Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Boerin schreef:Een lange soepjurk kan ook nog.
schelpje3 schreef:maar ik kan het niet echt elegant vinden .
MoesTuin schreef:tja, ik zou hier hetzelfde hebben geschreven als in het baardtopic.
meribel schreef:Het is niet te geloven,
Eerst móet je een rok,
En nu slaat de stemming om en móet je weer een broek
Ik vind, vrouwen moeten nogal veel.
Wanneer houdt dat nu eens op.
Spreeuw schreef:
Moeten? Als God het van je vraagt dat je geen mannenkleding aan hebt, dan doe je dat toch uit liefde, niet omdat het moet, maar uit dankbaarheid jegens God?
En er staan trouwens ook vermaningen specifiek gericht aan mannen in de Bijbel.
Moeten? Als God het van je vraagt dat je geen mannenkleding aan hebt, dan doe je dat toch uit liefde, niet omdat het moet, maar uit dankbaarheid jegens God?
Bambi schreef:De Bijbel zegt ook dat mensen niet mee moeten gaan met wereldse dingen.
Bambi schreef:De Bijbel zegt ook dat mensen niet mee moeten gaan met wereldse dingen.
Lord Mcgold schreef:Die zin uit de Bijbel (in het boek Efeze) moet je wel in zijn verband lezen. Als je hem gewoon als losse zin noemt trek je hem er eigenlijk al uit.
on-topic: Vrouwen moeten gewoon zelf weten wat ze dragen. Broek of rok boeit allemaal niet. Zolang je nog maar kan zien dat het een vrouw is.
deed mij denken aan wat ik onlangs zag. Het modebeeld schijnt nu overgestapt te zijn op veelvervige chill-kleding. Als ik dat goed op mij in laat werken dan zijn dat wat mij betreft eigenlijk soepbroeken!Boerin schreef:Een lange soepjurk kan ook nog.
gravo schreef:deed mij denken aan wat ik onlangs zag. Het modebeeld schijnt nu overgestapt te zijn op veelvervige chill-kleding. Als ik dat goed op mij in laat werken dan zijn dat wat mij betreft eigenlijk soepbroeken!
Ik realiseer me heel goed dat ik daarmee een hele nieuwe, maar boeiende categorie aan dit topic heb toegevoegd. Het zal nog een hele toer worden om alle complimenten die ik daarvoor ga krijgen persoonlijk te beantwoorden.
Daarom nu alvast: "bedankt allemaal voor de felicitaties, ze waren hartverwarmend, en het geeft ook zoveel steun om door te gaan!"
Want het is toch wel iets om trotst op te zijn, de uitvinding van de term soepbroek. Het past zo mooi in de discussie en sluit zo fijn aan bij de gewichtige zaken die hier aan de orde komen.
Ik hoop maar dat ook de soepbroek niet zo heet gegeten wordt als hij door mij wordt opgediend.
Maar knap is het wel, al zeg ik het zelf.
Trots ondertekend door
gravo
mealybug schreef:
Dit soort horror is volgens mij ook geinspireerd uit de moslimcultuur.
Terug naar “[Religie] - Algemeen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten