@Liefie: Wat een lieverd!
Hier met groente gestart. DJ eet met veel plezier en blijft maar happen, NL interesseert het niets en duwt met de tong alles weer naar buiten

Ze komen ook nog steeds om de drie uur (alleen tussen 23.00-7.00 vaak maar een keer, of soms niet). Om de vier uur lukt nog niet. DJ nu soms wel omdat hij ook groente eet. Nu de avondmelk voor beiden kolven en dan verdikken. Al twee nachten beiden doorgeslapen. Erg fijn! Het nu geen melk meer over na het kolven, het gaat allemaal op. 's ochtends erg veel over, maar 's avonds te weinig. Gemiddeld lukt het dus. Bij de oudste twee maakte het me niet uit hoe vaak ze kwamen enz. Maar ik merk nu dat het soms wel lastig is dat ze om de drie uur komen. Voor DJ alles kolven en dan voeden, verschonen e.d. Ben daardoor iedere drie uur ongeveer een uur bezig. Ach, het houdt me van de straat

Ze groeien gelukkig heel goed en doen het verder ook heel goed. Met de oudste twee was ik wel veel meer van 'spelletjes' doen, liedjes zingen enz. Daar heb ik nu echt minder tijd voor. Na het voeden enz. soms direct in de box omdat er nog meer kids rondlopen. Maar dat zullen er meer herkennen, al heb je geen twins.