Moderators: Memmem, Moderafo's
liefie schreef:Wij moeten volgende week ook naar CB Jet heeft ook lekkere volle beentjes enz alleen is ze een stuk lichter dan Nina wel grappig om te zien.
Acire schreef:Hoelang heb je Frederiek gevoed dan, MissF? Jorrik is toch nog maar een paar maanden oud, of gaat de tijd zo snel?
Wel tof dat het zo goed gaat
Ik ben weer enorm sacherijnig over het CB. De arts vond dat D geel zag dus moest ik naar de huisarts om een verwijzing om haar te laten prikken in het ziekenhuis. De huisarts moest erom lachen en we hebben bedacht dat we het niet gaan doen. Bij S werd ik ook al om niets naar de huisarts gestuurd toen ze zo klein was. Dan probeer je als moeder niet om elke poep en scheet naar de huisarts te gaan, stuurt het CB me 2 keer voor niets.
Ik denk er serieus over om het CB een vriendelijke brief te sturen dat ik niet meer kom. Ik heb niets aan hun adviezen want óf ze vertellen me niets nieuws, óf het past niet bij onze stijl.
Ik kom er ook doodmoe vandaan, omdat ik elke keer aan het schipperen ben. Ik wil niet onbeleefd zijn of boos worden terwijl ik me wel zo voel. Heel irritant. Het enige antwoord op alle vragen is: "laten huilen, ze moeten het toch leren." Van mij hoeft een uk van 4 weken nog helemaal niets te leren, die mag gewoon rustig en veilig wennen aan het leven 'buiten'. En dat leren doen ze uit zichzelf wel.
Zijn er mensen hier die niet (meer) naar het CB gaan? En hoe bevalt dat?
MissF schreef:acire, bij frederiek heb ik iets van 8 weken gegeven.
Over het cb, ik stel gewoon nooit vragenben altijd zo weer weg. ik vind wegen en meten leuk en ze krijgen de inentingen. de verpleegkunduige is een leuke meid, die vindt het prima hoe ik het wil of doe. de arts is iets kritischer, maar daar trek ik me weinig van aan.
Acire schreef:Ik kom er ook doodmoe vandaan, omdat ik elke keer aan het schipperen ben. Ik wil niet onbeleefd zijn of boos worden terwijl ik me wel zo voel. Heel irritant.
Acire schreef:
Zijn er mensen hier die niet (meer) naar het CB gaan? En hoe bevalt dat?
LeChat schreef:@MissF: ik weet niet of er een weeguurtje is, nooit iets over gehoord.. ik zal eens kijken, want dat zou ik idd wel fijn vinden.
.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten