nog gegaan gister nl. Maar ik heb niet veel gekocht. Ben er wel achter, dat het op internet toch vaak nog goedkoper kan (zag bijv. een stofje wat ik pas nog bij de Stoffenkraam online gekocht had voor € 3 p.m. en hier was het € 6,95 p.m.!!). Maar goed, weten we dat ook weer voor de volgende keer
Wie weet... wij waren er eind v/d ochtend. Het voordeel van zo'n beurs t.o.v. internet vind ik de grote keus én vooral het feit dat je de stoffen kunt voelen. Enne, je hoeft niet altijd af te gaan van wat er op het prijskaartje staat hoor.
Ik maakte een praatje met de koopman waar ik die 'roesjesstof' kocht en kreeg meteen 3 euro korting
*Annette* schreef:Mooi rokje JPC, als je je verveeld mag je 'n zwarte voor me maken.
Moet nog een nieuwe rok voor koor hebben.
@ Lidia; ziet er erg leuk uit! Staat haar goed!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten