Een juweel voor mijn beste vriend

* Vriendschap * Verliefdheid * Verkering * Liefde *
(Off Topic wordt verwijderd)

Moderators: Memmem, Sterretje, Moderafo's

1Mandine
Verkenner
Verkenner

Een juweel voor mijn beste vriend

Berichtdoor 1Mandine » 20 sep 2022 17:41

Hallo iedereen,
Ik wil jullie vandaag deelgenoot maken van een zelfopgelegd dilemma met betrekking tot mijn beste vriend. Zij en ik kennen elkaar nu 5 jaar en we wensen elkaar een geweldige vriendschap voor het leven toe. En voor haar verjaardag, die snel nadert, wil ik haar een sieraad geven als symbool voor onze vriendschap. Een vriendschap ketting of -armband die we elke dag kunnen dragen en die onze vriendschap laat zien. Denk je dat dit een goed idee is? Ik denk dat de symboliek achter dit gebaar heel mooi is, maar ik sta open voor jullie commentaar!
Bedankt :)
Laatst gewijzigd door 1Mandine op 04 okt 2022 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: Een juweel voor mijn beste vriend

Berichtdoor Marnix » 20 sep 2022 20:04

1Mandine schreef:Hallo iedereen,
Ik wil jullie vandaag deelgenoot maken van een zelfopgelegd dilemma met betrekking tot mijn beste vriend. Zij en ik kennen elkaar nu 5 jaar en we wensen elkaar een geweldige vriendschap voor het leven toe. En voor haar verjaardag, die snel nadert, wil ik haar een sieraad geven als symbool voor onze vriendschap. Een vriendschapsketting of -armband die we elke dag kunnen dragen en die onze vriendschap laat zien. Denk je dat dit een goed idee is? Ik denk dat de symboliek achter dit gebaar heel mooi is, maar ik sta open voor jullie commentaar!
Bedankt :)

Als jullie elkaar als beste vrienden zien lijkt het me inderdaad prima. Een ring zou ook nog kunnen, die draag je wat makkelijk vaker, kettingen en armbanden worden nogal eens afgedaan / gewisseld voor een andere die bij bepaalde kleding beter staat. Maar waarom is het een dilemma voor je dan? Twijfel je of de ander het wel een leuk kado vindt en zo ja, waarom? Het is toch je beste vriendin?
“He died not for men, but for each man. If each man had been the only man made, He would have done no less.”
― C.S. Lewis”

Terug naar “Relaties”