Refowebkids deel 21

Moderators: Memmem, Moderafo's

Duschka
Luitenant
Luitenant

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 19 apr 2016 06:10

ajl schreef:Dames, sinds de V&D weg is, ben ik een beetje ontheemd op het gebied van meisjesleggings. Ik kocht daar altijd de leggings voor C van het eigen merk Frendz. Het merk viel lang en smal en had altijd net een leuk strikje, bloemetje, randje etc. Waar halen jullie leuke meisjesleggings die smal vallen? De meeste leggings vind ik of saai of veel te wijd.

Het is geen lange termijn oplossing, maar voor nu wellicht even via het grote MP?

Hier geen leggings, dus geen idee.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 19 apr 2016 07:28

De Hema misschien?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

pien
Mineur
Mineur

Berichtdoor pien » 19 apr 2016 08:43

Hema leggings vallen enorm groot.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 apr 2016 13:23

nono leggings vallen mooi smal maar die zijn wel een stuk duurder dan v&d leggings.

Ik hoop dat het snel wat stabieler weer wordt zodat de zomerkleding uit de kast kan. Nina heeft de afgelopen 2 weken een aantal leggings versleten door dat ze niet zo heel voorzichtig is met haar step :roll:
Leggings voor Nina heb ik vooral van Billy en Lilly, Name it, WE en van Persival maar die vallen niet smal eerder gewoon normaal.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 apr 2016 18:32

Thermolegging heb ik ook nog wel eens. Ik heb z
J niet meer zo klein dat die eel valt. Scheelt best een boel.

De tip in de zoektocht naar lekvrije schoolbekers? De zoveelste van de hema weggeknikkert.. mepal haalt ook niet het eind van het schooljaar...

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 19 apr 2016 20:10

Schoolbeker van tupperware, gaan jaren mee.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 apr 2016 20:13

Nina heeft een mepal beker die niet lekt en we hebben ook een flesje van tupperware (rups) die ook echt niet lekt.

En anders gewoon een flesje water die lekken ook niet

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 19 apr 2016 22:45

F neemt altijd een dopper met water mee, nog nooit gelekt! En als het wel zou lekken is het maar water :mrgreen:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 20 apr 2016 00:04

Dan nog. Alle tassen liggen hier in een tassenbak. Dus lekt er 1 beker is alles vies en nat. Ook al is het water.
Ben ik ontaard dat ze lkkr roosvicee meekrijgen? Water wordt alleen gedronken bij erg warm water.

Mepal haalt bij mij niet een heel jaar mee naar school. Nu beide mepalbekers niet meer lekvrij. Anders eens tupperware proberen. Ze krijgen nl 5 keer per week drinken mee. Dus wordt intensief gebruikt.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 20 apr 2016 05:55

Ik mis de kleding van frendz ook ja.. jammer..
@ liefie nog bedankt voor de tip van Billy en lilly, had er nog nooit van gehoord maar staan ook leuke dingen op!

Ik zat ook te denken om zo'n tupperware fles voor ze aan te schaffen. Die rups kende ik nog niet maar dat is wel een mooi formaat! Hier dagelijks 2 bekers omdat ze ook op school eten maar ook vaak drama. Die pop-up flessen van Mepal hoorde ik goede verhalen over dus 4 gekocht, maar 2 lekken dagelijks.. ik doe er dan maar een zakje om in de tas maar dat is ook niet alles..
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Duschka
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Duschka » 20 apr 2016 06:19

Jannoek schreef:F neemt altijd een dopper met water mee, nog nooit gelekt! En als het wel zou lekken is het maar water :mrgreen:

Dit wilde ik dus ook opperen. ML neemt altijd een dopper mee naar zijn werk. En die gaat, zeg maar, echt niet zachtzinnig met zijn spulletjes om
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Chaya
Generaal
Generaal

Berichtdoor Chaya » 20 apr 2016 08:36

Ik zag bij X enos hele leuke waterflesjes liggen, in allerlei kleurtjes. Ik heb er 2 aangeschaft. Tot nu toe sluiten ze perfect.
Ook hebben ze snackbekers
Afbeelding kosten 5,99
In het deksel kun je bijv. fruit stoppen.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 20 apr 2016 08:55

Ooit tip van Evelien gehad, klean kanteen RVS Bidon, hebben ook school-dop lekken echt niet. Bidon een paar druppels bij het ontluchten maar dat is echt de moeite niet. Ik leg ze altijd op het aanrecht zodat die paar druppels niet in de tas komen maar echt nodig is het niet. Al krijgen ze hier tegenwoordig een pakje mee, dat is voor mij makkelijker smorgens. Het enige wat ze aan frisdrank met suiker drinken :wink: verder water of puur fruit en siroop waar ik eigenlijk vanaf wil.... Maar ja ze worden ouder en krijgen ook meer wensen .

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 apr 2016 10:21

Volgens de juf van de peuterspeelzaal gaan Mepal bekers nooit lekken. Toen die van Frederiek dat wel deed, heeft zij hem gemaakt, er zit in de dop zo'n wit dopje, die was scheef gaan zitten. En inderdaad, daarna nergens last meer van gehad.
Jurian heeft zo'n sportdop gehad, op een Mepal beker, maar dat vond ik waardeloos, in 2 weken kapot.
Nu gebruiken ze beiden de broodtrommels en bekers van Mepal en hebben nooit last van kapot of lekken.

Leggings schijnen niet meer 'te mogen' van de zomer ;) Niet dat mij dat iets kan schelen, al merk ik dat ik ze zelf al niet zo snel meer aan doe, ik vind het op de een of andere manier toch niet zo mooi meer. Nu draag ik zelf bijna altijd een broek, dus heb er weinig last van, want panty's vind ik helemaal ondingen. Die blijven nooit langer dan een uur heel bij mij (die mooie dunne, glanzende dan) Maar ik vraag me wel eens af wat je bij een meisje dan onder een rokje aan doet. Want ik vind het vaak te koud voor blote benen, maar te warm voor een maillot. Hoe deden wij dat vroger? :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Chaya
Generaal
Generaal

Berichtdoor Chaya » 20 apr 2016 10:49

MissF schreef: Want ik vind het vaak te koud voor blote benen, maar te warm voor een maillot. Hoe deden wij dat vroger? :D

Als ik naar mijn kinderfoto's kijk sta ik altijd met (afgezakte) kniekousen. :lol:
Als kind had ik het zelden koud blijkbaar, want op de schoolfoto die eind maart genomen is, heb ik blote benen onder een rokje en slechts een paar sokken.
Ik kocht voor mijn dochter leuke kleurige (dikkere) panty's bij de H&M, hebben ze die niet meer dan? 30 of 40 denier, is minder warm dan een maillot.
MissF schreef:want panty's vind ik helemaal ondingen. Die blijven nooit langer dan een uur heel bij mij (die mooie dunne, glanzende dan)

Persoonlijk vind ik glanzende panty's heel lelijk, en die zijn idd absoluut niet sterk. Als je er met een ring langsgaat trek je er al een gaatje in.
De mousse-panty's 20 den. van de HEMA zijn supersterk, mooi en ze hebben ze ook in donkerblauw, staat heel leuk onder een spijkerrokje missF. :D
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Terug naar “Relaties”