Zwanger deel 15

Moderators: Memmem, Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor paprikameisje2 » 13 okt 2014 20:38

liefie: van harte!! inmiddels lekker thuis?

Missf: mooi buikje, de mijne is denk ik vergelijkbaar :) haha... en iedereen vind dat mini en ik meega! maar ach.. t zal nog wel groter worden komende weken. T zit hoog op dit moment en dat is wel beetje 'lastig' tav ff snel van alles doen en bukken etc. Rustig aandoen kan ik je echt aanraden tav je bekken.. ff uitvogelen wat het meest last geeft, hier is dat lopen! dus nu we lopen tot minimaal beperken...... merk ik dat het met de pijn beter gaat.

Een wens voor een tweede kan groter zijn dan een eerste.... met al die miskramen was ik met de eerste meer gelaten dan toen het tig keer mis ging voor de tweede.. tekens opnieuw ie terleurstelling, terwijl ik met de eerste et ook wel prima vond om lkkr fulltime te werken etc.

Verder gaan we gewoon vrolijk verder! nog 1 week vakantie, drie weken werken en dan ist al klaar.... en dan nog genoeg te doen!

ach jah.. hopelijk hobbelen we nog ffies! en we rommelen door!

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 13 okt 2014 23:41

ik vond de wens voor een tweede veel groter, en voor een derde overigens nóg groter...
sterkte iedereen die graag een kindje wil, het is moeilijk vond ik dat soort dingen over te laten en neer te leggen bij God...in gebed lukt het even, maar daarna steekt het telkens weer de kop op. :(

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 14 okt 2014 10:04

Mooie buik MissF! :)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 14 okt 2014 20:45

Zijn er meer dames zo enorm dement?
Ik sta net voor m'n boekenkast een nieuw boek uit te zoeken om in te beginnen. Eentje gekozen, lijkt me een mooi boek, ik heb er zin in. Lig ik op de bank, lees ik de eerste regels en ineens valt het kwartje. Dit boek heb ik al gelezen. Een maand geleden nog maar.
Zo gaat het steeds. Ik vergeet alles :roll:

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 15 okt 2014 08:08

Gefeliciteerd Lieffie! Fijn dat ze er is, leuk 2 meiden!

Sophie ook alweer 40 weken! Sterkte met de laatste loodjes!

@petra heftig verhaal zeg! Heel veel sterkte!

Sterkte Evelien en anderen die in hetzelfde schuitje zitten.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 15 okt 2014 09:00

Petra, sterkte met alles! Heftig hoor!

Acire; hier nog zo eentje :) Vorige zwangerschap totaal geen last van gehad, maar nu heel erg. Vergeet echt veel dingen!

Evelien; bedankt voor je pb! Ik zal eens kijken wat ik er mee ga doen.
Afbeelding

cornelia77
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor cornelia77 » 15 okt 2014 09:24

Lieffie: gefeliciteerd!

Ik vraag me weleens af of die kinderwens weleens overgaat, of dat nog steeds hetzelfde voelt als ik oma ben... :lol:
Wij hebben vier kinderen en wat dat betreft is ons gezin compleet. Genoeg is genoeg, ons huis is ook eigenlijk wel vol zat. En zo nog wel meer argumenten om te zeggen, wat ons betreft is het goed zo. Maar stiekem denk ik toch nog heel vaak: ik zou nog graag een keer een kleintje willen. :oops:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 okt 2014 10:30

Ik hoor verschillende verhalen daarover Cornelia, mijn schoonmoeder zegt dat het niet over gaat, mijn moeder dat het wel over gaat.
Ik vermoed dat het hier toch echt wel over gaat. Voor we trouwden zei mijn man dat hij er wel 5 zou willen, daar is hij gelukkig van teruggekomen ;)
Ach, we laten tot nu toe alles open, vermoedelijk komen de gevoelens voor een vierde er niet meer, we hebben heel erg het gevoel dat het compleet is straks, met onze derde, maar als het gevoel wel komt staat weinig ons in de weg om toe te geven. Praktisch gezien is alles wel te maken hier, extra ruimte enzo, en tot nu toe draait alles ook prima in ons gezinnetje, dus weinig redenen om 'er niet aan te beginnen' voor zover mogelijk, als het gevoel er wel ooit weer komt, voor ik 40 ben :mrgreen:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 15 okt 2014 13:08

Dankjewel voor de felicitaties! Het is echt heel erg genieten voel mij erg goed dat scheelt zoveel en heb ook echt een positief gevoel over de bevalling...
Jet doet het ook heel goed drinkt erg goed aan de borst (flink verschil met Nina die suf was en hoofdpijn had van vacuumpomp)

Nina is heel lief voor der zusje en ook heel trots al is Nina zelf wel beetje uit der doen vind dat echt zielig... ze is ook erg moe lag er gisteren om 18.00 al in en vandaag denk ik ook weer.
Gelukkig is ze absoluut niet jaloers of zo.

Evelien ik hoop dat het jullie ook nogmaals mee mogen maken snsp het het zwaar is..

Petra wat heftig schrik echt van je berichtje heel veel sterkte met alles...

missf mooie buik hoor vind hem heel normaal voor dit termijn.

ppm gaat opschieten je verlof heerlijk hoor!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 15 okt 2014 13:38

Liefie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje, fijn dat alles zo goed gaat.
Gods zegen toegewenst bij de opvoeding van haar!

Evelien en Petra, veel sterkte.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 15 okt 2014 15:05

Afbeelding

Even ons meisje showen :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 okt 2014 15:48

Prachtig! Wat ziet ze er heerlijk gezond uit. Ben je nog lang in het zkh gebleven eigenlijk?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 15 okt 2014 17:43

We moesten 24 uur blijven vanwege Jet haar geboortegewicht en dan prikken ze 5x haar suiker. Al waren die zo goed dat we eind van de middag weg mochten inplaats van s avonds

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 15 okt 2014 18:44

En toen liefie het ZH verliet, waren wij daar :) (als je tenminste in G was, liefie?).

Onze zoon Th.ijmen is zondagavond 21.39 uur geboren. Hij woog 3900 gram. Volgens de verlosk een bevalling 'volgens 't boekje'... We waren om half 5 in het ZH, 5 uur later dus geboren, en 's nachts alweer naar huis. Zonder kraamzorg, dat was wel ff spannend, ook omdat ik wel een vrij hoge temp had en T juist aan de lage kant. Nu gaat het heel goed, bv ook goed op gang inmiddels. En hij gunt ons nog wat nachtrust ook tot op heden :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 okt 2014 18:46

Van harte gefeliciteerd Lechat! Ook al zo'n leuke naam. Genietse!

Terug naar “Relaties”