Ex zwanger van andere man.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Ex zwanger van andere man.

Berichtdoor Lalage » 10 okt 2024 07:02

Stel dat het waar is, dan zit die vrouw diep in de problemen en zou deze man zich vooral moeten afvragen wat hij kan doen om haar te helpen. Maar als er geen contact is, kan hij weinig doen.
Als ze abortus pleegt, dan hoeven de ouders het nooit te weten.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 10 okt 2024 08:40

Lalage schreef:Stel dat het waar is, dan zit die vrouw diep in de problemen en zou deze man zich vooral moeten afvragen wat hij kan doen om haar te helpen. Maar als er geen contact is, kan hij weinig doen.
Als ze abortus pleegt, dan hoeven de ouders het nooit te weten.

Klopt, maar dan ga je doorgaans niet eerst naar de verloskundige, daar een echo maken , vervolgens de filmpjes en foto's opvragen, doorsturen naar een vriendin en vervolgens voor abortus? Meestal hou je het dan geheim, ga je niet de filmpjes opslaan en delen etc? (Los van het feit dat als je besluit de zwangerschap af te breken, je voor de 12-weken-echo al mogelijkheden hebt? Volgens mij gaan de meesten naar hun huisarts die ze naar een kliniek doorstuurt, die controleren of je echt zwanger bent en na de bedenktijd vindt de ingreep plaats.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 14 okt 2024 13:53

Overigens wel grappig dat de topic opener compleet verdwenen is als mensen zijn verhaal niet direct geloven. :-oo
In eerste instantie probeerde hij nog om het verhaal recht te kletsen, maar blijkbaar lukt dat niet meer met de gedeelde tegenstrijdige info ;-) ](*,)
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Terug naar “Relaties”