Gebedstopic

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Ri@nne
Mineur
Mineur

Berichtdoor Ri@nne » 06 jun 2008 21:03

Willen jullie bidden voor een vriendin van me, en haar familie. haar vader is gisterenochtend op zijn werk van een steiger gevallen en gisterenavond overleden aan de verwondingen. Een gezin met jonge kinderen die in een klap hun vader kwijt zijn.
Musica laetitiae comes, medicina dolorum.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 06 jun 2008 21:04

Ik hoorde het gisteren van de dominee. Echt erg!!
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 06 jun 2008 21:13

Ri@nne schreef:Willen jullie bidden voor een vriendin van me, en haar familie. haar vader is gisterenochtend op zijn werk van een steiger gevallen en gisterenavond overleden aan de verwondingen. Een gezin met jonge kinderen die in een klap hun vader kwijt zijn.

o wat verschrikkelijk, we zullen voor ze bidden

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 jun 2008 11:58

Ook ik wil jullie gebed vragen. Een oude vriend van me (sprak hem niet meer vaak sinds ik op kamers zit, maar dat doet er niet toe) heeft nu sinds zijn 14e voor de 3e keer leukemie. Het is sowieso al verschrikkelijk om na 2 keer genezen verklaard te zijn wéér die rottige diagnose te krijgen.
Een maand geleden heeft hij een longinfectie opgelopen waar hij erg ziek van is geworden. Hij wordt nu al een maand lang diep in slaap gehouden en helaas is er momenteel weinig vooruitgang meer te zien in de cijfertjes. Door de medicijnen voor de bloeddruk was de doorstroming in zijn voeten niet meer optimaal. Infecties zouden dodelijk zijn, dus heeft hij zijn voeten moeten opofferen... Natuurlijk weet hij daar momenteel nog niets vanaf. Maar we hopen dat hij hierdoor weer vooruit kan gaan en op krachten kan gaan komen, hoe erg het ook is. De hoop zakt steeds verder weg, maar het is een knokker. Hij kan het gebed nu meer dan ooit gebruiken! Willen jullie ook voor zijn familie bidden?
Wat maken die mensen een hoop mee in de laatste jaren. (Hij is nu 20)

Alvast bedankt!
pobody's nerfect

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 26 jun 2008 18:36

Jo'tje schreef:Ook ik wil jullie gebed vragen. Een oude vriend van me (sprak hem niet meer vaak sinds ik op kamers zit, maar dat doet er niet toe) heeft nu sinds zijn 14e voor de 3e keer leukemie. Het is sowieso al verschrikkelijk om na 2 keer genezen verklaard te zijn wéér die rottige diagnose te krijgen.
Een maand geleden heeft hij een longinfectie opgelopen waar hij erg ziek van is geworden. Hij wordt nu al een maand lang diep in slaap gehouden en helaas is er momenteel weinig vooruitgang meer te zien in de cijfertjes. Door de medicijnen voor de bloeddruk was de doorstroming in zijn voeten niet meer optimaal. Infecties zouden dodelijk zijn, dus heeft hij zijn voeten moeten opofferen... Natuurlijk weet hij daar momenteel nog niets vanaf. Maar we hopen dat hij hierdoor weer vooruit kan gaan en op krachten kan gaan komen, hoe erg het ook is. De hoop zakt steeds verder weg, maar het is een knokker. Hij kan het gebed nu meer dan ooit gebruiken! Willen jullie ook voor zijn familie bidden?
Wat maken die mensen een hoop mee in de laatste jaren. (Hij is nu 20)

Alvast bedankt!

Wat erg voor die jongen en voor zijn familie. Is hij ook gelovig? We bidden voor hem Jo'tje

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 jun 2008 20:14

Nee helaas. Door eerdere dingen die hij heeft meegemaakt (vader verloren..)zijn ze een beetje uit de kerk geraakt. Maar ze zijn er wel... hoe zeg je dat tactisch? Gevoelig voor? Ze vinden het in ieder geval fijn als er gebeden wordt.
En anders ik wel ;)
pobody's nerfect

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 27 jun 2008 10:39

O, wat erg. Ik zal voor ´m bidden.

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 28 jun 2008 16:14

Hier ook weer een berichtje van mij, ik ben de laatste maanden niet meer zo actief... en nu wil ik juist jullie gebd vragen, daar schaam ik me een beetje voor...

het is een heel verhaal:

sinds half april zit mijn vader ziek thuis. Burn out, of stress werd genoemd, hij had pijn in zijn buik dus het zou wel een maagzweer zijn, nee, het is een bacteriele infectie aan 1 van zijn organen, op 29 april naar het ziekenhuis voor een buikecho omdat de pijn toch wel erg werd... uitslag, Uitzaaiigen van kanker op zijn lever... verder onderzoekt volgt, er wordt een ct-scan gemaakt, uitslag: Bron nog niet bekend uitzaaiingen op lever, alvleesklier, milt, longen, ribben en ruggenwervel. Verder onderzoek nodig.

Uitslagen, Leverkanker in een ver gevorderd stadium, 300 westeuropianen die dit per jaar krijgen, komt hij in aanmerking voor behandeling? Operatie gebeurd niet, begint met medicijnkuur voor nierkanker patienten, met goede resultaten bij lever kanker, inmiddels 2 maanden verder, nieuwe CT-scan maken, afgelopen dinsdag de uitslag, de tumor in de lever is enorm gegroeid, vocht achter de longen, uitzaaiing in de wervel verder uitgebreid, daardoor is een breuk ontstaan en kan hij niet meer zitten van de pijn,

gisteren weer naar het ziekenhuis, erg benauwd, in eerste instantie gedacht aan een long embolie, gelukkig is het dat niet, maar hij heeft te weinig vocht achter de longen om zijn benauwdheid te verklaren, verder onderzoek volgt... dinsdag moet hij naar de radioloog, in een luxe wagen kan al niet meer dus zal waarschijnlijk met de ambulance worden...

Gisteravond samen met mn broer een zwart pak wezen kopen, voorbereidingen dienen getroffen te worden, en bidden= ik kan het niet, mijn hart zit op slot, dus ik vraag jullie, bid voor mijn vader, voor genezing door God, want menselijkerwijs is hij nog maar een paar weken bij ond, dus bid bovenalles dat zijn ziel rust zal vinden bij God, bid voor mijn moeder, dat zij deze beproeving zal kunnen doorstaan, en als jullie nog tijd over hebben, zouden jullie ook voor mij willen bidden, want ik weet niet wat ik er mee aan moet...

Groet

Simon
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

sela

Berichtdoor sela » 28 jun 2008 16:19

* klopt simont op de schouder *
zet 'm op jongen!

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 28 jun 2008 16:28

Wat een ***** ziekte toch die kanker!

Sterkte Simon e.a. ! Ook al zit je hart op slot, daar weet God wel door heen te kijken.
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 28 jun 2008 17:31

Simon en familie, we kennen jullie wel niet, maar als refowebvrienden denken we aan jullie en bidden voor jullie
Heel veel sterkte en vooral zegen van de Heere!

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 28 jun 2008 18:08

Simon, wat erg voor je!! Ik zal voor je bidden en voor je familie. Wat kan je leven dan ineens veranderen in korte tijd.
Heel veel zegen en sterkte in de komende periode.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 30 jun 2008 12:02

Wat een nare gebeurtenissen Simon! Natuurlijk willen we voor je bidden. Daar heb je geen bepaald aantal posts per dag voor nodig toch?
Heel veel sterkte, kracht en ook rust toegewenst.

Even een update van mijn kant:
Afgelopen donderdag heeft de jongen waar ik gebed voor vroeg opnieuw een infectie opgelopen. Zijn lichaam kon dit niet meer aan, en zaterdagmiddag is hij helaas overleden. 20 jaar is veel te jong voor zo'n geschiedenis zowat. Willen jullie bidden voor zijn familie, en vooral zijn moeder en zus die al zoveel meegemaakt hebben? En ook voor rust, want dat kunnen ze wel heel hard gebruiken denk ik.
pobody's nerfect

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 30 jun 2008 12:16

Jo'tje schreef:Wat een nare gebeurtenissen Simon! Natuurlijk willen we voor je bidden. Daar heb je geen bepaald aantal posts per dag voor nodig toch?
Heel veel sterkte, kracht en ook rust toegewenst.

Even een update van mijn kant:
Afgelopen donderdag heeft de jongen waar ik gebed voor vroeg opnieuw een infectie opgelopen. Zijn lichaam kon dit niet meer aan, en zaterdagmiddag is hij helaas overleden. 20 jaar is veel te jong voor zo'n geschiedenis zowat. Willen jullie bidden voor zijn familie, en vooral zijn moeder en zus die al zoveel meegemaakt hebben? En ook voor rust, want dat kunnen ze wel heel hard gebruiken denk ik.

Jo'tje wat erg, Gecondoleerd, ook zijn familie. We wensen jullie van harte Gods nabijheid toe, Veel sterkte

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 30 jun 2008 12:29

Sterkte Jo'tje!
En Simon, jij ook heel veel sterkte, jullie allemaal trouwens, we bidden zeker voor jullie!

Terug naar “[Religie] - Algemeen”