Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Ri@nne schreef:Willen jullie bidden voor een vriendin van me, en haar familie. haar vader is gisterenochtend op zijn werk van een steiger gevallen en gisterenavond overleden aan de verwondingen. Een gezin met jonge kinderen die in een klap hun vader kwijt zijn.
Jo'tje schreef:Ook ik wil jullie gebed vragen. Een oude vriend van me (sprak hem niet meer vaak sinds ik op kamers zit, maar dat doet er niet toe) heeft nu sinds zijn 14e voor de 3e keer leukemie. Het is sowieso al verschrikkelijk om na 2 keer genezen verklaard te zijn wéér die rottige diagnose te krijgen.
Een maand geleden heeft hij een longinfectie opgelopen waar hij erg ziek van is geworden. Hij wordt nu al een maand lang diep in slaap gehouden en helaas is er momenteel weinig vooruitgang meer te zien in de cijfertjes. Door de medicijnen voor de bloeddruk was de doorstroming in zijn voeten niet meer optimaal. Infecties zouden dodelijk zijn, dus heeft hij zijn voeten moeten opofferen... Natuurlijk weet hij daar momenteel nog niets vanaf. Maar we hopen dat hij hierdoor weer vooruit kan gaan en op krachten kan gaan komen, hoe erg het ook is. De hoop zakt steeds verder weg, maar het is een knokker. Hij kan het gebed nu meer dan ooit gebruiken! Willen jullie ook voor zijn familie bidden?
Wat maken die mensen een hoop mee in de laatste jaren. (Hij is nu 20)
Alvast bedankt!
Jo'tje schreef:Wat een nare gebeurtenissen Simon! Natuurlijk willen we voor je bidden. Daar heb je geen bepaald aantal posts per dag voor nodig toch?
Heel veel sterkte, kracht en ook rust toegewenst.
Even een update van mijn kant:
Afgelopen donderdag heeft de jongen waar ik gebed voor vroeg opnieuw een infectie opgelopen. Zijn lichaam kon dit niet meer aan, en zaterdagmiddag is hij helaas overleden. 20 jaar is veel te jong voor zo'n geschiedenis zowat. Willen jullie bidden voor zijn familie, en vooral zijn moeder en zus die al zoveel meegemaakt hebben? En ook voor rust, want dat kunnen ze wel heel hard gebruiken denk ik.
Terug naar “[Religie] - Algemeen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten