Moderators: Memmem, Moderafo's

straks weer overleg met de huisarts, want er moet nu iets gebeuren.
  straks weer overleg met de huisarts, want er moet nu iets gebeuren.
trijntjejohanna schreef:Bij Milan is er verder nooit wat duidelijk geworden, maar hij heeft nu ook geen last meer. Manoël gaat het momenteel goed mee, ook nooit een diagnose gehad. De vorige buikgriep heeft hij best goed doorstaan, we roken enorm de "lijmgeur" en stonden op het punt om het ziekenhuis te bellen, maar hij wilde gelukkig steeds wat drinken, waardoor we toch niet naar het ziekenhuis hoefden.
Matteo is een heel ander verhaal en daar lopen we nu ook mee in het UMCG voor een second opinion, want het gaat niet goed, maar na al die jaren weten ze nog steeds niet wat het is

, maar goed, zolang ik maar goed de balans bewegen/rust in acht neem gaat dat wel. (en dus niet zoals afgelopen zaterdag 1,5 uur slenteren op een open dag van de politie en daarna nog babykleertjes uitzoeken die wegkunnen....., dat was niet zo'n goed idee kwam ik zaterdagavond en zondag achter., pff wat kan je daar pijn aan hebben zeg...)....Vandaag gelukkig een betere dag en goed opgelet, dan gaat het dus wel goed. Deze week toch maar afspraak bij de fysio gemaakt.
 , maar goed, zolang ik maar goed de balans bewegen/rust in acht neem gaat dat wel. (en dus niet zoals afgelopen zaterdag 1,5 uur slenteren op een open dag van de politie en daarna nog babykleertjes uitzoeken die wegkunnen....., dat was niet zo'n goed idee kwam ik zaterdagavond en zondag achter., pff wat kan je daar pijn aan hebben zeg...)....Vandaag gelukkig een betere dag en goed opgelet, dan gaat het dus wel goed. Deze week toch maar afspraak bij de fysio gemaakt.
 ben ik bevallen van onze 4e zoon. Micha Salomon. Roepnaam Micha! Hij woog bij de geboorte 4720 gram en is 52 cm lang !
 ben ik bevallen van onze 4e zoon. Micha Salomon. Roepnaam Micha! Hij woog bij de geboorte 4720 gram en is 52 cm lang ! 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten