benefietdiner schreef:Die maaltijd is er wel dat is de vraag van de topicstarter maar de mosterd is er niet dat is het verhaal, meningen of reactie van haar man. Die is naar mijn mening gegarandeerd anders. Ook de mensen om haar heen reageren anders zoals zei zelf verklaard. Misschien heeft zij wel narcistische trekken, ik zeg niet dat het zo is maar onzijdig een mening hebben kan niet.
Goed, en jouw oplossing is?
"Hey, wat een naar verhaal, maar er zit vast meer achter, want we vertrouwen jou bij voorbaat voor geen meter. Totdat je man komt vertellen hoe het echt zit, kunnen we er verder niks over zeggen. Succes ermee en we zien wel of je man ook een account aanmaakt om een aantal zaken recht te zetten!"
Uit het openingsbericht is duidelijk op te maken dat deze vrouw zich geïsoleerd voelt en niemand heeft bij wie ze haar verhaal kwijt kan en bij wie ze om advies kan vragen. En jij wil daar nog even een schepje bovenop doen?
Het staat je natuurlijk geheel vrij om te doen en laten wat je wil. Tegelijkertijd heb ik gewoon een onzijdige mening, want dat kan en mag ook.