[quote="Boekenlezer"][quote="rotterdam"]Maar als je het googlet kom je op aardig wat sites terecht.
deze b.v.
http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId ... stR=268301[color=#BF0000]ik kom op een site over de doop aan kinderen van lesbiennes ?????????????
Ja, Kan en mag allemaal tegenwoordig, toch?!
Anders zegent de predikant/pastoor het wel even als niemand het ziet.
Homo's trouwen , tuurlijk, waarom niet....God heeft ze zo gemaakt, toch?
Doopsel uit de RKK (ken je de betekenis?)?, volledig geaccepteerd als toegangskaartje tot de reformatorische kerken.
En dat Schisma?
Christus' Lichaam is niet te scheiden natuurlijk.
Wij zijn fout, maar wie geeft dat nu nog toe.
De antichrist is al lang onder ons, dat schrijft zelfs Paulus al over toen hij nog leefde!!!!,(dit@antiblob), want de antichrist is een TYPE mens, wat zelf op de troon gaat zitten en zich niets laat gezeggen.
Nederigheid en zachtmoedigheid zijn hem geheel vreemd.
Andersdenkenden woprden over de kling gejaagd, alsof wij de hoeders van de wet zijn.
Maar Jezus' boodschap was om het onkruid en het koren samen op te laten groeien, want ons komt dat oordeel en die brandstapels helemaal niet toe.
Maar goed, ik dwaal weer af.
Eerder heb ik al gezegd dat de geestelijke doop het belangrijkste is, God ziet het hart aan.
Dat water doet helemaal niks.
Maar aan de agressie te merken, alsof sommigen door een angel gestoken zijn, (doodsbang want de leer is nauwelijks te verdedigen,) trek ik toch echt de conclusie dat 1a2b3c, Wilsophie, Janvanverweg, Boaz, Schaapje (al wijselijk weggevlucht, I'm next)en Jan Pep het beslist bij het rechte eind hebben.
En ja, ik moet alleen nog afleren om met deze ''refo-aggressie'' die er net als bij boekenlezer met de paplepel is ingegoten, bepaalde bijzaken te gaan bestrijden alsof het een voetbalwedstrijd is.