Annette, ik heb het zelf nooit gedaan, maar volgens mij kun je tafelzeil wel naaien hoor, maar ik vermoed dat je dat wel met een andere naald moet doen dan de gewone.
Ik heb besloten morgen het stoffenspektakel toch maar te laten schieten, ik heb er geen zin in met 2 kids, en om er nou oppas voor te regelen vind ik ook zo wat. Afgelopen zaterdag ben ik wel even de stoffenwinkel ingedoken, om toch te kunnen naaien. Hele gave stof voor een jurk voor Frederiek, met ruches en van die stroken aan de achterkant. Maar nu is de voorkant klaar en blijktie echt veel te groot, ze past hem denk ik niet eens als ze jarig is, over 4 maanden

Hij stond er ook niet in een maat kleiner in, maar misschien gaat dat me zelf wel lukken, goeie reden om nog wat stof te kopen en die jurk nog een keer te maken

Dan hangt deze voorlopig maar in de kast, ze groeit er vanzelf in. En stof voor een salopet met korte broek voor haar. Ik voel de zomer komen
Dippie, wat is zoiets dan eigenlijk? Klinkt wel heel leuk! Als je voorbeeldjes hebt, zie ik ze graag, want het lijkt me heel gaaf!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...