Gezin en huishouding deel 5

Moderators: Memmem, Moderafo's

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor schelpje3 » 01 jun 2013 21:11

Volgens mij word ik hier gestalkt :lol:
Het begint inmiddels ziekelijke vormen aan te nemen.
Volgende keer zal ik mijn was wegen hoor. :mrgreen:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 02 jun 2013 13:08

schelpje3 schreef:Volgens mij word ik hier gestalkt :lol:
Het begint inmiddels ziekelijke vormen aan te nemen.
Volgende keer zal ik mijn was wegen hoor. :mrgreen:

:lol: :lol:

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 03 jun 2013 14:19

schaapje schreef:Bij mijn weten heeft zij maatje 38, dus corrigerend ondergoed is niet nodig. :lol:

Zo'n corsetje kan ook best sexy zijn hoor :mrgreen:
Inderdaad, maatje 38 heel soms 40, maar dat ligt natuurlijk aan het land waarin het geproduceerd is :-oo
Maar laten we boer verder niet op verkeerde gedachten brengen.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 03 jun 2013 20:26

En Schelpje, heb je je was vandaag gewogen voordat je het in de wasmachine hebt gedaan? :-oo

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 03 jun 2013 21:11

christien schreef:En Schelpje, heb je je was vandaag gewogen voordat je het in de wasmachine hebt gedaan? :-oo

Nee, :oops: :oops: :oops: maar er kon werkelijk geen washand meer bij.
Zaterdagavond wasmand bijna leeg en gisteravond laat zat de trommel weer boordevol.
Het zijn viespeuken hier hoor :lol:
Maar ik heb ze zelf zo getraind, na 1 x dragen gaat het meeste in de wasmand.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 04 jun 2013 06:51

Hier idem. Ik had zaterdagavond ook de wasmand leeg, maar zondagavond puilde deze weer uit.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 04 jun 2013 07:31

Met een grote wasmand heb ik daar geen last van. :wink:

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 04 jun 2013 08:41

Ik heb zelfs 3 wasmanden. Eentje in de badkamer waar alles in wordt gemikt, dan ga ik het uitsorteren in wit en gekleurd, dus bij de wasmachine staan nog eens 2 grote manden. Het liefst zou ik er nog een 3e bij willen hebben, voor de fijne en wollen was. Maar daar heb ik helaas geen ruimte voor momenteel. Scheelt hoop tijd, iedere keer dat uitsorteren pffft

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 04 jun 2013 20:48

Ideaal, alles gesorteerd. Heb 4 bakken van ikea op elkaar (sortera), bovenste is 60 graden was (handdoeken, washandjes, luiers etc) daaronder voor de lichte was, felle kleurtjes en de onderste is voor donker/zwart.

Zo simpel en dan nog presteert manlief het om het door elkaar te halen 8-[ :lol:

Volle bak = volle machine. Maar ik haal soms wat dingen uit de mand bij de andere was, de twijfelgevallen die bij beide manden wel kunnen (licht en felle kleurtjes) zodat ik 1 volle trommel heb en toch de was weggewerkt.
Komt niet vaak voor dat ze binnen 2 dagen allemaal helemaal vol zitten 8)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 04 jun 2013 22:05

hier alles in 1 mand, voor de wasmachine gaat die op de kop, dan maak ik hoopjes wat bij elkaar moet en wat neit. Vaak kom ik uit op 1 wit en 1 bont en 1 fijne.. of vier mini wasjes oid.

k heb nu de winterjassen erin.. vanwege het fietsen en achterop zitten hebben ze dei nog lang aan gehad, maar nu gaan ze definitief naar zolder.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 jun 2013 12:03

lammetje schreef:Ideaal, alles gesorteerd. Heb 4 bakken van ikea op elkaar (sortera), bovenste is 60 graden was (handdoeken, washandjes, luiers etc) daaronder voor de lichte was, felle kleurtjes en de onderste is voor donker/zwart.

Zo simpel en dan nog presteert manlief het om het door elkaar te halen 8-[ :lol:

Volle bak = volle machine. Maar ik haal soms wat dingen uit de mand bij de andere was, de twijfelgevallen die bij beide manden wel kunnen (licht en felle kleurtjes) zodat ik 1 volle trommel heb en toch de was weggewerkt.
Komt niet vaak voor dat ze binnen 2 dagen allemaal helemaal vol zitten 8)

Dat lijkt een beetje op mijn systeem. Wij hebben 1 van die waskasten van Ikea, met 2x een rond gat in de deur, als je je was daar doorheen mikt komt het in een wasmand terecht. Deze gebruik ik alleen voor de 30/40-graden was (wit, zwart/donker, lichtbont en rood/roze/fel apart), daarnaast in de badkamer nog een wasmand voor de zwarte 60-graden en een voor de witte 60-graden. Lekker overzichtelijk, al gooit manlief idd nog wel eens iets 'mis'. :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 13 jun 2013 20:57

Zijn er hier mensen die wel eens zelf fruitsmoothies maken? Ik wil dat namelijk ook gaan doen maar ik weet niet zo goed wat voor keukenmachine ik daar het beste voor aan kan schaffen. Iemand tips?? Niet al te duur, maar super goedkoop hoeft ook, hou wel van goed spul.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 jun 2013 21:03

Ik heb pas een nieuwe keukenmachine aangeschaft en daar zat een blender bij.
Die was niet duur maar erg goed.
Weet niet wat je budget is?

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/3984 ... kenmachine

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 13 jun 2013 21:29

Merisja schreef:Zijn er hier mensen die wel eens zelf fruitsmoothies maken? Ik wil dat namelijk ook gaan doen maar ik weet niet zo goed wat voor keukenmachine ik daar het beste voor aan kan schaffen. Iemand tips?? Niet al te duur, maar super goedkoop hoeft ook, hou wel van goed spul.

jaah.. wij hebben een ding van princess... Glazen kan, was wel in verhouding wat duurder, maar tot nu toe alles nog fijn gemaakt wat we willen en dat ding staat bijna dagelijks op het aanrecht.

Een tip.. een bevroren pakje zomerfruit van de ah uit de vriezer, ff ondooien dan, met een paar eetlepels melk.. mmmjummie!

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 14 jun 2013 12:37

Die ziet er mooi uit, Evelien! Dacht zelf aan rond de 100 euro voor zo'n machine. Was net bij de Lidl en daar zag ik een sapmachine staan voor 30 euro. Zit nu echt te dubben wat ik zal doen... Misschien vanavond eerst maar eens langs de blokker ofzo.

Terug naar “Relaties”