Uitzonderlijk om dicht bij God te leven

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Uitzonderlijk om dicht bij God te leven

Berichtdoor DeLange » 23 sep 2019 15:40

Chaya schreef:Maar door dit soort dingen te doen, kan het averechts werken, bedoel ik meer.
Mensen raken teleurgesteld omdat het niet gelukt is.

Dat kan heel goed. Dat gaat dikwijls ook mis. Maar soms is de nood erg hoog en doe je toch een poging. Baas het niet, dan schaad het niet.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Uitzonderlijk om dicht bij God te leven

Berichtdoor coby6 » 23 sep 2019 15:59

DeLange schreef:Dag Trajecto, ook hier :D

Dat ben ik met je eens. Ze blijft ook gewoon het traject in het ziekenhuis volgen en is benieuwd naar de komende uitslagen, net als wij. Maar het moet heel bijzonder zijn geweest. Ze was door haar hartklachten enorm benauwd, maar nadat ze gezalfd werd volgens bijbelse voorschriften was de benauwdheid helemaal weg. Daarbij kwam dat voor tijdens het uur dat ze gezalfd werd en voor haar gebeden werd, via de gemeenteapp is gevraagd of iedereen mee wilde bidden voor genezing. Zo hebben wij ook thuis samen voor haar gebeden. Mijn vrouw deed het gebed en ik bad mee.

Trouwens, Jomanda moet je er niet mee verwarren, want ze doet haar bediening niet in de naam van Jezus. De katholieke pater Amadeüs die ik als tiener ontmoet heb vertelde ook van zijn bezoek aan Jomanda en zij gebood hem direct weg te gaan. Hij zag bij haar allemaal demonen en zij kon niet tegen zijn engelen op.

Ik hoorde eens een verhaal dat zij bij een priester of zo, die demonen uitdreef, verhaal kwam halen, omdat hij zich negatief over haar had uitgelaten. Je moest bukken om zijn huis in te komen, door die deur. Toen zei ie: Zal ik voor je bidden dan? En ze rende z'n huis uit en stootte haar hoofd tegen die deur.

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Uitzonderlijk om dicht bij God te leven

Berichtdoor DeLange » 23 sep 2019 18:39

coby6 schreef:Ik hoorde eens een verhaal dat zij bij een priester of zo, die demonen uitdreef, verhaal kwam halen, omdat hij zich negatief over haar had uitgelaten. Je moest bukken om zijn huis in te komen, door die deur. Toen zei ie: Zal ik voor je bidden dan? En ze rende z'n huis uit en stootte haar hoofd tegen die deur.

Ja, dat moet Pater Amadeüs zijn, hij woonde in zo iets. Een omgebouwde fietsenstalling tot kluisenaarswoning bij een klooster.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou


Terug naar “[Religie] - Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten