Refowebkids deel 21

* Vriendschap * Verliefdheid * Verkering * Liefde *
(Off Topic wordt verwijderd)

Moderators: Memmem, Sterretje, Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Marnix » 14 mei 2021 22:32

ajl schreef:Begrijp ik goed dat jij jouw kind naar school brengt als hij verkouden is? Of is het beleid dat dat onder de 6 jaar gewoon mag?

Ik snap Meribel ook wel. Ik heb afgelopen november en januari ook geen kinderfeestje gehouden, omdat daar op dat moment vanwege de lockdown ook de situatie al niet naar was. En, dat speelt waarschijnlijk bij Meribel ook mee, na een kleine 20 kinderfeestjes ben je ook wel blij als je er 1 kan overslaan. Ik wel in in ieder geval.

Haha hier was het niet de 20e maar de allereerste :-) wij houden ons dus aan de richtlijnen en die zijn:
- kind van 0-4 met alleen neusverkoudheid mag gewoon naar KDV, niet als het gepaard gaat met hoesten / koorts
- kind van 5 zou bij verkoudheid thuis moeten blijven of testen, na een negatieve test mag hij weer naar school of feestje of andere kids. Ik zou het dan wel altijd even in overleg doen, aangeven bij leraar of overleggen met ouder.
I think that if God forgives us we must forgive ourselves. Otherwise, it is almost like setting up ourselves as a higher tribunal than Him.
C.S. Lewis

Terug naar “Relaties”